07-09-2023, 20:03 PM
(06-09-2023, 15:28 PM)klaave Kirjutas: [quote pid='556482' dateline='1693974107']
See ongi haakepoldi hoiukoht ja siis ei kao polt koos splindiga, isegi kui haakes pole midagi.
[/quote]
Jah, kõik õige. Ja nagu mainisin, teistsugust varianti olen näinud vaid oma pool-Goldoni küljes. Keegi on ta sinna pannud, ei tea, kas sinjoorid või Gruusia seltsimehed. Auk, kuhu "nööri" kinnitamise splint panna, on haakeklambrisse puuritud. Muide, ka Kutaisil.
"Õiget" lahendust kasutades ei kao jah polt ega splint ära, aga haakimise moment, kui me poldi välja tõmbame... Kuhu polt panna? Kukub veel heina või lume sisse ja siis joptele, et maa must Või viib kutsikas poldi ära Mul nii "tore" elukas majapidamises, et sõi isegi prillid ära
Kuna mu "nöör" näeb kehvake välja (hiired närinud, rooste plasti sisse sööbinud), siis praakisin ta välja. Uus ei maksa kah ilmselt midagi, aga ei oska teda maailma mööda taga otsida, kui ei tea "nime ega isikukoodi".
Kõike eelnevat kokku võttes otsustasin hoopis kahe keti kasuks:
Üks hoiab siis polti-splinti koos ja teine jätab eemaldatud poldi vabarippesse.
Kett sobib ka stiili poolest, samasugune, nagu teises kohas kasutatud Goldoni originaalkett:
Kuta kataloog näitab, et samasugust splinti kasutatakse ka haakeklambri asendite fikseeripispulga küljes. Midagi sarnast (ei tea, kas tehase originaal) näeme järneva pildi vasakus ülanurgas:
See pilt on huvitav ja üldhariv seetõttu, et näeme mudelit 600 (mitte Super 600), millel külgsidurite lahutusmehhanism erineb Kutaisi omast.
Ostsin kah taolise rõngassplindi, aga vot ei lähe paika, pulga splindiauk on "seinale" liiga lähedal Kuta küljes oli hoopis selline asi:
Võtsin eeskuju, panin sellise:
Krt, jälle pildid külili
...järgneb...