28-05-2014, 09:57 AM
Rehvi kandevõime on määratud kiirusklassi järgi. Mida aeglasemalt liikuda, seda suuremat ülekoormust talub. Tõsi, rõhk peab siis ka vastavalt paranema.
Suvaline sõiduautorehv on litsenseeritud 600+ kilole. Seda kiirustel 150+ km/h. Põllal mõnikümmend pööret minutis veeredes kannab rõhul 3 bar kenasti tonni per rehv ära. Proovitud oma majapidamises korduvalt, mitte küll autokärul.
Küll on tavalise pehme sõiduautorehvi hädaks nõrk karkass - suvaline oks võib saatuslikuks saada.
Kui võimalik, soovitan leida C või reinforced tähistusega rehv - neil on karkass jäigem ja seega kannatavad paremini teravaid kive/oksi/kännuservi.
Kel konkreetset väikest mõõtu vaja, võib Eesti loodenurgas minult küsida - mul veel on üksikuks jäänud õhkupidavaid sõõre, mida teele enam ei saada.
Suvaline sõiduautorehv on litsenseeritud 600+ kilole. Seda kiirustel 150+ km/h. Põllal mõnikümmend pööret minutis veeredes kannab rõhul 3 bar kenasti tonni per rehv ära. Proovitud oma majapidamises korduvalt, mitte küll autokärul.
Küll on tavalise pehme sõiduautorehvi hädaks nõrk karkass - suvaline oks võib saatuslikuks saada.
Kui võimalik, soovitan leida C või reinforced tähistusega rehv - neil on karkass jäigem ja seega kannatavad paremini teravaid kive/oksi/kännuservi.
Kel konkreetset väikest mõõtu vaja, võib Eesti loodenurgas minult küsida - mul veel on üksikuks jäänud õhkupidavaid sõõre, mida teele enam ei saada.