Väljalaskeaastad
#1

Ja nüüd hakkan vana asja kallal norima...
Kas see galeriis olev GAZ 21 on ikka 63. aasta väljalase. Ühe pildi pealt nägin sel turvavöö kohti olevat ukseposti küljes. Seega järeldan, et tegu peaks vähemalt kere osas olema 69.-70. aasta toodanguga. Muud viimase mudeli detailid (pidurivõimendi, kollased tuled jne.) ei ole ilmselt määravad, sest neid on kergem lisada.
Muidugi on ka võimalus, et auto on läbinud täies mahus \"Koeru Tuningu\".

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#2

Piibur Kirjutas:Ja nüüd hakkan vana asja kallal norima...
Kas see galeriis olev GAZ 21 on ikka 63. aasta väljalase. Ühe pildi pealt nägin sel turvavöö kohti olevat ukseposti küljes. Seega järeldan, et tegu peaks vähemalt kere osas olema 69.-70. aasta toodanguga. Muud viimase mudeli detailid (pidurivõimendi, kollased tuled jne.) ei ole ilmselt määravad, sest neid on kergem lisada.
Muidugi on ka võimalus, et auto on läbinud täies mahus \"Koeru Tuningu\".

Paberite ja ka kere küljes oleva sildi järgi on masin 63. aasta oma. Seda kas \"Koeru Tuningut\" on tehtud ei oska täpselt öelda.


www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#3

unicweb Kirjutas:Paberite ja ka kere küljes oleva sildi järgi on masin 63. aasta oma. Seda kas \"Koeru Tuningut\" on tehtud ei oska täpselt öelda.

Vene ajal tehti masinatega vahel ära imeasju - laoti neid lausa uuesti juppidest kokku, tehti põhjalikke kapitaale, tõsteti numbreid/pabereid ühelt autolt teisele jne. Põhjusi selleks oli peamiselt kaks:

1. Auto (eriti Volga jm suurem auto) oli varandus, mis elas tavaliselt palju elusid. Autoostuloa järjekorras oldi pikki aastaid.

2. Kui \"käpp\" kusagil asutuses (taksopark, autobaas) sees oli, võis sealt saada tihti dokumentideta uusi/korralikke autoosi ja vahel komplektseid autosidki. Ja nende legaliseerimiseks ei olnud muud teed, kui sellistele asjadele miski olemasoleva läbiruunatud rappe numbrid/paberid hakkama panna. Vahel laoti masin \"rappe\" luukerele uuesti üles, tihti aga liikusid vaid paberid/sildid/kerenumbrid.

Eks müüdi eraisikutele oma aja äraelanud autosid ka Vene ajal ametlikult, kuid palju seda kraami liikus ikka \"mustalt\". Eriti puudutab see Pobi ja Volgat, mis oli paljudes asutustes masskasutuses.

Viimased kaks aastat Pobisid uurides olen selliseid ümbernikerdisi ja paberite ümbertõstmisi näinud igatahes massiliselt.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Eelnevale täienduseks seda, et Volgade kokkutulekul Esnas, demonstreeris üks noormees ühe Gaz-24 teh.passi, kus vlaaastaks oli sisse trükitud 1966! Ehk siis tegemist oli stiilipuhta Koeru tuuninguga, kus Gaz-21 viidi kapremonti ja tagasi kodupoole juba Gaz-24ga! Tulles tänapäeva, teavad üldjuhul kõik neid libekeelseid kasutatud välismaa autode müüjaid, kes müüvad näiteks uue keretüübiga aga eelmise aastanumbriga autosid, rakendades kõikvõimalikke trikke, et aastanumbrit ka uuemaks saada.....Vene autodega kuuekümnendatel ja seitsmekümnendatel enne meie aega seda muret ei olnud. Siis tõsteti lihtsalt plate ühelt autolt teisele, peamine, et automark klappis.....
Vasta
#5

Sm. Tasku Kirjutas:Ehk siis tegemist oli stiilipuhta Koeru tuuninguga, kus Gaz-21 viidi kapremonti ja tagasi kodupoole juba Gaz-24ga!

Vähemalt 1980te esimesel poolel võis GAZ 20 ehk Pobi kapremontida (nt Koerus) GAZ 21ks ja GAZ 21 kapremontida GAZ 24ks, kuid GAZ 20 kapremontimine otse 24ks oli keelatud.

Eks ta \"platevahetus\" suuresti oli, kuigi ka mootori- ja kere(numbri)vahetus ei olnud tollal Koerus probleemid - rauad olid neil ju olemas...

Ma senini kahetsen tuliselt, et lasin mõned aastad tagasi 24 puruksaetud kereroobakaga koos utiili minna Koeru sildil, millel ilutses aastaarv 1967... arvatavasti ka 21st aretet isendi valmistusaasta.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

valdo Kirjutas:
Sm. Tasku Kirjutas:Ehk siis tegemist oli stiilipuhta Koeru tuuninguga, kus Gaz-21 viidi kapremonti ja tagasi kodupoole juba Gaz-24ga!

Vähemalt 1980te esimesel poolel võis GAZ 20 ehk Pobi kapremontida (nt Koerus) GAZ 21ks ja GAZ 21 kapremontida GAZ 24ks, kuid GAZ 20 kapremontimine otse 24ks oli keelatud.

Eks ta \"platevahetus\" suuresti oli, kuigi ka mootori- ja kere(numbri)vahetus ei olnud tollal Koerus probleemid - rauad olid neil ju olemas...

Ma senini kahetsen tuliselt, et lasin mõned aastad tagasi 24 puruksaetud kereroobakaga koos utiili minna Koeru sildil, millel ilutses aastaarv 1967... arvatavasti ka 21st aretet isendi valmistusaasta.
Jatkuks veel niipalju,et NL oli tõenäoliselt ainuke riik kus olid müügil komlektsed kered.Ja kui sõbrad mäletate siis olid need veel kahes komplektsuses.1.komplektsuse kerel võis olla isegi raadio sees,teine komplektsus oli nn.\"haljaskere\"Tean päris kindlasti,et veel 1972 aastal oli võimalik(iseasi millise vaevaga) hankida 21 uus haljaskere
Head soovides Flanagan
Vasta
#7

valdo Kirjutas:
Sm. Tasku Kirjutas:Ehk siis tegemist oli stiilipuhta Koeru tuuninguga, kus Gaz-21 viidi kapremonti ja tagasi kodupoole juba Gaz-24ga!

Vähemalt 1980te esimesel poolel võis GAZ 20 ehk Pobi kapremontida (nt Koerus) GAZ 21ks ja GAZ 21 kapremontida GAZ 24ks, kuid GAZ 20 kapremontimine otse 24ks oli keelatud.

Eks ta \"platevahetus\" suuresti oli, kuigi ka mootori- ja kere(numbri)vahetus ei olnud tollal Koerus probleemid - rauad olid neil ju olemas...

Ma senini kahetsen tuliselt, et lasin mõned aastad tagasi 24 puruksaetud kereroobakaga koos utiili minna Koeru sildil, millel ilutses aastaarv 1967... arvatavasti ka 21st aretet isendi valmistusaasta.
Tean ka juhtumit (ühe minu lähisugulasega), kes sai 60-date lõpus eriloa oma BMW sõiduauto ümberehitamiseks Volga gaz 21-ks. Volga pandi lihtsalt autobaasis varuosadest kokku ja talle läks külge uus number.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#8

Sm. Tasku Kirjutas:Eelnevale täienduseks seda, et Volgade kokkutulekul Esnas, demonstreeris üks noormees ühe Gaz-24 teh.passi, kus vlaaastaks oli sisse trükitud 1966! Ehk siis tegemist oli stiilipuhta Koeru tuuninguga, kus Gaz-21 viidi kapremonti ja tagasi kodupoole juba Gaz-24ga! Tulles tänapäeva, teavad üldjuhul kõik neid libekeelseid kasutatud välismaa autode müüjaid, kes müüvad näiteks uue keretüübiga aga eelmise aastanumbriga autosid, rakendades kõikvõimalikke trikke, et aastanumbrit ka uuemaks saada.....Vene autodega kuuekümnendatel ja seitsmekümnendatel enne meie aega seda muret ei olnud. Siis tõsteti lihtsalt plate ühelt autolt teisele, peamine, et automark klappis.....
see ei ole veel midagi selle kõrval, et minu Zimi väljalaskeaasta on EW tehnilises passis 1972!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#9

eberhard Kirjutas:see ei ole veel midagi selle kõrval, et minu Zimi väljalaskeaasta on EW tehnilises passis 1972!
Numbritega on mängitud ka EW ajal. Minu Land Rover oli passis 11(!) aastst nooremak kirjuatatud!

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#10

Bussipargis ,vähemalt Ülemiste omas oli see tavaline asi .Numbrimärk koos gr numbriga läks järgmisele bussile lihtsalt edesiMu pinginaaber sõitis nonde mõne oraanzi värvi Ikarusega,mis siia 77 aastal saabusid. Ta sai lõpuks peaaegu miljonääriks kuna kirjade järgi oli buss maha sõitnud 100 000 000.Tegelikult oli tal selleks ajaks juba kollane buss ,numbrid olivad samad.Bussi gr oli vist 3303
Vasta
#11

Hea näide \"kapremondist\":
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/...a/id=81228

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#12

Ka veokitega oli N.ajal sama lugu,kunagi mäletan osta.ee-st sellist oksjonit,kus müüdi veoautot GAZ-52 vl.aastaga 1955...
Vasta
#13

Kunagi 70nendatel tegi üks papsi tuttav oma mosse 412 nele kapremi ja sellest sai kuidagi VAZ 2102. Mismoodi, ei tea!

Just a man!
Vasta
#14

Landy Kirjutas:Hea näide \"kapremondist\":
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/...a/id=81228
Jup, keegi eelmistest omanikest viskas mingi rappe sillad/mootori/jne 2410 uuele toorikkerele alla. Selle tehnikaga oli algul üsna palju jamamist ja uusi juppe laoti sinna ikka päris palju külge. Hinna järgi vaadates ilmselt väga suurt müügisoovi ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne