2XPorsche 356 autotreileris täna Keila kandis
#1

Tere,

tunnistage nüüd ülesse, kelle omad need kaks Porsche 356 projekti on olnud, mida ma täna teel Paldiskist Tallinnasse olen näinud autotreileri peal?))))

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Urbans Garage OÜ
www.urbansgarage.ee

Töötan seal.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#3

Wow...aga kas klientideks on kohalikud?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Siiamaani ei ole küll teada, mees ise räägib et kõik on skandinaavia päritolu( seal on reaalselt raha ka sellise töö jaoks), boonus ju see et ta ka ise rootslane. Siin vaid peab töökoda ja töömehi. Paari valmistööd lähedalt näinud, Väga TIPP-TOPP, natuke kuulsin ka eelarvetest, No seda raha pole meie riigis selles valdkonnas veel kunagi liikunud.

Aga kel projektile 20K- ..... euri välja käia on võib alati ju kontakteeruda. Asjalik mees on!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#5

sattusin ka ükspäev tuttava töökotta ja seal oli 356 spider, kahjuks replica
Vasta
#6

Eestimaiseid kliente seesuguste autodega ei ole ja arvatavasti ka lähitulevikus eriti ei tule. Iseenesest on need 356 Porsched üsna huvitavad putukad ja tootmisaastate (1948-1965) lõikes ka väga erinevad. Koos treileril nähtutega on meil siis hetkel töös (või ootel) kuus erinevat 356-te.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#7

(28-04-2012, 15:22 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Eestimaiseid kliente seesuguste autodega ei ole ja arvatavasti ka lähitulevikus eriti ei tule.

http://www.joc.org.uk/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=13031

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#8

(28-04-2012, 15:22 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Eestimaiseid kliente seesuguste autodega ei ole ja arvatavasti ka lähitulevikus eriti ei tule.
Sa tahtsid öelda, et Äripäeva TOP-vaesurite seltskonnast ei ole ega tule. Võib-olla tõesti, kui rikkuselt viies mees panganimelise ehk laenatud ja toetajate kleepse täis kleebitud katamaraaniga raudlaeva tekil ümber palli "purjetab". See on siis meie "rikkurite" tegelik rahaline võimekus...

Küll on piisavalt vähem edevaid tegelasi, kes meditsiiniajakirja kaanel mullivannis poseerimise asemel reaalselt legaalset raha omavad ja võivad/võiks omale sedasorti mängukanne lubada. Kandes kõnealuseid summasid isiklikult pangakontolt üle... Need on lihtsalt ettevõtlikud inimesed, keda kutsutakse ettevõtjateks, mitte "punase vaiba ja klantsajakirja "äri"meesteks, kes reaalselt edukaid päästevestimehi ei tunne. Gerhard võiks endale nii mõnegi vana Porsche lubada... näiteks Ahula küla oma 1-toalise korteri välisukse ette panna, ma käiks kohe parema meelega ämmal külas Smile

Eks Kilke on terve see TOP täis ja vanaauto hobi ei ole ka kõigi inimeste hobi. Sest summad ei ole siiski nii ulmelised, et suviseks pühapäevaautoks "osta" läbi totaalse restaureerimisteenuse mõni absoluutne klassik vs poest uus edev ja ebapraktiline auto. Näiteks 44,3K eur eest Stockist selline 100% originaal Porsche 356, sinnakanti, küll pisut vähem, maksab ka näiteks umbes sama edev ja ebapraktiline uus MINI John Cooper Works Coupé. Tegelikult on ju uus MINI "hõbehallist munast" linnarahvale edvistamiseks kordi edevam ja nii jäävadki paljud klassikud Eestisse toomata. Enamus on ju "paabulinnud", miks muidu on keegi omale soetanud üdini koleda oranži jubedate plastikjuppidega Q7'me???
Vasta
#9

Korraliku B-kerega Porsche eest ei ole nimetatud hind sugugi palju. Heas säilinud originaalkorras või hästi taastatud isendite hinnad umbes sealt maalt hakkavadki ja lõppevad juba astronoomilistes kõrgustes (erinevate aastakäikude ja keretüüpide-mootorite koosluses leidub nii "tavalisi" kui ka superharuldasi isendeid).
Kui valida "õige" auto ja see korralikult taastada siis polegi tegu pelgalt hobiga vaid pigem üsna kindla investeeringuna. Eriti kui arvestada et teatud autode hinnad on just viimastel aastatel hüppeliselt kasvanud ja saksa vanatehnikadiilerite sõnul on fookus 30-nendate masinatelt minemas üle pealesõja iludustele.
Mehed ise pakkusid põhjuseks seda et varem mainitutega tekib juba ajaline distants - enamik ostjaskonnast sihib just isiklike mälestustega seonduvat. Liiatigi on 50-70-ndate sportautoga ka tänapäeva kiirteedel võimalik täiesti normaalselt ise sõita.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#10

Ma ei saa üldse pointile pihta. Kas EV ettevõtjad on siis pahad, et need kodanike silmailu pakudes ostavad liiga vähe uunikume? Kelle autosid me siis erinevatel üritustel näeme?
Ja mille poolest Porsche 356, mida toodeti ca 36 000 tk, ning millest üle poole veereb teedel siiamani nüüd on selline unikaane sõiduk, eriti kui on tegemist kõige tavalisema 60-ndate B-kere autoga?



Mina ka valiks selle asemele MINI Kuperi Coupe, ilmselt olen ka alaarenenud ja madalalaubaline paabulind...


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#11

Eeldan et kommentaari teine pool oli mulle. Küsimus polegi isiklikes maitse-eelistustes ja ega "tavaline" 356 mingi eriline haruldus polegi. Lihtsalt vana-kooli "porschefiilide" kontsentratsioon on maailmas ilmselt veel suurem kui mõistliku hinnaga pakutavate korralike isendite arv. Enamik müüdavatest "projektidest" on päris põhjalikult läbi roostetanud, mida võib vahetevahel täheldada ka muidu suhteliselt viisakana tunduva auto juures ning vajavad seetõttu väga palju vahetusdetaile ja töötunde. Aga korralike või korralikult taastatute hind kasvab. Nägin seda just ise Esseni messil kus ühel päeval ilutsesid esiklaasidel soliidsete numbritega hinnasildid ja järgmisel päeval lakooniline teade : "Verkauft".
Pre-A, A, B, C või Cabriolet, Coupe, Hardtop, Hardtop-Coupe, Speedster või Roadster oli juba rohkem rahakoti kui maitseküsimus.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#12

(02-05-2012, 17:26 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Nägin seda just ise Esseni messil kus ühel päeval ilutsesid esiklaasidel soliidsete numbritega hinnasildid ja järgmisel päeval lakooniline teade : "Verkauft".

Ma hindadest midagi pajatada ei oska, minu enda arust, turg on E-type, 911, 356 ning MB190 ja eriti 300SL osas selgelt ülekuumenenud, ning seda ka näitab, et just Essenis pole ma ühtegi neid masinaid sildida "Verkauft" näinud, rääkimata et seal kuskil hinnasilt oleks, üldiselt, seal on korralikel autodel kõigidel sildid POA peal. Ning oli neid autosid seal ikka päris lademetes.

Ainus Porsche nendest sadadest masinatest, mille kohta ma mäletan, et seda reaalselt ka müüdi, oli youngtimerite korrusel väga viisakas 928, millel oli ka hind üsna humaanne, seda "Verkauft" sildi olen ka oma silmaga näinud. Seda muidugi ei tähenda, et muid tehinguid ei olnud, aga minule need silma ei jäänud.

Enamus neid autosid tulevad üle lombi, kaotatud ajalooga, tihti ka moonutatud identiteediga, ning peale täieliku restaureerimise läbimist, on ka originaalist asi üsna kaugel. Ehk siis, tegelikult, tegemist on replikatega, millel on originaaldetailid küljes on. Selles, et tegemist mingi eriti hea investeeringuga, ma kahtlen väga, samuti ka reproosade ja müügiks tehtud restaureerimise kvaliteedis. Ei ole kindel et nende hind tulevikus tõuseb. Originaalis säilinud autod on teine lugu, nende hind tõuseb kindlalt, aga neid tuleb tikudega otsida.

Aga ega minul 356 ja 911 vastu midagi pole - huvitavad autod ju, lihtsalt minu arust, mõnevõrra ülehinnatud, ning ülesse poputatud, aga eks turul on alati õigus, ning las see olla.


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne