#1

Kas keegi teab milline on GAZ 66 tühimass? Lisaks on autol peal vene tõstuk, mis käib kasti ja kabiini vahele. See pandi nii GAZ-ile kui Zil - ile.
Vasta
#2

Tõstuki massi leiad ühest minu tehtud teemast. Nõukogude hüdrokraana 4030, kui ma ei eksi. Pane foorumi otsingusse.
Vasta
#3

Gaz 66-01 3470 kg; Gaz 66-02(vintsiga) 3640 kg
Vasta
#4

Tänud vastamast, sai infot küll.
Vasta
#5

Mul on ka Gaz 66 kohta üks küsimus - saame siis veel rohkem infot Smile

Kui suur on Gaz 66 vahekasti ülekandearv? Kas seda vahekasti saab ka blokeerida?
Vasta
#6

Aeglusti 1,982
Mis tähendab blokeerida??? Seal ju pole sees diffet.
Vasta
#7

(21-02-2012, 18:08 PM)Envir Kirjutas:  Kui suur on Gaz 66 vahekasti ülekandearv? Kas seda vahekasti saab ka blokeerida?
Vahekasti lukustus on olemas näiteks Landrover Defenderil. Gaz 66-l minule teadaolevatel andmetel vahekasti lukustamise või blokeerimise võimalust pole. Väidetavalt on Gaz 66-l tagasillas difrilukk, kuid ma ei tea, kas selliseid sildu kasutati kõikidel Gaz 66-tel või alates mingist aastast.
Vasta
#8

Motamees juba ütles ju. Kuna GAZ-66 vahekastis puudub differ, siis seal midagi lukustada polegi. Kui mõlemad sillad on sisselülitatud, siis nad ongi omavahel lukus.
Lukustatavad kastid on differentsiaaliga, nn full-time neliveolisena kasutatavad. Üks selline on näiteks Jeep (Grand-) Cherokee 242. Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.

Sillad peaks 66-l olema nukklukuga, vist ainult militaarvariandil.
Vasta
#9

(21-02-2012, 20:39 PM)zazik Kirjutas:  Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.
Niva siiski on

Vasta
#10

(21-02-2012, 20:58 PM)tiit Kirjutas:  
(21-02-2012, 20:39 PM)zazik Kirjutas:  Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.
Niva siiski on

...jah ja see ongi see lukustatav kast!

Taivo
55624799
Vasta
#11

(21-02-2012, 20:39 PM)zazik Kirjutas:  Motamees juba ütles ju. Kuna GAZ-66 vahekastis puudub differ, siis seal midagi lukustada polegi. Kui mõlemad sillad on sisselülitatud, siis nad ongi omavahel lukus.
Lukustatavad kastid on differentsiaaliga, nn full-time neliveolisena kasutatavad. Üks selline on näiteks Jeep (Grand-) Cherokee 242. Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.

Sillad peaks 66-l olema nukklukuga, vist ainult militaarvariandil.

Kõik GAZ-66-d on ühte tüüpi tagasillaga, ülekande numbri jään võlgu, aga iselukustuv nukkdiffer kõigil sees, sh ka tsiviilis (mis nõuk. ajal oli militaar reserv). Nõuka ajal istutati neid sildu ka põllumajanduses GAZ-53-dele. Juhitde sõnul andvat "tanki läbivuse".

Vahekast on jäik ühendus esi ja tagasilla vahel, kui esisild on sees, siis ka kast "lukus".



Vasta
#12

(22-02-2012, 11:16 AM)hulgus Kirjutas:  ...Kõik GAZ-66-d on ühte tüüpi tagasillaga, ülekande numbri jään võlgu...
Raamat käepärast...6,83

Vasta
#13

Võimalus targemaks saada: http://publ.lib.ru/ARCHIVES/G/Gor%27kovs...nyy_Zavod/

Tundub, et 66 puudutav raamat on lisatud üsna hiljuti.
Vasta
#14

[attachment=38703][attachment=38704]
(22-02-2012, 11:16 AM)hulgus Kirjutas:  
(21-02-2012, 20:39 PM)zazik Kirjutas:  Motamees juba ütles ju. Kuna GAZ-66 vahekastis puudub differ, siis seal midagi lukustada polegi. Kui mõlemad sillad on sisselülitatud, siis nad ongi omavahel lukus.
Lukustatavad kastid on differentsiaaliga, nn full-time neliveolisena kasutatavad. Üks selline on näiteks Jeep (Grand-) Cherokee 242. Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.

Sillad peaks 66-l olema nukklukuga, vist ainult militaarvariandil.

Kõik GAZ-66-d on ühte tüüpi tagasillaga, ülekande numbri jään võlgu, aga iselukustuv nukkdiffer kõigil sees, sh ka tsiviilis (mis nõuk. ajal oli militaar reserv). Nõuka ajal istutati neid sildu ka põllumajanduses GAZ-53-dele. Juhitde sõnul andvat "tanki läbivuse".
Vahekast on jäik ühendus esi ja tagasilla vahel, kui esisild on sees, siis ka kast "lukus".

Nii see on lisan ühest elukast pildi ,kui see ära uputada siis on 66-ga tegu kätte saada
Vasta
#15

Üks küsimus oleks seoses G66 tagasillaga: mis materjalist on tagasilla korpus? Kas mingist paremat sorti malmist (tempermalm) või koguni valuterasest?

Kui edukalt seda keevitada kannataks?
Vasta
#16

Pisut GAZ-66 iselukustuvast nurkdiferentsiaalist. Tehaseseades olid sellel autol ees ja taga erineva lukustusjõuga difrid. Mingi valemiga oli esisilla differ ehitatud, või siis täpsemalt, reguleeritud nõnda, et see blokeerus vajadusel kiiremini kui tagasilla differ. Tagasild rakendus väikse viivisega. Tehase väitel aitavat see libedal parandada juhitavust.
Vasta
#17

Tere, vajan gaz 66 kohta nõu. kuidas toimub rehvide pumpamine gaz oma systeemiga? seletage rumalale puust ja punaselt lahti. Lähen tooma autot, millel  ainult yhes rehvis rohk kuid myya sama tark nagu minagi.kompressor töötab.
Vasta
#18

http://autoruk.ru/gaz-66/dvigatel-gaz-66...lia-gaz-66

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#19

(10-11-2016, 15:56 PM)skorpion3 Kirjutas:  Tere, vajan gaz 66 kohta nõu. kuidas toimub rehvide pumpamine gaz oma systeemiga? seletage rumalale puust ja punaselt lahti. Lähen tooma autot, millel  ainult yhes rehvis rohk kuid myya sama tark nagu minagi.kompressor töötab.

Selgitust natukse klikates siia

Too kang, mis salongis täitmiseks vöi tühjenduseks on: et seda pöörata,tömba köigelt natukse ülespoole ja hoides ülal pööra. Kui köik kenasti määritud, siis ta libiseb muidugit paremini, aga vist oli keskasendis lukus muidu, kui ülesse ei tömba. Hoova pööramise suund on juhendil armatuuril kirjas, seda pidi ka pöörad kangi:
vastupäeva = öhku rehvi juurde;
päripäeva= röhku rehvist madalamaks

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#20

(10-11-2016, 18:54 PM)overspeed Kirjutas:  
(10-11-2016, 15:56 PM)skorpion3 Kirjutas:  Tere, vajan gaz 66 kohta nõu. kuidas toimub rehvide pumpamine gaz oma systeemiga? seletage rumalale puust ja punaselt lahti. Lähen tooma autot, millel  ainult yhes rehvis rohk kuid myya sama tark nagu minagi.kompressor töötab.

Selgitust natukse klikates siia

Too kang, mis salongis täitmiseks vöi tühjenduseks on: et seda pöörata,tömba köigelt natukse ülespoole ja hoides ülal pööra. Kui köik kenasti määritud, siis ta libiseb muidugit paremini, aga vist oli keskasendis lukus muidu, kui ülesse ei tömba. Hoova pööramise suund on juhendil armatuuril kirjas, seda pidi ka pöörad kangi:
vastupäeva = öhku rehvi juurde;
päripäeva= röhku rehvist madalamaks
Ja sellisel juhul pumpab kõiki rehve korraga? voi kas tuleb enne avada kuskilt mingi rehvi kraan st iga rehv eraldi? tänud vastamast
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne