tundmatu spidokas-- Nüüd ka PILT olemas
#1

Leidsin garaazist ühe vana spidoka ja tahaksin teada millele see kuulub, välja näeb see siis selline, ümar, ilma seierita, kiirust näitavad numbrid liiguvad ise-on nagu selline ketas, mis liigub, kiirust näitab 0-120 selle liikuva numbritega jullaast allpool on läbisõidu näidik--nagu ikka ja selle all veel üks märk-- A täht mis on külgedelt ja pealt ümbritsetud joonega. Arvata on et vene oma-liikuvale kettale kirjutatud vene keeles- kilomeetrid.

Võibolla mõne tsikkli oma??
Mina igatahes sellist varem näinud ei ole. :???
Vasta
#2

Äkki on GAZ-AA või GAZ-MM oma? Kuigi natuke kahtlen, kas selliste masinate spitt 120-ga lõppes... Ise pole sellist käes hoidnud, aga nendel sellised kettaga spidomeetrid olid küll. Äkki on koguni Emka eelkäija GAZ-A oma? (selle tippkiirus oli vist 95 km/h) või siis GAZ-67 (top speed 90 km/h) Vanad Gaziku-tüüpi krusad lippasid kuni 70 km/h ja kas neile just 120 spiti peale pandi (kui GAZ-51 spido lõpeb 100-ga)... Aga mine tea kah. Standard võis olla kõigile ühine.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#3

Mul endal ka oli mõte et võib mingi veoka oma olla aga see 120 pani kahtlema, kui muidu ei saa siis sebin lähipäevadel ühe pildi sellest.

Gaz AA mehed, kas võib tegu olla Gaz`i spidoga??
Vasta
#4

Ole hea, saada siia spidoka pilt, muidu
võibki asi segaseks jääda. Maailmas on ikka
erinevad firmad üksteiselt asju kopinud ja
need erinevad tihti siis teineteisest
nüansside poolest, mida on kirjelduses
raske avada.

Kui pildi teha ei saa, siis anna peale
põhikonstruktsiooni teada vähemalt kõik
olulised mõõtmed ja värvilahendus, mis aitab
ka väga tihti.

Ose kaldun arvama, et tegu oli GAZ-AA
spidoga (kopeeritud Ford A-lt)


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Vana Emka (Gaz-M1) äkki?

Asp
Vasta
#6

Ise kaldun ka arvama et vana vene ford, ehk siis gaz AA. Ja see ei olnud muide mitte lihtsalt niisama copitud, vaid täiesti litsenseeritud tootmine Venemaal. Veidi off topic, kuid mul peaks vedelema kusagil AA rattaid, äkki kellegil on soovi?
Vasta
#7

Üks ädine pilt siis kah
[Pilt: bmw_0001.jpg]
Vasta
#8

Nii vaadates tundub küll, et võib GAZ-AA/GAZ-MM oma olla. Selle pildiga võrreldes tundub sama olevat: http://www.hot.ee/galerii/GAZMMunkn4c.jpg (pildil GAZ-MM armatuurlaud). \"Pobeda\" kah muuseas üle 105 km/h ei taha minna, aga spido lõpeb 140-ga...









Jõuluvana, kullapai, kingi mulle GAZ-aiai. Mina olen busy-busy, ära minult salmi küsi!:lol

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#9

No tänud, nüüd siis teada, millega tegu!!!
Vasta
#10

palun siis abi : tegin maal väheke metsaalus koristus tööd ja leidsin mõningaid juppe
pildid siin : http://album.ee/?o=201194524



ja veel on mingi hästi väike kolb ka mis tarkade jutu järgi peab olema sakslase oma sest kolvisõrm ja keps on koos



nii et kui keegi midagi ära tunneb siis võiks teada anda millega tegu

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#11

See käimakast peaks olema midagi Gazi seeriast.See tundmatu jupp 3 või mis ta oli peaks olema poolik veepump.
Vasta
#12

See tundmatu jupp 3 või mis ta oli peaks olema poolik veepump. [/quote]


kuid mille oma äkki oskad öelda

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#13

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: k2rpman
palun siis abi : tegin maal väheke metsaalus koristus tööd ja leidsin mõningaid juppe
pildid siin : http://album.ee/?o=201194524 \"tundmatud jupid\" 1ja 2 on arvatavasti GAZ 69 amortisaatorid



ja veel on mingi hästi väike kolb ka mis tarkade jutu järgi peab olema sakslase oma sest kolvisõrm ja keps on koos



nii et kui keegi midagi ära tunneb siis võiks teada anda millega tegu

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#14

Tundmatu jupp 1 ja 2 võivad olla ka gaz m20 pobeda või esimese põlvkonna vana volga amordid.

Gaz m20 Pobeda
Vasta
#15

\"tundmatud jupid\" 1ja 2 on arvatavasti GAZ 69 amortisaatorid
***********************************
Samahästi võivad nad olla ka GAZ67 omad(amortisaatorid).Spidokas ei mäleta palju tal peal oli aga 110kmh näitas ta mul ära ja jäi üle ka.



Smile
Vasta
#16

Amort võib ka 51 oma olla. Või ka muu selle
ajastu asja oma. Erisus Pobi amordist on
nüanssides ja mõõtmetes, niiviisi lennult
foto järgi ei saa ma identifitseerida
100% täpsusega.


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne