25-04-2012, 12:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2012, 12:37 PM ja muutjaks oli koterman.)
Taevas halasta, no on ikka kole pill. Kas prantsuse ingénieurid on tõesti julenud sellise asja lasta tänavaliiklusesse, avalikku? Pisar tuleb silma, tõesti. No, kuram, vähemasti nüüd ma tean ühte konkreetset sõidukit, mis mu aiakärule teatud küsimuses konkurentsi pakub.
Samas tahan muidugi kiita inimeste matkahimu, see lumesaju pilt on küll vahva ning ilmselt tormatakse sinna lumme ka varem v hiljem tagasi! Vägev.
Küsimus ka - kui ülaltoodud katuseraami pildil jalad jms võetakse küljest ära muinsusele täienduseks, kas järelejääv vann on siis vaba? Ma sestap astuks väikse kaubalis-rahavahetusliku ettepanekuga ette.
Lisaks võin kaubale lisada omalt poolt tulevaste matkaihade piitsutamiseks loo ühe prantsuse jutuvestja sulest, kes pajatas geniaalsest ja ilule tunduvalt rohkem panustavast hindu insenerist (: ta küll ajaloolis-militaarsete piirangute tõttu pidi oma tehnikat testima nii ca 20,000 ljöö sügavusel).
Oh-boy. AM foorum ikka üllatab
Edu!
[quote='DevilDeVille' pid='282300' dateline='1335198825']
Veel pildimaterjali:
Samas tahan muidugi kiita inimeste matkahimu, see lumesaju pilt on küll vahva ning ilmselt tormatakse sinna lumme ka varem v hiljem tagasi! Vägev.
Küsimus ka - kui ülaltoodud katuseraami pildil jalad jms võetakse küljest ära muinsusele täienduseks, kas järelejääv vann on siis vaba? Ma sestap astuks väikse kaubalis-rahavahetusliku ettepanekuga ette.
Lisaks võin kaubale lisada omalt poolt tulevaste matkaihade piitsutamiseks loo ühe prantsuse jutuvestja sulest, kes pajatas geniaalsest ja ilule tunduvalt rohkem panustavast hindu insenerist (: ta küll ajaloolis-militaarsete piirangute tõttu pidi oma tehnikat testima nii ca 20,000 ljöö sügavusel).
Oh-boy. AM foorum ikka üllatab
Edu!
[quote='DevilDeVille' pid='282300' dateline='1335198825']
Veel pildimaterjali: