22-03-2016, 23:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2016, 23:46 PM ja muutjaks oli karpaadid.)
Täna oli võimalus pikemalt garaažis olla ning ka uus sidurikomplekt oli saabunud. Seega võtsin Fiatil kasti maha ning vaatasin, mis seal siis libisemist põhjustab. Lõpuks algset siduriketast ning uusi võrreldes jõudsin järeldusele, et eelmine omanik on paksema siduriketta pannud ning seetõttu korvi ja hooratta vahele seibid pannud. Mina muidugi olin ka uue kettaga samamoodi tagasi pannud ning sealt see mõistagi tuligi. Igaljuhul, ca 7-8 tunni jagu pusimist ning nüüdseks toimib kõik nii kuidas peab. Otsustasin siis kah niiöelda Fiati-vanakooli stiilis kasti maha võtta, ehk siis ilma talita. Üksiti vahetasin ära ka väntvõlli sealpoolse otsatihendi, mis oli küll päris kivistunud.
Teoreetiliselt oleks võinud ka "vana" komplekti tagasi pana, kuid täna saabunud Borg & Beck'i NOS komplekt tundus tummisema laagri ja parema kvaliteediga.
Kast just äsja maha võetud. Tülikaim osa, nagu ka varem on olnud, on mootori tugitala ja sellele toetuva mootoripadja mahavõtmine ja tagasipanek.
Nüüd siis tänavatele.
Teoreetiliselt oleks võinud ka "vana" komplekti tagasi pana, kuid täna saabunud Borg & Beck'i NOS komplekt tundus tummisema laagri ja parema kvaliteediga.
Kast just äsja maha võetud. Tülikaim osa, nagu ka varem on olnud, on mootori tugitala ja sellele toetuva mootoripadja mahavõtmine ja tagasipanek.
Nüüd siis tänavatele.