17-07-2017, 22:52 PM
(23-05-2017, 14:48 PM)oltsberg Kirjutas: Lõpp hea, kõik heaEi ole veel lõpp ja head ei ole kah midagi
Pilt kvaliteedi erinevusest, lausa silmaga näha:
Esiplaanil italiano, taga grusiin. Praktikas väljendus nii, et uute tihenditega itaalia pulk pidas õli, grusiin otsustas ikka tilgutada.
Aga rõõmu sain nautida kõigest 500 meetrit, siis tuli pooltelg välja Muidugi oma viga, oleks pidanud korralikult koputama ja veenduma, kas stopperseib ikka läks korralikult soonde. Grusiinide kapsa- (või viinamarjaaeda) tuleb kah kivi visata. Soon selline ümar, mitte eriti kandiline, sügavust vähe:
Egas midagi, 2 liitrit õli läks vastu maad Panin kokku tagasi, seekord hoolikamalt. Aga vot ei taha too pooltelg vedada. Keskvõll sai haiget:
Pooltelg peale Stalingradi lahingut:
Ühes kohas koguni mõra sees:
Muidugi oleks õige see pooltelg välja vahetada. Väga suurt varandust ei maksagi, ca 250 ruublit. Tegelikult peaks siis ka keskvõlli hankima, lisaks teise pooltelje ja rummud. Kui juba tellimiseks läheb, siis ka mõned hammasrattad. Nii et summa kisub neljakohaliseks.
Aga ei isuta sellist investeeringut tegema. Minu kui kolhoosimehaaniku plaan on ühest külgsidurist loobuda. Kõige suurem kaotus on "lohistamine" (ilma mootori jõuta liigutamine). Soolona jõuab ka külgsidureid kasutamata pöörata. Ainult efektset kannakat ei saa teha. Ja tuleb tööeed vastavalt pööramise võimalusele valida. Käruga sõites pole vahet, kumb sidur lahutada, peaasi, et sarvi on lihtsam väänata.
Kas on halb plaan haarata keevitusmasin ja ja kuulid pooltelje külge kinni keevitada?
Eespool küsisin, kuidas rummude loksumissest pooltelgede otsas jagu saab? Keegi miskit ei pakkunud Võiks kah julmalt kinni keevitada, aga siis on jama: kui tekib vajadus tihendi vahetamiseks, tuleb pooltelg välja võtta, laager eemaldada, tihend paika ajada ja laager tagasi panna. Liiga lollakas värk.
Minul on pea hall, varsti on vist hullarisse sõit