bmw juhtpihusti lekke remont remont.
#1
Kuna autol lekib juhtpihusti siis oleks vaja leida probleemile lahendus.
Uue ostmine ei saa tulla kõneallagi , kuna maksab kole palju . Samas liiguvad ringi jutud , et neid on v6imalik remontida , aga kuidas?
Bmw foorumis kasutaja Tarmo_N pakub teenust ja lubab ka aastase garantii remonditud pihustile. Minul pole võimalik tema teenust kasutada , kuna mul on autot koguaeg vaja . Õpetust ta selle kohta ei jaga Big GrinBig Grin
Natuke isegi hurjutab asja mitte ise tegema :
Tarmo_N Kirjutas:garantii ei kehti pihustitele mida on üritatud eelnevalt liimida või avada.sellega rikutakse tavaliselt juba pihusti jäädavalt.


Seega siis kas on kellegil kogemusi ?

Ebk foorumis lugesin läbi kõik postitused mis sisaldasid sõna juhtpihusti ja üks kirjutas , et oli korda saanud , vastus temalt järgmine:
Tsitaat:Lühidalt, koputad ettevaatlikult plastikosast need pisikesed metalltihvtid välja (2tk) ja liimid selle plastikosa sinna epo liimiga tagasi, see Eesti enda toodang, mustavalge ruudulises pakendis, kannatab kuni 120 kraadi, tihvtid ka tagasi. Lased ilusti ära kuivada ja tagasipannes paned pihustile uue vaskseibi ka pihusti ja mootoriploki vahele. Muidugi kõik sel juhul kui sul lekib sealt. Saad ka pihusti lahti keerata ja seal on ka vaskseibid sees, kui lekib keerme vahelt. Aga siis peab pihusti ära laskma regullida uuesti.

Kas siis proovida liimida ja millega liimida? Äkki keemilise metalliga , aga kas see liimib metalli ja plastikut kokku? V6i see epo , see ju kuivab mingi ulme aja . Või on veel kellegil mingeid häid ideid?
Sai proovitud ka guugeldada , aga ma ei tea kuidas v6iks juhtpihusti ingliskeeles olla , igastahes miskit kasulikku ma ei leidnud.
Pole midagi targemat teha
Vasta
#2
Uut pihustit on võimalik hankida suurusjärgus 250 EUR (e46, e39).
Inglise keeles võib guugeldada "needle position sensor", saksa keeles "Nadelhubgeber".
Tihendamiseks sobivad kummilaadselt kõvaks kuivavad õlikindlad hermeetikud.
Vasta
#3
(05-03-2012, 11:51 AM)argo1974 Kirjutas: Uut pihustit on võimalik hankida suurusjärgus 250 EUR (e46, e39).
Inglise keeles võib guugeldada "needle position sensor", saksa keeles "Nadelhubgeber".
Tihendamiseks sobivad kummilaadselt kõvaks kuivavad õlikindlad hermeetikud.

Proovisin neid goodeldada juba ennem , aga ilmselt on sel ka mingi inglisekeelne rahvapärane nimetus. Meil ju ka keegi ei ütle , et nõela asendi anduriga pihusti vaid ikka juhtpihusti v6i juhtmega pihusti vms.

Ise m6tlen , kas hermeetik ikka sobib , kuna pihustis ju päris suur surve sees , kas see ei lükka seda hermeetikut eest ära?
Pole midagi targemat teha
Vasta
#4
Mõned aastad tagasi sai kõik vajaliku Sauel asuvast BMW lammutusest. Kas see veel töötab, ei ole kursis. Vene poistel oli kvaliteet paigas ja miski garantii andsid ka.
Инвалид информационной воины.
Vasta
#5
Ebkf neid bemmi lammutajaid täis . Millal see kasutatuna ostetud pihusti lekkima hakkab on ainult ja küsimus.
Pole midagi targemat teha
Vasta
#6
Mingi aeg tagasi jamasin sama asjaga. (Omega 1995, bemmi 2,5 diisliga).
Mul lekkis keermete vahelt ning ostsin isegi teise kasutatud pihusti. Mis samuti hakkas kohe lekkima...
Siis keerasin vana lahti, puhastasin ära, vist panin ka sisse uue seibi ja keerasin kõvasti kruustangide vahel kokku.
Jäi isegi pidama.
Ilma igasugu hermeetikuta; 130barri nagunii lükkaks igasugu mögina sealt vahelt minema...

Kui Sul juhtme juurest lekib, kasutaks ikkagi seda EPO varianti. Vanasti kuivasid nad sada aastat, tänapäeval saab paari tunniga hakkama...
Pisut võid fööniga veel lisasooja kah anda, siis kuivab üldse minutite jooksul...

Würth`i vedel metall miskipärast ei ole nii "vedel" kui EPO ja nii tihe ei pruugi jääda.
Vasta
#7
Pihustil tuleb ära tõmmata kaks toru tifti,kõlbavad peene otsaga näpitsad.Juhtpihustil saab otsa hermeetik mis elektriosa tihendab.Mina kasutasin VW originaal hermeetikut,peale remonti on sõitnud kaks aastat ja umbes 50000 km autoks e 34.Kui käed pole särgi seljas keerlemise vältimiseks tasub töö ette võtta küll rahaline kokkuhoid märgatavBig Grin
Vasta
#8
(05-03-2012, 14:54 PM)stihl Kirjutas: 130barri nagunii lükkaks igasugu mögina sealt vahelt minema...

Kas sealt mitte ei leki see vedelik , mis jookseb muidu ülejooksudesse , siis seal vist survet ei saa väga olla.

Kas tavaline autosilikoon sobib ?

Kas saab ka nii teha , et ei v6ta pihustit üldse maha?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#9
Mis iganes teete tehke korralikult.
Kui selle mingi vale liimiga paned ja siis lekkima hakkab on edasine remont võimatu paraku.
Survet seal sees pole rohkem kui tagasivoolus.
Olen teinud seda ja põhiline on saada pind puhtaks ideaalselt.
Võtsin pihusti lahti ja bensiiniga leotasin ja pesin selle osa puhtaks 5 korda ja siis nitrolahustiga veel 4 korda pesin ja puhusin õhuga.
Lõpuks loputasin veel eetriga üle paar korda ja siis liimisin alles.
Igatahes liim jäi nii kinni et ei tulnud mitte metalli küljest lahti vaid pidi maha raiuma liimi tilga.
Lahti võtsin nii, et neile kahele tiftile lõikasin rauasaega sisse pooleni ja sealt soonest sai väljalöömiseks pidepunkti.
Üldiselt kui ikka pole äärmist ettevaatust ja hoolikust nagu kellassepal soovitaks rahule jätta.
Kui aga keegi on juba liiminud läheb kaane eemaldamisel sisu puruks ja pole midagi teha enam sellega ja pole mõtet üritadagi.
Vasta
#10
Mina tegin endal niimoodi, et laenasin tuttavalt tavalise sarnase mootori pihusti, asetasin selle juhtpihusti asemele ning viisin pihusti teha teadjamal mehele.
Mootor küll avarii resiimis kuid toimib, kiirendusest muidugi võis unistadaBig Grin. Hiljem õige pihusti tagasi pannes oli kõik korras st. ei mingit veateadet.
Vasta
#11
Mina tegin nii , et tegin viiliga tiftidele sälgud , lõin kruvikaga tiftid välja. Plastiku all oli selline silikooni moodi sültjas plöga. Pühkisin selle kaltsuga ära ja valasin whitespirti peale. Paar korda puhastasin paberiga ja kõik vahed seal sees mögistasin tavalise hermeetikuga kokku. Siis panin kõik kokku tagasi ja siiamaani on see pihusti puhas. Midagi ära lõhkuda seal ei anna , kui just väga hooletu ei ole.
Pole midagi targemat teha
Vasta
#12
    Vana teema juba, aga ma lõhkusin ühe lekkiva juhtpihusti lahti. Silikoonist pole eriti midagi, ainult mingi kuivand puru oli. Nüüd ei tea missuguse liimiga panna. Käepärast on autosilikoon, mis kannatab kõrget tempi, aga seal paistab mähis ja see võib olla ei kannata seda happelist silli välja. Arvamusi.
Vasta
#13
Miskise  epoliimiga? No need kraamid, mis segad kahest komponendist kokku jne. Kunagi sai geneka kontaktrõngast vahetatud, siis klemmid käisin selle mandiga üle. Väga hästi jäi pidama. Pinnad peavad võimalikult puhtad olema.
Almost Again
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne