MTZ 82 esisilla väljavõte
#21

Remondiks on vaja esiteks toru https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Kindlasti ainult ühest tükist valmistatu, kuna pressitud variandid annavad istust järgi ja põlvest on õli kadunud.
Tunneb ära toru sisepinna valamisjälgede järgi.
Siis, kui on kulunud flantsi ava, tuleb ka see vahetada.
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Seda ei tohi mingil juhul valatud võtta, kuna habras ja läheb katki.
Siis on vaja seda hülssi nr 65 ja see ära vahetada.
http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tract...tz-826/83/
Vahetuseks on vaja esmalt kätte saada tift, mille ots on näha poole hülsi peal läbi reduktori korpuse.
Kaval on sinna polt otsa keevitada ja välja tõmmata keermega.
Nüüd on ees kõige raskem osa ehk hülsi kättesaamine ja see on raske sest ist on väga tõsine.
Mõistlik on katki lõigata 4 poldiga flants mis on krae taga, et saaks pressi lauale toetada vastava torujupi ja reduktori sinna otsa tõsta.
Pressimine on võimalik alumisest laagri luugist ja et oleks kuhu toetada peaks ostma 2 suurt stopperseibi, mille saab panna tihendirõnga soonde ja mis hoiavad täpselt ava järgi tehtud punni augus sees ning sellest punnist saab pressida.
Kui on nii kõvasti, et lõikab stopperseibid läbi tuleb see punn avasse kinni keevitda ja uuesti üritada.
Tavaliselt läheb see hülss katki keevituskohalt aga siis on juba pool käes ja teine pool tuleb samuti sissekeevitamise teel välja.
Uue hülsi sissepanemisel ei tasu unustada flantsi kaela panna ja pole vaja tifti ava pärast pabistada et kuis ta õigesse kohta satub vaid pannagi auk teisele poole, pressida hülss sisse ja puurida uus auk hülsile läbi korpuse augu.
Loomulikult hülsi soonde 2 uut kummirõngast ja kindlasti ka määret kahe rõnga vahele ning võib nautida korras silda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne