Volga GAZ 24 modifikatsioonid
#1

LINGID

http://www.histomobile.com/Volga/Gaz_24_...6852&lan=3

http://www.histomobile.com/Volga/Gaz_24_...4027&lan=3

Mulle hakkab tunduma, et V8 mootori paigaldamine polegi nii võimatu!!!

CoolCoolCool

EDIT: veel üks link

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php...vyrobek=24

GAZ 24 - 10

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php...robek=2410

http://gaz2456.h1.ru/history.html
Vasta
#2

2935 cc ning 6 silindrit, 138 HJ on küllalt head tehasemodifikatsiooni lähteandmed.


1972-1978 toodeti sellist versiooni Cool

Kui saab teada umbkaudse mootori kaalu, siis võib välja selekteerida võimalikud alternatiivid.

Paistab, et näiteks Fordi 2,8 V6 (150 hp) või Cortina 3,0 u. 140 Hj võib täie rahuga peale paigaldada ja lihtsalt asja ära registreerida. Ilmselt saab ka suuremaid.

EDIT: seega võib natuke spekuleerida Smile

138hp + 30% :võimsus Ca. ligi 179,4 HP
170kg+10% :kaal ehk ligi 190kg
2935cm3+ 20%:töömaht 3522 cm3.

Nendesse piiridesse mahub küll mõni küllaldase forsseerimisvaruga lääne päritolu mootor Smile ehk isegi väääga napilt BMW 3,0 V8 mootor (218 hj läheb tegelikult piiridest välja), millest peaks ka modimiseks piisama Smile. Samuti Roveri 3,5 V8 (karb.)peaks äkki minema?

Sleeperi lähtealuseks piisav Cool

Kahju ainult, et V8 mootoriga tehase Volga versioonid on ääretult varjatud. Vaid üksikud ähmased viited. Samas on V8 versioonid spetsiifiliste nimedega (a´la 23) ja nii ei saa modifikatsioonide piires asja \"venitada\" Sad , küll aga saab siis 24 selle 6-sil. variandi kaudu aretada.

EDIT: üks hästi meeldiv alternatiiv Smile :rull

http://personal.inet.fi/surf/cosworth/xr.htm

\".......XR 4 T i \"Merkur\"

Moottori on 2,3 litran nelisylinterinen turbo ahdettu Merkur, joka kehittää 175 hevosvoimaa manuaali vaihdelaatikon kanssa ja kolmeportaisen vaihdelaatikon kanssa 145 hevosvoimaa. Merkur nimi on saksaa ja se on englanniksi Mercury. Tätä Sierraa valmistettiin vuosina 1985 ja 1989 ja korimallina oli sama kuin tavallisessa XR 4:sessa......\"

2,3 turbomootor on kindlasti piisava \"ressursiga\" :rull , ka Mustangil jm. on olnud 2,3 turboversioone Smile.

Turbomootoritel on laed üsna kõrgel, ainult seadistus vahel väga väga kallis Sad

EDIT: 2,9 mootoriga 24 Volgal oli kaalu/jõu suhe 11,01 - nt. Lada 2106 puhul on see 12,06 :rull
Vasta
#3

Mul tuli siin kuri plaan et aretaks ühe turbolaaduri volga mootorile peale, leidsin ühe sellise omapärase turbo mida annab lihtsa ümberehitusega vahele sokutada.
Ei tea mis sellest välja võib tulla aga ära ma selle proovin.
Vasta
#4

muidu Leivaküpsetaja sätib ju pea konveiermeetodil opeli 3-liitriseid 21-de külge.
See kah enamb-vähämb ok kone ju, 24-klapilisena eriti.
Smile
(siis oleks nimel \"gaz 24\" kohe tähendus kah Big Grin)
Vasta
#5

Tsitaat:Originally posted by Olaf
Mul tuli siin kuri plaan et aretaks ühe turbolaaduri volga mootorile peale, leidsin ühe sellise omapärase turbo mida annab lihtsa ümberehitusega vahele sokutada.
Ei tea mis sellest välja võib tulla aga ära ma selle proovin.

Ma sama olen mõelnud Smile Kui madala rõhuga käima panna, peavad ehk ka orig kolvid vastu. Kui tugevama laksuga, siis ehk Impreza (läbim. 92 mm) või miskid ehk külge saab kombineerida. Pole veel ise uurinud sobivust.

Kas turbo (kompressor) käivitub Sul rihmaga või heitgaasidega? Smile

Igatahes anna ehk teada, kuidas asi kujuneb Smile

Tsitaat:Originally posted by Jansa
muidu Leivaküpsetaja sätib ju pea konveiermeetodil opeli 3-liitriseid 21-de külge.
See kah enamb-vähämb ok kone ju, 24-klapilisena eriti.
Smile
(siis oleks nimel \"gaz 24\" kohe tähendus kah Big Grin)

Ikka tõesti ei viitsi hakata Volga plekke mõnele BMW-le või whatever aparaadile külge keevitama.

Arvan, et Volga stock kere peaks paarsada hobust küll ilusti vastu pidama. Ainult need kiuslikud ümberehituseeskirjad, damn! Muidu paneks mõne kõvema mootori ja ehitaks pidurid ka kõvemaks ning oleks asi joones Smile



Vasta
#6

See turbo mis ma peale aretada mõtlen on mingi vana vene kombaini oma (4sil.diisli oma) töötab heitgaaside pealt,
vaevalt asjal mingit roppu rõhku taga on aga miskit ikka. Ja veel seda et see kes arvab et volga kere ei pea mingit paarisadat horssi vastu see küll asja ei jaga, nad pole vist kunagi näinud mida volga lääne autoga teeb...
Vasta
#7

Tsitaat:Originally posted by Olaf
See turbo mis ma peale aretada mõtlen on mingi vana vene kombaini oma (4sil.diisli oma) töötab heitgaaside pealt,
vaevalt asjal mingit roppu rõhku taga on aga miskit ikka. Ja veel seda et see kes arvab et volga kere ei pea mingit paarisadat horssi vastu see küll asja ei jaga, nad pole vist kunagi näinud mida volga lääne autoga teeb...

Ma ise juba oletasin, et miski vene päritolu turbo võib küll lihtsalt kuskil vedeleda või olla odavalt kättesaadav.

Peab arvutama, mis oli selle kombaini
1) mootoritõõmaht
2) max. põõrete arv
3) boost :rull

siis võrrelda Volga oma ning võib juhtuda, et annab isegi rohkem kui vaja ehk Cool

Aga mingi paarisada hj küll ei tohiks mingit probleemi tekitada, volga poolraamid ja kere kannataksid ka rohkem, lihtsalt imelik on, et kui tahad näiteks mersu väiksemat V8 vahele tõsta, siis ei hakata mitte pidurite pärast põdema (et raskem ja pikem pidurdusmaa tekib - soomes nõutakse kohe kõvemaid pidureid ka Smile ), aga monotoonse häälega loetakse Riigi Teatajast tekst maha, et kuni 30% võimsam jne, jne. Kivi õigusakti vastuvõtja kapsaaeda.

NB! Experdid ja ametnikud, see ei olnud etteheide Teie suhtes, vaid meele teeb mõrudaks antud normide vastuvõtja Sad
Vasta
#8

GAZ 24-34 :rull

24 ja Tðaika mootor!

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php...vyrobek=34

[Pilt: 001.jpg]

GAZ 24 - 95

Tegemist on Volga 24 versiooniga, millel 4 -rattavedu Cool

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php...robek=2495

Volga 24 Cabrio:

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php...obek=24cab

Siin on üks M 24 cabrio ka peale teiste GAZ ide!! Cool

http://digilander.iol.it/cuoccimix/ENGLI...6(gaz).htm

MegaIRW, mis lõppkiirused on Tðaika mootoritega versioonidel ametlikult märgitud, sinna võib 100 kohe rahulikult otsa panna Cool
Vasta
#9

Ma ei saanud kohe jätta arvutusi tegemast Smile

Juhul kui äkki veaks, ja ARK tunnistaks 24-34 täiesti normaalseks tehasemodifikatsiooniks (miks mitte :??? , neid ei ole ju vaid üksikuid toodetud, vaid ikka hulgem), siis:

stock GAZ 14 mootor=

Töömaht - 5530 cm3 + 20%= 6636 cm3
Võimsus - 220 hj+30%= 286hj
Kaal + 10%=?

Annaks leida küll madala forsseeringuga Chevy /Ford V8, või väike ja kerge turbomootor (ei muutu rohkem alajuhitavaks), mis modituna üsna asjalik Cool
Loomulikult eeldab hulgi täiustusi, muidu lõhub auto ära. Samas saaks sellisega isegi natuke 1/4 miili juba sõita :duh , kuigi vajadust pole.

EDIT: Valehäire. Tðaika mootoriga variandid teise põhja peal, vastav mootorivahetus kahjuks komplitseeritud. Ilmselt 6-sil. versioon kõige reaalsem lagi.

Lisaks leidsin mõne piirava sätte Sad
Vasta
#10

Siin 24 ja 2410 modifikatsioonide nimistu

http://www.gaz.cz/historicky_vyrobek.php...k=2410spec

Vasta
#11

Tsitaat:Originally posted by Jansa
muidu Leivaküpsetaja sätib ju pea konveiermeetodil opeli 3-liitriseid 21-de külge.
See kah enamb-vähämb ok kone ju, 24-klapilisena eriti.
Smile
(siis oleks nimel \"gaz 24\" kohe tähendus kah Big Grin)

Nojaa, tegelikult ilmselt senator (Record) on pea samamöödulise põhjaga, seega saab ka 24 ja uuematele keredele Opeli põhja alla keevitada - eks Leivategija ennem möötis ja tðekkas ka natuke asja :eureka
Vasta
#12

nasa13 posmotri moi novye stranicky o volge GAZ-24 na http://volha24.gaz.cz

ICE
http://www.gaz.cz
http://m21d.gaz.cz
http://volha24.gaz.cz

Vasta
#13

Huvitav, et tsehhi veebilehe tegija 1971. aasta Volgal on seieriga spidomeeter.

Tean üht 1973. a Gaz-24, mille spidomeeter on kraadiklaasi moodi (näeb v. hea välja). Seni arvasin, et vanematel oli kõigil selline?
Vasta
#14

Tõenäoliselt polnud originaalspidot kusagilt võtta. 69.aasta varuosade kataloog annab lintspido.

Aspelund

Tsitaat:Originally posted by bom
Huvitav, et tsehhi veebilehe tegija 1971. aasta Volgal on seieriga spidomeeter.

Tean üht 1973. a Gaz-24, mille spidomeeter on kraadiklaasi moodi (näeb v. hea välja). Seni arvasin, et vanematel oli kõigil selline?
Vasta
#15

Sbosibo ICE: otðen interesnoe stronitða:

sdes monogo informatsija Smile

http://volha24.gaz.cz/

http://volha24.gaz.cz/zobraz.php?co=24spec

Motor kak novaja, vsjo otðen tðistoje Cool

http://volha24.gaz.cz/zobraz.php?co=foto_motor
Vasta
#16

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: bom
Huvitav, et tsehhi veebilehe tegija 1971. aasta Volgal on seieriga spidomeeter.

Ehk ma pole kõigega kursis, aga mulle torkasin tolle fanaatiku isikliku Volga taga katusepaneeli nikkelelemendid, mis on nagu 24-10 autol. Tavaliselt oli 24 Volgal seal ka väike tuluke, ühelt poolt punane ja teiselt poolt valge. Antud Volgal see puudub. Eks ma püüan lugeda edasi, ehk mul on midagi nõ. kahesilmavahele jäänud Smile Esiosa/tagaosa oli kenasti stock 24 ja ka salong on mattide jm. kinni kaetud, et pind ei kuluks - mees on ikka hingega asja juures.

Lintspidomeetrid olid päris ameerikalikud jah, tegelikult kui 24 tuli välja, siis nn. \"kastidisain\" ning ka armatuur jm. meenutas väga usakaid (teg. ka 21 jm. on usakalaadsed Smile )

Kahju on see, et vingemate performance versioonide levik on minimaalne ja ümberehitus ja jõulisema mootori paigaldus suhteliselt komplitseeritud ning ka vaidlusi tekitav.

EDIT: tegelikult on mingid versioonid (nende nikkelkaarte koha pealt jne) vist isegi täitsa olemas, aga et nii vara alguses, oli üllatuseks natuke.

Point on veidi sama, mis VAZ 01 ja 011, ehk siis 011 on esituledel gabariidi pirnikohad sees, 01 omal aga esitulede all valged gabariidid. Nii ka Volgadel esipaneeli jm vahe kui võrrelda 24 ja 24-10.
Vasta
#17

Parempoolse rooliga 24

http://www.gaz2456.h1.ru/

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne