Uunikute 11.Talveralli Lõpptulemused ja järelkaja
Eelmisel aastal sai sõidetud ja lisakatsed läbitud uute VÄGA heade lamell+nael rehvidega. Auto läks pöörates sinna kuhu soovitud ning gaasiga hoidsid mõnusalt libisemise piiril. See aasta said alla vanad juustud ja kui esiotsal keeramisel ikka pidamist ei ole siis peab lihtsalt rohkem gaasi andma,et taguots auto ikka vajalikku suunda juhiks. Mis tegelikult on siga lõbus endale ja teistele vaadata. Kahjuks meeldib see ka stopperile väga positiivselt Big Grin
Aga ongi ju selle ürituse eesmärk meeldivalt aega veeta sportlikus keskonnas koos pisikese ajutööga ning nautida ilusaid küla/metsa teid koos värske õhuga(seda viimast oli meie ekipaazil tervel trassil rohkem kui küll)
Nii,et Seltsimehed nautige seda mis on ja ärge tehke oma elu mõtetu mõtlemisega liiga keeruliseks.
Järgmisel talvel näeme "r..sk"
Hei!

Panime ka kenaks mälestuseks mõned pildid üles. Eriti polnud aega fotokaga tegeleda ja seetõttu on muist pilte kopeeritud foorumis jagatud albumitest. Tänud ja vabandused:-)
http://www.wima.ee/index.php?option=com_...7&PageNo=1

Kui kõrgeid eesmärke ei sea, ei ole ka kukkumist:-) Meie tulime rallile lihtsalt sündmust, talve, seltskonda ja sõidurõõmu nautima ning seda kõike ka saime. Pole aimugi, mitmendaks jäime, aga lisakatse tulemusi üllatas pigem positiivselt:-) Roolikeeramisest saadud lihasevalu on minetatud, soojenduseta autos sõidetud kondid üles soojendatud ning harjumatult kõrgetest ja tugevalt käivatest pedaalidest saadud hõõrumisjäljed jalgadel paranenud. Elu on lill!

Päikest!
Õde Lena
ei maksaks jah talveralli kontekstis ajada asja liialt "spordiks" muidu on lõpptulemus see mis paljudel eesti autospordi üritustel. Vaid vähesed saavad lubada endale osavõttu ning võit on olulisem kui lihtsalt hea setskonnaga lõbusalt aega veeta. Sport klass ise enesest ju ongi neile kes tahavad enamat. Turismis lisavad lisakatsed lõbu juurde ning saavad ka huvilised miskit näha. Annad lisakatsel endast parima ja kui keegi on kiirem, no las ta siis olla, pole veel maailmalõpp.

Olge kõik mõnusad edasi Smile

PS: Kellel tarvis järgmiseks aastaks tagaotsa masinal raskust võtke ühendust.
nüüd
-2001 Volvo V70 AWD 2.4T
-1973 Volvo 142 2.0 De Luxe
------
enne
-2004 Honda Civic 1.4 NA
-1996 Volvo 850R 2.0T
-1979 Datsun 620 1.5 NA
-1994 Volvo 480 turbo
-1992 Volvo 850 2.5 NA
-1987 Volvo 740 turbo
-1983 Mazda 626 kupee
-1973 Volvo 142 2.0 GrandLux
Tere,

Moskvits 407 nr.11 ralliauto seltskond võtab mütsid ja kiivrid maha korraldajate ja kohtunike ees,oli väga mõnus organiseeritud nädalavahetus.Tänusõnad ka polygonimatkade kirjadega villise seltskonnale kes ei pidanud paljuks meid kaks korda järjest lumehangest välja sikutada ja ka kõvera pleki sirgeks venitada.Ja veel head sõnad Jäägermeistrile mille mõju soovitas ristmikult,mis otse näitas,tungivalt vasakule keerata.Tänu sellele Pärnu rajooni ringile jõudsime eelviimasesse AKP-sse siis kui kohtunikud olid juba lahkunud.Ja esisajas(koht 99)lõpetamine oli täidetud eesmärk.Siinkohal meie pildivalik Taevapiltnikult kes seekord mööda maad lendas
http://nagi.ee/photos/haarald/sets/342599/

Edu edaspidiseks
(08-03-2012, 15:30 PM)haarald Kirjutas: Tänusõnad ka polygonimatkade kirjadega villise seltskonnale kes ei pidanud paljuks meid kaks korda järjest lumehangest välja sikutada ja ka kõvera pleki sirgeks venitada.
teil näikse olevat olnud kunstiline eesmärk lumekarva osa lumme peita ning see on peaaegu täidetud saanud. Kahju, et (ainult) katus valge polnud - nende eesmärkide poole pürgimine oleks juba suuremat sorti vaatamisväärsus olnud Smile
kusjuures leidsin minagi teeveerest piisavalt lund, et üks uks mittefunktsionaalseks muuta: kiirema rallitaja möödalaskmise eesmärgil tehtud teepervele võtt pani masina üpriski tükk aega üpriski kaldus sõitma ning sellele juba abijõududeta punkti peale ei saanud. Aitäh vennasvabariigi filmistuudio kaasvõitlejatele "nöörimise" eest!

muide ega keegi Märjamaa LK veerest Gin-kohvrit leidnud? Sai vist katsel kurve liig hoogsalt võetud ning küllap ta pudenes vööriluugi vahelt välja...

Teet,
Ginipäringut ei saanud ning ka ise ei taibanud pakkuda Wink
insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Eile selgus lahkamisel, miks ma ridaneli mosse mootori asemel R3-ga sõitsin Smile http://wax.planet.ee/album/412/2012-03-11.jpg
Tagantjärele tänu korraldajatele, kaardilugejale, võistlejatele, kaasaelajatele!

Kiidan eriti tuletõrjujaid - saime minu kolmerattalist puudutava äparduse probleemideta ära klaaritud. Tore. Ma ei julgenud päridagi, mis punavalgel masinal juhtuda võis... Smile


Madis "Metalliotsija"
(12-03-2012, 13:29 PM)wax Kirjutas: Eile selgus lahkamisel, miks ma ridaneli mosse mootori asemel R3-ga sõitsin Smile http://wax.planet.ee/album/412/2012-03-11.jpg
Liiga kange pensinn oli vist? Big Grin
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Meie leiud esimese 4 km läbimisel. Nii edasi kui tagasi... summuti aasa kummipuhvreid tutikad. Mingid jubinad olid veel mis siiani autos alles.

See kes sõidab 400 km asemel 4 km ei ole mitte ralli sõber vaid Ralli Fanaatik!
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
(12-03-2012, 21:36 PM)metalliotsija Kirjutas: Kiidan eriti tuletõrjujaid - saime minu kolmerattalist puudutava äparduse probleemideta ära klaaritud. Tore. Ma ei julgenud päridagi, mis punavalgel masinal juhtuda võis... Smile

Palun valgustage ka teisi selle liiklusõnnetuse tagamaadest. Tahaks näha pilte kõverast tuletõrjeautost, mille salong on päästeameti poolt lahti lõigatud! Samas toetan värvikahjustusi saanud kolmerattalist vajadusel kvaliteetse nõukogude liidu värviga kaetud varusosadega - andke teada, mis detaili värvkate kahjustada sai.


Cardo sideseadmed, nüüd ka Shoei ja Schuberth kiivritele http://www.vajalik.ee

Värviga on muide kõik korras. Vähemalt esialgse saastakihi varjus pole midagi märgata. Seekord ületati lihtsalt mõnede detailide puhul materjali voolavuspiir.
(13-03-2012, 00:26 AM)kalacompany Kirjutas: Meie leiud esimese 4 km läbimisel. Nii edasi kui tagasi... summuti aasa kummipuhvreid tutikad. Mingid jubinad olid veel mis siiani autos alles.

See kes sõidab 400 km asemel 4 km ei ole mitte ralli sõber vaid Ralli Fanaatik!

Need leitud sumpsikinnitused võivad suure tõenäosusega see põhjus, miks meil ralli hilisemas järgus toru alt ära kukkus Big Grin

Kui need pulikad veel alles on, siis heameelega prooviks, kas sobivad Golfi põhja alla.
Mõned pildid ka lõpuks minu seebikarbist:Pildid
VW K-70L '73; SAAB 96`79; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Nüüd kus seltskonnad rahunend ja äkki ka kodanikul Priidul veidi lõdvem hingata, siis äkki viitsid ära seletada meile, et mös moodi see tulemuste tabel kokku pandakse, st paremusjärjestus säätakse. Seal mitmeid tulpasi ja värke tabelis, aga üheski nagu ei kajastu miskit kronoloogiat.
Karistuspunktide arv nagu läheb esialgu kahanevalt allapoole, kuid siis peale mõnikümment on kõik segamini.
Tänud ette täpilise tiimi poolt...
Joosep


Aastaid tagasi seati lõplik pingerida kokku absoluutpunktide põhjal, tabel oli selge ja ülevaatlik. Viimastel aastatel on toimunud reeglites muudatus, et lõpptulemuse määramisel on prioriteet nr1 ristsõna ja alles järgmiseks valikuks on AKP-d ning LK-d. Moodustatakse grupid (kõik õiged vastused, 1 vale, 2 vale jne) ja siis nende gruppide sees määratakse lõplik koht karistuspunktide järgi. Kuna üle 100 masina andmete töötlemine on väga mahukas, siis asja kiirendamise huvides kohtunikud kontrollivad ristsõna ja siis sõelale jäänud võistlejatel vaadatakse ka muud tulemused üle.
Antud süsteem seab esikohale ristsõna tulemused (ehk siis oskuse mõelda nii nagu peakorraldaja Smile) ja arvestab vähem muude parameetritega (mis võis ka olla üks korraldajate eesmärk "rallitajaid" taga pool hoida). Näiteks, kui tänavu oleks 100% õigesti lahendatud ristsõnaga võistleja mõned AKP-d läbimata jätnud, siis tulemuseks olnud ikkagi 3. koht ca -1000 punktiga! Seetõttu see tabel väheke raskesti jälgitav on.
Cinquecento
Parmhot, just nii see kõik kujunebki. Ja tuleneb see rahvusvahelistest nõuetest, et mitte minna liigselt EALiga vastuollu või "tülli". Tulemused tulevad mitte kiirusliku ja ajavõtu põhjalt... Enne, kui me ei saa FIVA liikmeks ja kohapeale FIVA ANF'i, tuleb selliselt käituda. Sest üldjoontes on nii, et vaid tõsine historic-sportralli ja ringrada on FIA asi, muu kõik FIVA oma. FIA ehk EALiga ei ole meie tegemistel miskit otsest pistmist.
FIA egiidi all - puhas sport. FIVA - puhas vanatehnika hobi sõltumata ürituse näilikust "sportlikusest". Sestap sai juba ka lubatud, et klassikalise Uunikute Talveralli sees enam sport-klassi sellisena ei tule. See oligi proov nägemaks, palju on reaalseid sportlikuma poole huvilisi. Kahjuks võtab Eestis kõik, k.a. FIVA'ga ühinemine, jubedalt aega ja raha, mida meil ei ole. Töö käib, Kaspar Noor ja Mati Kits on käinud FIVA skandinaavia regiooni kooskäimistel/koosolekutel aga millal Eestisse ANF tekib...
Muidu on Eesti vanatehnika reeglid veel oluliselt karmimad, kui enamusel FIVA liikmetel ja meie "Must Number" põhimõtteliselt riigi seadusegi tasemel väga-väga karm aga "probleem" on eri osapoolte ühe mütsi alla saamine ning teatud seltsingust reaalse MTÜ tekitamine. Ainult seda saaks FIVA oma täisliikmeks võtta. Kuid sellega kaasneb kohe ka kulu, mida ei saa ette täpselt teada sest liikmemaksu suuruse määrab FIVA igale eraldi vastavalt riigile. Pluss juba siis ka "must be" kontor ja mingi palgakulu.

Historic Touring Concentration
- No classification decided by a speed or timing factor.
- The regulations must be drawn up in accordance with the FIVA International Events Code.
- The ASNs and the FIVA ANF(s) of every territory of the itinerary must be informed of the event and its route in advance.
- Eligible cars must satisfy the legal requirements for road use in their countries of registration and have been manufactured at least 15 years before 1st January of the current year. The acceptance and classification of entries are at the discretion of the organisers.


Uunikute Talveralli puhul ongi selleks mõeldud Ristsõna, mis paneb paremusjärjestuse paika. See lisakatse ja AKP'de aja märkimine ei ole siinkohal enam oluline.

2.1.12 FIA/FIVA convention
FIA considers that co-operation with FIVA is central to its activities in the historic non-sporting field, in order to defend the free and unrestricted circulation of historic vehicle and promote also their non-sporting use.
According to the terms of the FIA/FIVA Convention, signed on October 10th 1974, and updated on the 27th of October 1999, the FIVA has recognised the FIA as being the only International Authority in the world of motor sport. In particular, whereas historic automobile events of a sporting nature shall remain within the exclusive competence of FIA and its members, non-sporting Regularity events shall continue to be entitled to use either FIA or FIVA regulations. Touring Concentrations organised under the authority of the FIA shall respect the FIVA International Events Code.
Organisers (FIA or FIVA affiliated) may organise (subject to possible acceptance of relevant ASNs, in particular when foreseen by national legislation) regularity rallies on condition that the average speed does not exceed the lowest of the two following speeds: 50 km/h or the maximum speed normally permitted for automobile events by the Governmental authorities of the countries involved.
2.1.13 Events definitions
2.1.13.1 Historic event
An Historic event may be a demonstration, parade, historic road event, historic rally, historic regularity rally or an historic touring concentration organised under FIA and/or FIVA control. All International events must respect the regulations in this Appendix and, with the exception of rallies and hill-climbs (including circuit races held during rallies), will take place on circuits approved by the FIA for International events as stated in Appendix O, Article 6.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Midagi meenutamiseks !

http://www.youtube.com/watch?v=2_jk5BZtGHs
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
(07-03-2012, 17:32 PM)PlyVal64 Kirjutas: Joel Zernask oskab ka Transitist ulmelise kiiruse välja võluda
Korrektsuse huvides olgu öeldud, et roolis oli Mihkel Vaidlo. Huvitava seigana märgiksin veel, et Transitil murdus tagumise parempoolse lehtvedru kinnitus raami küljest lahti juba poolest päevast. Kogu edasine sõit (sh viimane katse) möödus koopasse käiva ratta ja vastu põhja peksva vedruga. Vahepeal oli küll tunne, et nüüd tuleb sild alt ära.Smile Aga praegu on Transitiga paraku seis selline, et kere on üsna pude ja tahaks päris kapitaalset remonti. St esmajoones peab suutma välja mõelda kas sellel on mõtet...
Teema poolitatud.

Kes maailmalõpu saabumist ei karda ja usaldab oma vana rauda, jutustageja kõvatage 2013 eelmängu teemas http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=42663
Selle teema paneme lukku, kui kellelgi väga vaja siia kirjutada, võtke ühendust.

Cardo sideseadmed, nüüd ka Shoei ja Schuberth kiivritele http://www.vajalik.ee





Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne