1976 Fiat 127 uuele ringile
Miks sul numbrid viltu on?
Vasta
Plastikalused võisid olla viltu küll varem. 
Ega kellegil juhuslikult ei ole heas korras väntvõlli rihmaratast jäänud? Enda omal hetkel tihendi tööpind kulunud/kahjustunud ning immitseb pisut õli.
Vasta
Veits ikka liigutanud siin autot, kehva kevade kiuste. Kuna new old stock rihmaratast suht võimatu leida, siis kiirem oli 1mm sellelt maha treida ja SKF'ist sobiv tihend tellida, mõni ka tagavaraks. Niisiis see tüütu õlileke paistab peatatud olevat. Nagu kombeks, üks pilt kah jutu kõrvale – sai täna õhtul pisut ringi kärutatud ning karbussi ja süüdet seadistatud.

[Pilt: 2hewnbo.jpg]
Vasta
Enne peatset ülevaatust sai varahommikul auto tehniline pool igaks juhuks üle kontrollitud ning ka väike tiir tehtud ajal, mil kõige mõnusam ja rahulikum sõita. 

[Pilt: IMG_9160.jpg]

Väga mõnusalt ja sujuvalt toimib tehnika hetkel, kõik nii nagu peab. Maanteel küll uus väljalase on valjem kui eelmine, kuid muus osas igat pidi siiski parem. Kiirusel 85-90, mis on ka selle masina optimaalne maanteekiirus, veel väga hullusti ei karju, kuid 100-110 kandis tahaks hea meelega juba kõrvatroppe. Kannatame ära.
Vasta
(25-04-2017, 00:43 AM)karpaadid Kirjutas: Ega kellegil juhuslikult ei ole heas korras väntvõlli rihmaratast jäänud? Enda omal hetkel tihendi tööpind kulunud/kahjustunud ning immitseb pisut õli.

Vaevalt, et kellelgi nüüd uut ratast on.

Aga mul on vajadusel aidanud see, kui pingis lasta lihtsalt ratta tööpind ilusaks lihvida ja jääb ka pidama. Isegi simmerit ei pea 1mm väiksema vastu vahetama. Aga ka seda saab teha.

Ja kui see simmeri tööpind veel vända peal on, siiis muud varianti polegi.

.
Vasta
Nüüd hooaja lõpusirgel paras aeg teha väike vahekokkuvõte. Vahepeal küll toimunud midagi märkimisväärset autoga pole – toitesüsteem puhastatud, korrosioonikaitset pisut täiendatud ning tooreklapi tross vahetatud. Laadimise märgutuli aeg ajalt oli hõõguma hakanud, laadimise sai normi vaid rihma vahetamisega, pingutamisega ning rihmarataste puhastamisega...Varem lekkinud rihmaratta tihend oli paraja õlikihi pritsinud sinnapoole ning ilmselt rihma rikkunud ning libisema pannud. Vahepeal pidas keegi otstarbekaks ventiilikorgid tuuri panna, mis said hiljem sarnastega asendatud. Kilomeetreid on aga kogunenud paari-kolm tuhat. Tundub, et veovõllidega on varsti sama teema, mis rihmarattaga, et tihendi tööpinnad sedavõrd kulunud, et jäävadki õli immitsema. Uusi leida ei tohiks raske olla. 



[Pilt: j65tw6.jpg]


[Pilt: 34il5wl.jpg]
Vasta
Väga stiilne. See on jällegi üks auto mis 80ndatel mällu sööbis. Lasnamäe majaesist kaunistas selline must veidi uuem sportlik versioon. 
Edu
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne