Turbomosse
#1

Natuke lugemist nädalavahetuseks : http://automarket.su/show/pubs/bajkalmot...-412-turbo

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#2

Kõik need turbod on Moskvitsile panna maru toredad, kuid kahjuks ei pea originaalkast sellisele väändele vastu. Sellest on millalgi varem ka juttu olnud.
Vasta
#3

Ei pea kast ega ka differ. Viimast on muidugi lihtsam vahetada (koos sillaga).
Vasta
#4

Vähemasti palju vahvam ja isasem näeb välja kui originaalne moskva uhkus.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#5

Kahjuks Vene keelt ei oska, aga ka meie maal liigub mitu mosset mis turbode abil liiguvad. Mosseklubis kahe auto kohta teema ka olemas.
Vasta
#6

Ikka korralik adramehe töö on see mosu.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#7

Plokikaane alt maha lihvida paar millimeetrit läheb ka ägedamaks. Vanal mootoril ära ka ussitanud, siis peab niikui nii tegema. Vormelitel tehti käigukasti hammasrattad kõik uued tugevamast terasest. Tsementeerima peab neid pärast. Mingi aeg lasti kastil niisama käia, et hambad sobituks, siis võeti uuest lahti ja pindkarastati. Tagasillaga sama lugu.
Vasta
#8

Kõiki asju on võimalik turbotada ja kõiki asju on võimalik tugevdada - küll aga ei leidnud kiirel silma pilgul kui palju ka rattasse jõudu jõuab selle komboga?

Pildil võib kõik ilus olla, aga noh ikkagi reaalseid numbrid oleks tore näha ja ka düno graafikut, sest numbreid võib ju nii sama ka välja kirjutada. Mõni video ei teeks ka paha Cool

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#9

Turbomossede kuningas Big Grin http://www.youtube.com/watch?v=hm4ncLWb1eg
Vasta
#10

(04-01-2014, 13:13 PM)moto-onu Kirjutas:  Turbomossede kuningas Big Grin http://www.youtube.com/watch?v=hm4ncLWb1eg
Tolle Oksase Ville mehhaanikuga trehvasin kunagi samale töömaale, tuli ka sest autost juttu. Olla sääl vist Volvo kolbe ja muud maailmalt pudinaid. Kõige hädalisem olnud poolassidega, lõppeks saadud kuidagimoodi läbi kellegi tutvuste Lenska Vorošilovi tankivabrikust nood mis pidama jäid.

loll on loll olla.
Vasta
#11

(04-01-2014, 13:52 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  
(04-01-2014, 13:13 PM)moto-onu Kirjutas:  Turbomossede kuningas Big Grin http://www.youtube.com/watch?v=hm4ncLWb1eg
Tolle Oksase Ville mehhaanikuga trehvasin kunagi samale töömaale, tuli ka sest autost juttu. Olla sääl vist Volvo kolbe ja muud maailmalt pudinaid. Kõige hädalisem olnud poolassidega, lõppeks saadud kuidagimoodi läbi kellegi tutvuste Lenska Vorošilovi tankivabrikust nood mis pidama jäid.
Vastab tõele: Biltemast ostsid Volvo suvalised kolvid ja veel paar samasugust jublakat katlasse! Big GrinBig GrinBig Grin Kogu selle asja ainus eksootilisus seisnes selles, et tegu oli (väidetavalt) maailmas esimese reaalselt tööle saadud järjestikturbotega autoga + muidugi asi, millest seda katsetust tehti. Teise dkõik püüdsid ulmepüsse käima saada ja siis tuli "suvaline" Jõuluvana lapselaps maalt, kus "keegi ei ela" mingi "õudsa asjaga", mis ka sõitis. Ja see sai kohe ka ülikiire... ning tekitas maailma autofoorumites omajagu furoori.
Vasta
#12

Olid vist Amazoni kolvid kui vähegi mäletan.
Et kui keegi omale tahab vahetada, mõõtku üle, kas on..Rolleyes

loll on loll olla.
Vasta
#13

Mootoreid pidi ka tal paar tükki garaaži all valmis olema juhuks kui juhtub laiali lendama. Mootori remont pidi mõttetu olema kuna uue kone kokkupanek pidi odav olema ja lihtsam.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne