Küsimus karburaatori K-68 kohta.
#1
Kellel on kogemusi K-68 karburaatoritega mootorrattal K-750. Nimelt ei õnnestu asja kuidagi hästi tööle saada. Tühikäik on ideaalne, kuid ühtlasel pööretel hoides ei käi mootor ühtlaselt, vaid hakkab nagu puterdama ja miskit nagu takistab töötamast. Järsult gaasi andes samuti mingeid "auke" sisse ei jäta, probleem on ainult siis kui hoida ühtlastel pööretel, kogu siibri avanemise vahemikus. Karburaatorid sünkroniseeritud, peadüüs originaal 185(mitte mm mõõdus). Proovisin ka suuremaid 1,0mm ja1,1mm düüse ja nõela langetamist-tõstmist, kuid midagi oluliselt ei muutunud.Igasugune abi on teretulnud.
Vasta
#2
Oled sa proovinud ühe silindri kaupa karpasi reguleerida? Võibolla on viga ühes karpas mitte mõlemas, Keera ühe karpa bensulohv kinni ja vaata üle ükshaaval. Kui üks karpa töötab normaalselt, siis saad sellega välistada kõik muud rikked tõstes selle teise püti külge.
Võiksid igaksjuhuks kontrollida üle ka süütesüsteemi - kui seal midagi logiseb, annab see just siis tunda, kui üritad mootorit ühtlastel pööretel hoida. Elektronsüüte puhul on täiesti tavaline, et nukkvõlli otsas olev magnetiga jublakas loksub lahti ning sümptomid on täpselt sellised nagu sina kirjeldasid.
Tsingin ja vasetan väikseid asju väikses koguses.

Vasta
#3
Asi on selles, et K-301 karburaatoritega käib mootor väga hästi, aga K-68 ei saa kuidagi masinat "laulma". Süüde tipp-topp. Karburaatoreid kummagit eraldi gaasitrossidest tõmmates käivad mõlemad ilusasti ja ka ühtlasel pöördel hoides ei ole probleeme. Probleem tekib siis, kui mõlemad koos töötavad, siis nagu jääb miskit puudu/üle ja mootor ei tööta ühtlaselt vaid hakkab vahele jätma ja käik ei ole "puhas".
Vasta
#4
No siis jääb üle ainult õhupuhastiga mängida - kui eraldi mõlemad töötavad aga koos mitte, siis saab põhjus olla ainult seal. Õhupuhasti ei anna mõlema silindri jaoks samaaegselt piisavalt õhku peale - tekib liialt suur hõrendus, mis omakorda tähendab liiga rikast segu. Võta õhupuhasti maha ja proovi uuesti.
Tsingin ja vasetan väikseid asju väikses koguses.

Vasta
#5
Heakene küll, et võtan õhufiltri maha ja käib paremini.......tahaks ikkagi originaalfiltrit kasutada, ilma, et peaksin korpuse jõhvist tühjaks rookima. Mingeid koonus ja muid filtreid ei taha küll kasutama hakata, seega jääb vist üle ainult väiksemad düüsid panna, et segu rikas ei oleks, või on veel lahendusi???
Vasta
#6
Ma ei saanud nüüd aru, kas käib ilma õhufiltrita paremini või ei?
Tsingin ja vasetan väikseid asju väikses koguses.

Vasta
#7
Hakkab looma........ostsin uued nr. 90 düüsid ja kohe teine asi, ei mingit puterdamist enam, sõites järsul gaasikeeramisel tekib küll väike auk sisse, kuid loodan, et sellest saan nõela tõstmisega jagu(see praegu kõige ülemises astmes).
Vasta
#8
Paigaldasi oma K-750-le kom aastat tagasi K-68 karpad. Minu arust ei ole nendel viga midagi.Eile tegin selle aasta esimese sõidu.Töötab nii madalatel ja kiiretel pööretel.Kuid tehase poolt on nendel karpadel üks õhu kanal puurimata jäetud.Internetis on ilusasti näidatud kuidas ja kuhu see kanal puurida.Mul omal on ka see töö veel tegemata.Ökonoomsemaks ei pidavat tegema aga mootor muutub erksamaks.
DNEPR MT10-36 82a.,M-72 56a.,K-750 (oma ehitatud)
on olnud ZÜNDAPP KS-750 44a.
Vasta
#9
Kas Te mõtlete kanalit siibri tagant nõelakaevuni, mis peaks tagama parema õhu- ja kütuse segunemise. Pole küll oma karbusse sellise pilguga vaadanud, kuid mineku kohta ei saa ühtegi halba sõna öelda, ega K-750 kah just mingi eriline sportmootorratas ole, et temaga kiiruskatseid teha.Huvitaks mis number peadüüsi keegi kasutab?
Vasta
#10
Tulles teema juurde tagasi, siis ega K-68 karburaatorit toodavad mitmed erinevad tootjad, kel on samuti kvaliteedis erinevusi. Nii palju, kui ma Saksamaa foorumeid olen lugenud, siis nende jaoks on ainuõige "Pekar K-68", mida vist enam ei toodeta. Hiinas toodetud K-68 kohta on üks kindel arvamus, nagu ka ühel müügikuulutusel lõppu märgitud oli: "Seda toodet ostes ei maksa oodata, et tegu on õige K-68 karburaatoriga." Nende kohta lugedes oli ka üks pikk arutelu selle üle, et mingid kanalid puurimata jäänud ja ei taha kuidagi töötada. Saksa keelt osates on väärt lugemist kõige huvitava kohta küllaga: http://www.ural-dnepr.net
Vasta
#11
Kas nendel karpadel ongi see peenike lahtine toru küljepeal tuulutus?[/align]
Vasta
#12
Ajan vana teema üles... Viimases postis küsitud toru peaks minu arusaamist mööda olema sünkroniseerimiseks, kui vaadata kaasasolevat pilti. Aga kas seal peaks miski kork ette käima tavaolekus? Siiani ei ole ühelgi näinud seal ees miskit.... Oskab keegi targem kaasa rääkida?


Manustatud failid
.pdf   Part_10-_K-68_Carburetors.pdf (Suurus: 287.3 KB / Tõmbamised: 112)
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Vjatka kaubaroller,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#13
eelmisele postile manustet doki jooniselt ei ole eriti hästi näha neid torusid aga kirjelduse järgi nr 27 on karpade sünkimiseks ja nr 28 on ujukiruumi õhutus.
Õiged kanalid saab tuvastada neist õhku läbi ajades. Karpade sünkroniseerimise toru peaks minema segusiibri ette (silindri poole) ja teine toru siis ujukiruumi. Sünkroniseerimise toru peab olema normaalses asendis suletud muidu hakkab sealt erinevat saasta ja lisaõhku sisse tõmbama.
Sünkroniseeritakse vaakumkelladega nii, et tühikäigu kruve kruttides ajad silindrite tekitatavad vaakumid kellade järgi samaks.
Tsingin ja vasetan väikseid asju väikses koguses.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne