21-03-2024, 13:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2024, 13:53 PM ja muutjaks oli karpaadid.)
Nagu mainitud, ei teinud Abarth töökoda kunagi ametlikku 127 Abarth mudelit, vaid piirduti oma tehnika proovimisega A112 sõsarautol. 127 "tuuning" töökodade mudelitest oli enim levinud Giannini mudel. Giannini töökoja 127 mudelid NP ja NP-S hõlmasid:
- NP mudeli mootori surveaste 9.6:1 (57.6hp); NP-S 9.7:1 (63hp).
- elektrooniline süüde
- kogu pikkuses erinev väljalaskesüsteem
- kroomitud klapikambrikaas
- sportlikum rooliratas
- alumiiniumveljed
- tahhomeetriga spidomeetriplokk (omakorda lisana). Praegu tahetud osa, nagu eelpool mainitud A112 Abarthi sisselase, ning maksab vahemikus 600-1000 eur ükskõik millises seisus.
- muudetud vedrustuse geomeetria
- raadio (omakorda lisana)
- Eesmised udutuled
- Weber 30 DIC 10 karburaator ja õhufilter
- NP mudeli mootori surveaste 9.6:1 (57.6hp); NP-S 9.7:1 (63hp).
- elektrooniline süüde
- kogu pikkuses erinev väljalaskesüsteem
- kroomitud klapikambrikaas
- sportlikum rooliratas
- alumiiniumveljed
- tahhomeetriga spidomeetriplokk (omakorda lisana). Praegu tahetud osa, nagu eelpool mainitud A112 Abarthi sisselase, ning maksab vahemikus 600-1000 eur ükskõik millises seisus.
- muudetud vedrustuse geomeetria
- raadio (omakorda lisana)
- Eesmised udutuled
- Weber 30 DIC 10 karburaator ja õhufilter