1975 a. Peugeot J7 PZ 40 2,1 d
#21

Kõigest muust saan ma aru, aga seda ei mõista, miks teie bussis on ülimugavad originaalistmed (isegi seljatugi on põhivarustuses) mingite lamatisi tekitavate burzuilike tugitoolide vastu vahetatud. Niimoodi ei teki ju õiget sõidutunnet.
Vasta
#22

Ja esiuksed ei ole ka sellised, nagu kasutusjuhend näitab. Lükanduks ruulib! Või roolib, või saab rooli taha.
Fui milline masin, nii kole, et on lausa ilus vaadata!

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#23

Eesmisi uksi pakuti kahes versioonis. Hetkel, kui me esindusse jõudsime, olid lükandustega varustet eksemplarid kõik just parasjagu värskelt läbimüüdud koguaeg ja kuna polnud aega oodata, tuligi leppida hingestatud isendiga. Seesama vabandus kehtib ka külakurnajalike tugitoolide kohta, kuna ka kogu ülejäänud vabanduste assortiment oli juba kiirematele kundedele kaubastatud.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#24

Arusaadavatel põhjustel on kuulutet tagaotsitavaks tikkpolt M16 x 1,5

Olen nõus ostma kohe mitu tükki ja mutreid ka sinna otsa.

+3725263388 või PS

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#25

Maailma kõigeilusama Pesoomaja kodumaalt õnnestus leida kaks uut eesmist suundgabariiti
[Pilt: 20425017992987_o.jpg]
Kodumaisest kaubandusvõrgust eesmised piideriklotsid
[Pilt: 204250132204f0_l.jpg]
Pärasilla amordikinnitus oli tigimoondunud kenasti loperguseks
[Pilt: 1]
Sama tigimoondumisprotsessi käigus oli uue kuju omandanud ka amordipolt
[Pilt: 1]
Tagastange loomisel olid pedemaa ingeniöörid ilmutanud leidlikkust ehituspuidu rakendamisel kahte Volvo 240 seeria stanget ühendava meediumina
[Pilt: 1]
Ning tarbevee voolikute läbiviik on ka perfektselt viimistletud
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#26

Kummaline,et originaalis tagastange puudub Cool
Vasta
#27

Prantslased olid oma parkimisoskustes väga kindlad, kui nad autot disainisidSmile, ei näinud stangele vajadust.
Ilmselt tuleb ka meil originaali moodi torustange sinna völuda, too kahest volvost prussi abil kokkukeeratud aretis rändab vist kokkuostu.
Algne möte kärukonks paigaldada hakkab vaikselt taanduma, kuna tagaosa kerekonstruktsioon ei vöimalda seda eriti. Puuduvad vajalikud kandekonstruktsioonid sealt pöhjaalt.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#28

(16-03-2012, 09:10 AM)90Deville Kirjutas:  Prantslased olid oma parkimisoskustes väga kindlad, kui nad autot disainisidSmile, ei näinud stangele vajadust...
Pranslaste parkimisoskused tuginevad just stangedele ... ilmselt seda tänapäeval. Kui koht pole piisavalt suur, siis lükatakse see suuremaks.
Nii koledat autot aga ei julge keegi puksidagi. Toungue

Vasta
#29

OT jutt aga need J7'med vist rootsis küllalt levinud hobimasinad, paar aastat tagasi rootsis tunneleid ehitades silmasin iga päev ühte pesukoti kogu kuhu kuulusid J7 pika kerega ning J7 kastikas. Asukohaks oli paar kilomeetrit enne Utansjöd kui Sundsvalli poolt tullaWink



'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#30

Levinud on suhteline möiste, mina oma 10+ rootsis veedetud aastaga polnud enne seda veel ühtegi näinudSmile
Samas on tegu suhteliselt suure maaga, niiet imestada poleks miskit kui neid mönes nurgas tänu kunagise müügimehe osavusele palju veel järgi on.
Ei usu et müügimees loomulikku surma suri samas....

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#31

Järjekordselt olen valmis kellegi riiulist ää ostma mõned äärmiselt "levinud" kuullaagrid mõõtudega 40-85-20. SKF-i toodang on originaal a tänapäevane SKF ei tea neist miskit.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#32

ehk leidub siit mõni vihje

подшипник КПП 40x85x20 Peugeot Boxer/605, Citroen XM
Производитель: SNR, Франция

http://www.avtozapchasty.ru/shop/i.php?id=1592053
Vasta
#33

Laagreid küsi Hansameistri Grupist. Olen saanud kõike, mida küsinud olen ja hea hinnaga.

Do'nt panic
Vasta
#34

Hansameistriga jõudsin suhelda juba enne suunavat postitust. Mitte, et ma kaasamõtlemise eest seeläbi vähemtänulik oleksin. Lõpptulemina jäid jutud ikkagi nii, et treial teeb vene laagrile sobiliku puksi. Hetkel ootan importmaalt pakikest erinevate lükandakna run channel-i näidistega. Tekitatud sai ka üks VW LT/MB Sprinteri katuseraam, mille jalad ja rõhttalad leiavad endale rakenduse pesoo juures ja ülejäänud vann kuulub ilmsesti kaubastamisele. Vanni mõõduks oli vist 1370 x 2440. Lisaks olen oma netiavarustes kondamise tulemina jõudnud sedapalju targeneda, et ideepoolest saaks ka pelgalt pesootehnikaga asja inimlikumaks ehitada. Tarvis läheb Peugeot J9 viiekäigulist kasti ja selleotsa 2,5 lirust masuudipressi. Vabalthingavana ja 72 eeslijõulisena oli selle koodiks J9 aistevahel XD3P, ideaalis tuleks leida Peugeot 505 omanikke rõõmustanud 105-jõuline turbostatud erim koodiga XD3TE. Väändemomenti kirjeldavad numbrilised näitajad asjadel vastavalt ca 150 ja 220 Nm. Kui kellegil eelpoolmainitud imeasjade asupaigast miskit aimu, siis võib lahkesti oma teadmisi jagada.

Lõppu müügikuulutusest näpatud pildike katuseraamist:
[Pilt: 204521398bf9b6_o.jpg]



_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#35

Ehk midagi sellist abiks ? http://www.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=12474058
Sama juraka pealt mootor ka saadaval.

Turbonegro
Vasta
#36

(23-03-2012, 11:07 AM)Hangover Kirjutas:  Ehk midagi sellist abiks ? http://www.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=12474058
Sama juraka pealt mootor ka saadaval.

See on hea leid, tänud. Rootsilased vast juba helisevad sinna ja selgitavad õiglast hinda välja. Ise ei suutnud otsinguga va bildelsbasenist viimase külastuse aegu miskit leida, kuna mudeleid j7 ja j9 valikus ei pakutud Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#37

Selle hispaanias valmistatud mersu otsimise peale ei osanud küll kahtlustada, et teda mootoridoonoriks võiks keegi soovida.
Olen sellise diisliga kokku puutunud ja dünaamilised omadused on ikka nutmaajavalt kehvakesed. Ja erinevalt mõnest muust vabalthingavast masudipressist, kütet ikka võtab.
INDENOR on ikka kõvasti etem, eriti fööniga. (muidugi 2,1 vabalthingava dünaamikat saab samuti kalendriga mõõta, nii et sama mis MB. Samas soovitaks pealolevat mootorit takseerida, äkki on see hoopis XD85 või XD88 siis on tagasihoidlikud veonumbrid iseenesest mõistetavadBig Grin)
Vastupidavuselt ei saa Indenori mootori puhul kurta, normaalse hoolduse ja korraliku kütusega sõidab vabalt milli ära.
Endal oli kunagi juhus kus DAF400-ga vend tahtis joonele panna (mul oli spriter 2,2CDI) minu suureks üllatuseks püsis DAFi rimakas kuni 100ni kõrval, siis said tal käigud otsa Big Grin
Muideks seda turboga XD mootorit saab vajadusel edasi arendada, paigaldades iveco 12mm plunzritega pumba ja välja vahetades turbo (muidu on seal otsas ülimasslevinud T3) kuni IDI pritsesüsteemi paigaldamiseni, aga selleks peab ikka eriline diislifänn olema ja suvilast vist ei peagi alati dragster saama.
Kas sel J7-el veavad ikka tagarattad? (väike kahtlus oli ,et esiveoliselt MB100-lt on vaja käigukasti)
Vasta
#38

Esivedu ikka,see ja pikiasetusega mootor viisidki doonorite valiku nullilähedale, jäid vaid mb100 ja vw/audi kompott mis aga ülekanded suht kaheldavaks oleks teinud.
Originaaldiisel on väga jöuetu ja käigukastis olev 4'jas käik möeldud ilmselt marsikiirusele 60km/h

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#39

Kahju et esiveoline, muidu oleks välja pakkunud 2,3td mootori koos automaat kastiga. Oleks lisaks kapteniistmetele komforti juurde saanud Big Grin
Vasta
#40

Tundub esimese hooga et peab vast rootsist ikka tolle 2.5d ja 5se kasti ligi vötma.
Tagaveolisena oleks mootori-kasti kombode hulk pea löputu mida vöiks välja möelda ja sel puhul paneks kindlasti automaadi, a kahjuks seab too esivedu ning mootoriruum omad piirangud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne