23-09-2015, 19:08 PM
Tere
Mootor koos käigukastiga on nüüdseks peal, läks kuskil 4 tunni jagu pusimist. Küllaltki kitsas olemine seal mootoriruumis ning nikerdamist ja rihtimist oli omajagu. Elu tegid palju lihtsamaks garaaži risttala küljes olevad vints ning kett-tali. Otsustasin, et lihtsaim variant mootor peale saada, on selle vintsiga kanalisse aluse peale langetamine, siis auto selle kohale lükata ning kett-taliga tagasi üles aiste vahele tõsta. Toimis üsna plaanipäraselt.
Järgmisena siis ilmselt käiguhoovastik ära teha. Veovõllide kapremondi tarbeks olen veel varuosade saabumise ootel ning seetõttu on auto pukkidel. Kui need on kokku pandud, siis saaks auto ratastele ning esijooksu lõplikult kinnitada. Pärast seda on järg ilmselt piduritel ning väljalaskel.
Kogu auto koostamist hõlbustab palju see manual, mis tellitud sai. See paistab olevat mõeldud omal ajal esindustöökodadele ning on detailsusteni põhjalik. Sellega midagi küsimärgi alla ei jää.
Mootor kanalisse käks sellise kaadervärgi peale, mida saab tõsta piisavalt kõrgele.
Igav ei hakka ja tegemist jagub, nüüd kui mootor on oma koha peal, siis on edasine pilt vähe selgem.
Mootor koos käigukastiga on nüüdseks peal, läks kuskil 4 tunni jagu pusimist. Küllaltki kitsas olemine seal mootoriruumis ning nikerdamist ja rihtimist oli omajagu. Elu tegid palju lihtsamaks garaaži risttala küljes olevad vints ning kett-tali. Otsustasin, et lihtsaim variant mootor peale saada, on selle vintsiga kanalisse aluse peale langetamine, siis auto selle kohale lükata ning kett-taliga tagasi üles aiste vahele tõsta. Toimis üsna plaanipäraselt.
Järgmisena siis ilmselt käiguhoovastik ära teha. Veovõllide kapremondi tarbeks olen veel varuosade saabumise ootel ning seetõttu on auto pukkidel. Kui need on kokku pandud, siis saaks auto ratastele ning esijooksu lõplikult kinnitada. Pärast seda on järg ilmselt piduritel ning väljalaskel.
Kogu auto koostamist hõlbustab palju see manual, mis tellitud sai. See paistab olevat mõeldud omal ajal esindustöökodadele ning on detailsusteni põhjalik. Sellega midagi küsimärgi alla ei jää.
Mootor kanalisse käks sellise kaadervärgi peale, mida saab tõsta piisavalt kõrgele.
Igav ei hakka ja tegemist jagub, nüüd kui mootor on oma koha peal, siis on edasine pilt vähe selgem.