1975 a. Peugeot J7 PZ 40 2,1 d
#1

Kodumaa autoskeene on rikastunud taaskord ühe eeskujuliku ebardi võrra. Junntükil aistevahel 2112 cm3 eri andmetel 60-70 hj vabalthingav masuudipress, mis kombinatsioonis neljakäigulise kepikastiga annab tulemuseks vapustava helitausta ning võrkkestarebenditega lõppevate kiirendustsüklite lõppedes ka umbes 70 kilomeetrise tunnikiiruse. Tehase andmetel on tippkiirus 100 aga seda olendit pole veel leitud, kes suudaks, veelvähem tahaks, midagi sarnast ette võtta. Ees ketaspidurid, taga trumlid, võimendita rool, ees spiraalvedrud, taga torsioonimäng, kõigis nurkades modernsed teleskoopamortisaatorid. Poldivalem on umbes 5x180, pole viitsinud süveneda, keskava miski 150, tikkpoldid M16x1,5 pikkusega ca 50mm ja keermestatud osa pikkusega 28mm. Veljed on 16 tolli, rohkema vastu pole suutnud end huvituma samuti panna. Asi on osavate meistrimeeste poolt mugandatud automajaks, mis arvestades vägevaid kiirusomadusi on ilmsesti mõeldud suurturismiks. Naabertalunditesse. Magamiseruumi jagub kahele, lauaümber on ilmsesti võimalik istutada 5-6 organismi, kraan väljastab kaasasolevast paagist elektrifitseeritud pumba abil vett, pliidil saab asju kõrvetada, kõrvetamisaurud imetakse välja ning üks kappidest toodab vägevalt külma. Seda siis vastavalt tarvidusele valgustusvoolust, kaheteistkümnest voldist või gaasiballoonist. Igatmasti sahtleid ja kappe ja panipaiku on ka mõned kaasa mahtunud. Mingitlaadi autonoomne küte paistab olevat esindatud kahe radiaatori näol, täpsemalt ei ole olnud aega ega tahtmist asjasse süüvida. Välisküljel on võimalik ülemäärase päikesekiirguse mõju leevendada allalastavate markiiside abil. Piloodisektsioonis on kaheosaline katuseluuk luminofoorlambiga ning salongis üheosaline. Katusele on paigaldatud televisiooniprogrammide vastuvõttu lihtsustav antenn. Erilise boonusena oli balloonikappi lisatud erilisepesa. Ahjaa, piloot ja kaardilugeja istuvad elegantselt mugavates plüüškattega kaptenitoolides.

[Pilt: 203127374ab639_l.jpg]
[Pilt: 2031261336e7fb_l.jpg]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Ahjaa, kui keegi teab kusagil vedelemas Mercedes-Benz 100 nimelist värdkaubikut, siis antagu aga lahkesti teada. Mida hullemini p_tsiroostetanud on seda parem, peaasi, et oleks liikumisvõimeline. Loomulikult on igasuguste transaktsioonide eelduseks õiglane hind, sestap eelistatud Emexi garantiiga pakkumised Smile

Geneeriline pilt ka huvipakkuvast mudelist:

[Pilt: 16957965.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Ilus jutt, stiilne masin! Cool
Vasta
#3

Keiserlik tõld!
Millised Alpi punahirve nahast polsterdused ning hoolikalt valitud Madagaskari mahagonist voolitud luksuslik lounge'i-mööbel!

Vasta
#4

Alpi sünteetiline punahirv on ju Punase Raamatu loom... kuidas küll selle nahka raisata õnnestus....

Aga tolle masuudil töötava lennukimootori asemele on oodata kolmeharulise lennumasina mootorit/käigukasti?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Küll Sa leiad pönevaid masinaid! Smile
Vasta
#6

Aspelund, ei saa su spekulatsiooni kinnitada ega ka ümber lükataSmile


Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7

Wink

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

Nu tõ daatshu prignal Big Grin
Igatahes vägev aparaat!
Mis temaga edasi plaanid teha?





`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#9

Kaugelt vaadates pole ju väga vigagi. Toungue Mo oma nägi ka kaugelt värdjas välja. Nüüd olen juba harjunud. Big Grin
Aga selline Pesukott on raudselt huvitavam, kui mõni LUX MB või miskit muu mull.
Jään huviga järge ootama.
Vasta
#10

Vötan ka möne rea kirjastada siia, kuna olin selle imelooma toomisega pehmelt öeldes kaudselt seotud.
Auto eelmisesse elupaika konteineri ja lauda vahele jöudes sai tehtud kiire ülevaatus, et ostetava elemendi koledusprotsent oleks 100le vöimalikult lähedal. Selleks olin ka mina kaasas, et Koledate Kastikate Klubi poolt anda oma söltumatu eksperthinnang auto sobivusele eesti kultuuri- ja liiklusruumi.
Otsus oli positiivne, auto on väga voolujooneline mis viitab körgele marsikiirusele, ja mugav, mis tähendab et pikkade otste läbimine saab toimuda vähimagi möjuta juhi ning reisijate tervisele.
Samuti on ta vaieldamatult koleilus, vastav protsent jääb 85-90 vahele.
Devilile mäluvärskenduseks, siis herilasepesasid oli tegelikult 3, see annab märku elutingimuste heast kvaliteedist.

Seejärel algas käivitamisprotsess, mis vahelduva eduga kestis pea 2 tundi, mitte et ta käima poleks läinud aga käima jäämisega oli raskusi kuna paagist, mis ilma korgita oli seisnud töenäoliselt 5 aastat, saabus filtrisse vaheldumisi öhku ja tuukreid kes tahtsid ummistust pöhjustada.
Seega loobusime paagi kasutamisest ja uus paak tekkis körvalistuja jalge ette 20l kanistri näol kuhu suubus voolik.
Pidurid olid hüperaktiivsed, st et kui korra vajutasid siis läks umbes 3km enne kui nad uuesti maha tulid pealt, seega ma targu ei pidurdanud järgmise 260km jooksul kordagi.
Tuled ei tahtnud ka algul vedu vötta, mis ilmnes seisnevat asjaolus et 8st kaitsmest ühele jöudis kohale elekter. Möningane juhtmejupiga hullamine viis selleni et eksisteerisid pooltuled ja vasakpoolne suunatuli-kuidas paremale poole suunda näidata ei selgunudki.

Seega tundus köik reisiks sadamasse valmis olevat ja startisime.
Söit läks hästi peaaegu 2km, siis hakkas sadama ja ma peatusin et ühendada kaitsmekarpi veel natuke voolu ja toimima hakkasid kojamehed.
Nende töö intensiivsusest saab aimu kui vaadata köigepealt viiendat jasiis esimest pilti ning vörrelda kojameeste asendit.
Järgmisel etapil önnestus läbida peaaegu 4km, kui mootor jälle ära hakkas koolema. Töstes kanistrit sai selgeks et see hakkab tühjaks saama, mis viitas sellele et tagasivoolust läks köik auto enda paaki. Probleem sai ühe vooliku lisamisega kanistrisse lahendatud, seejärel peale nelja-viiekordset koolemist jöudsime tanklasse kus sai kanister uuesti värsket täis pandud.

Pärast seda möödus söit suhteliselt sündmustevaeselt.
Alguses olin lootnud et ju selle asjaga mingi 7-80ga ikka söita saab, aga nii see päris ei olnud. Nimelt neljanda käiguga söites peaaegu pöhjagaasiga, lendas see aretis umbes 60ga, lekitades kabiini sellise tasemega müra et isegi möelda oli keeruline. Samuti meeldis neljandale käigule välja hüpata aegajalt, ja gaasipedaalile tundetuks muutuda mille vastu aitas selle peal kiirelt trampimine paar korda.
Asja ei muutnud palju paremaks ka saabunud pimedus ja hoogu vöttev lumetorm.
Pärast u5t söitu jöudsime siiski sadamasse kuhu ta ööseks puhkama jäi.
Diislikulu pöhjagaasiga söites tundus olema u 10l sajale.

Aga siin ta nüüd on, ja plaanid on temaga ka. Vöiks isegi öelda et suured.
Eks need üsna kergelt aimatavad, välimuse upgrade ja söiduvöimekuse loomine vast tähtsamad.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#11

(20-02-2012, 18:24 PM)90Deville Kirjutas:  ///välimuse upgrade ///

See jupp lausest teeb murelikuks... Silma ette kerkivad mitmedki nähtud, siinsete maapoiste enesekindlast veendumusest:" Kole auto, aga MINA tean kuidas tast palju šefim teha!" – liikuvporno paviljongideks kohandatud sõidukid... Härraste teemaalgatajate disainieelistuste ja -oskuste kohta infot omamata ei käi eelnev küll tingimata nende kohta, kuid siiski – äkki seletad lähemalt, mis plaanis?
Vasta
#12

Seda polegi väga raske kirjeldada-esialgne plaan näeb ette selle jäleda lambaraua kadumist esiotsast, välisilme saab olema vast katus valge, sellest altpoolt hallikas ehk möni ajastukohane värv. Veljed-stange vast veljevärvi vms. Eeltööd kah muidugi et asi ikka libe jääks.
Markiisid jäävad, saavad vaid värskendust uue riide näol.
Taha tuleb ilmselt raami konstrui kus peal saab istuda ja redel katusele kuhu ka tulevikus platvorm vöiks tulla kus päikesevarju all istuda ning ümbritsevat vaadeldes öllekest naudiskleda
Mingisugust välist "tjuuningut" ei pea kartma, ajuvähki on siiani suht eduliselt önnestunud vältida.

Minu juttu pole muidugi vaja sönasönalt vötta, sest ma pole omanik, a midagi sellist ka tal nagu nägemuses oli.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#13

Koledate Kastikate Klubi on rääkinud. Õigust nagu alati. Selle toomiseodüsseiapeale on kodanik 90Deville vaat, et enamgi õigustet end omanikuna tundma Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#14

Teen omapoolse ehk tegelikult Talveralli peatrükkali Markeli leitud panuse Koledate Kastikate Klubi arengusse: midagi väärakamat enam maailmas olla ei saa!!! Ja sellisele asjale on spilka peale täie tõsidusega kirjutatud Made in GermanySadSadSad "Off-road Vehicle/Pickup Truck, Classic Vehicle"
Vasta
#15

Tundub noobel sportmassin olema, vähemalt välimus on väga kiire Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

(05-03-2012, 21:57 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Ja sellisele asjale on spilka peale täie tõsidusega kirjutatud Made in GermanySadSadSad "Off-road Vehicle/Pickup Truck, Classic Vehicle"
Milleks need nukrad näod rivis - selline sõiduk (loodetavasti ikka on sõiduk, mitte mingi abivahend mõeldud näiteks suuremas koguses mõnele laatsaretile või väeosale kartulite koorimiseks?) peaks ainuüheselt tuju rõõmsaks kiskuma. Osta või ära ja liitu Talveralliga. Paneks "Aasta seksikaim liikur"–kategoorias (kohe kui selline peaks tekkima) ilma rebimiseta esikoha kinni. (Teise koha – kah ilma rebimiseta– omastaks loomulikult ksf! DevilDeVille oma paduseksika Peugeotiga)
Vasta
#17

Täna liikles maailmakõigeilusam mägramaja Haapsallu libedaksmuutumisse. Kerge karbikeevitus, tehnika kontroll/parendamine, uus värv, etc.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#18

Ja endiselt on puudu MB 100 nimeline peletis, niiet jätkub üleskutse, kui keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes teab kedagi kellel on selline ülearu vedelemas siis paluks lahkesti teada anda. Eelistatult väga halvas seisu-,kuid enamvähem söidukorras.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#19

Lisan mõned eelpostitaja tehtud illustratsioonid. Juttu sedapalju, et vahetamist küsis üks päramine piiderivoolik ja tellitud on kõigi supportite silindrite remokomplektid ning uued ninamised klotsid. Üldiselt oldi põhjaaluse eluga suht rahul, et kõike olevat võimalik keerata võinii. Keerata ei saa vaid pedemaal ülevaatusetarbeks veljekülge keevitet mutrit Smile Ahjaa, enesestmõistetavalt toimib käsiajamiga pidur eesmistele ratastele.

[Pilt: 20420249832776_l.jpg]
[Pilt: 20420251951925_l.jpg]
[Pilt: 20420253d79902_l.jpg]
[Pilt: 20420255d45e0b_l.jpg]
[Pilt: 20420259b3d390_l.jpg]
[Pilt: 20420261903e2b_l.jpg]
[Pilt: 204202632bbdf7_l.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#20

Nooblist Riia Lakitehase esinduskauplusest varutud 10 kilo epokrunti ja 8 kilo RAL 7042 halli kahekomponentset uretaanvärvi ning 4 kilo valget samalaadset katusele. Lisaks 10 liru nitrolahustit ja kaks liitrit mingit imetabast lahustit, mis pidavat narkomaanidele sedapalju meeldima, et seda poes riiulis ei hoitagi Smile Kogu laadungi maksumuseks kujunes igati aktseptaabel 172 jewrot. Peaks kestma küll, kui näiteks Ruduse taadid oma segupirne sama komboga võõpavad.

[Pilt: 1]

paar toredat pildikest ka omaaegsest müügibukletist:

[Pilt: 20421945763ee6_o.jpg]
[Pilt: 20421947aa2346_o.jpg]
[Pilt: 2042195147beb5_l.jpg]
[Pilt: 20421949cb8ef6_o.jpg]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne