IŽ-412 IE 1989 piduritoru
#1

Küsimus oleks säärane. Milliste käepäraste vahenditega vasest piduritoru stutsi lahti saada(esisillas), mis on vasktoru külge nagu keevitunud ? Ettepanekud ja praktika, kuidas kellegil on õnnestunud lahti saada ?!


Vasta
#2

Mina sain lahti selle vasktoru teise otsa. Seejärel keerasin kinnijäänud osa koos toruga küljest, ning leotasin erinevate vahenditega - kuni hakkas liikuma.

Muidugi sa võid üritada ka seda auto küljes lahti leotada, kuid usun, et üsna aeganõudev protseduur.

Teiselt, neid otsikuid on poodides veel saada (tõin endale väikese varu ca aasta tagasi Volga poest). Toru pole pidanud veel ostma - vanadest varudest mõningaid meetreid vasktoru veel alles. Oli vist 6mm läbimõõduga - igastahes mitte sama, mis tänapäeva lääne masinatel kasutusel.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#3

No 1 sõnaga peale 3 tundi lõgistamist,2 vasara vahel sai läbi piduritoruvõtme "peksa antud", aerosoolist roostevastase õliga immutamist ja vahepeal ka tule andmist sain stutserid piduritoru küljest lahti. Määrisin grafiitmäärdega nüüd otsad kokku ja enam ei tohiks nad tulevikus kokku saada. Nüüd uued voolikud kah küljes, jääb vaid korralikult kogu masina piduri värgendus õhutada ja siis ülevaatusele.

Vahepeal sais siis ka ülevaatusel käidud ja pidurid korras. Esimeste pidurite erinevus 3% ja tagumistel samuti 3%


Vasta
#4

(05-05-2012, 00:56 AM)partnermosse Kirjutas:  Esimeste pidurite erinevus 3% ja tagumistel samuti 3%

Väga ilus!

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#5

Kui päris aus olla, siis isegi imestasin üle pika aja, et saab neid mosse pidureid ka väga heaks teha. Igatahes ülevaatusel öeldi, et on isegi paremad kui mõnel vaata et uuel läänekal. Suunurgad tõusid tahestahtmata ülespidiSmile
Vasta
#6

Roostesurma müüakse poes selleks otstarbeks. Ilma leotamata keerata, läheb toru katki.
Vasta
#7

(03-01-2014, 20:59 PM)Põrgukoer Kirjutas:  Roostesurma müüakse poes selleks otstarbeks. Ilma leotamata keerata, läheb toru katki.

Vähe oled keeranud neid pidurijuppe sel juhul. Ja üleüldse, roostesurmaga võib omi lootusi hellitada, et aitab ja tuleb lahti, kuid tegelikult ei roni ta ikka kuhugile vahele.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#8

(03-01-2014, 22:16 PM)viplala Kirjutas:  ...
Ja üleüldse, roostesurmaga võib omi lootusi hellitada, et aitab ja tuleb lahti, kuid tegelikult ei roni ta ikka kuhugile vahele.

Kui on vähimgi lõtk liites, siis ronib ikka isuga. Kui aga xpõhjusel on tekkinud liitesse ping, siis sinna loomulikult midagi vahele ei mahu.

Korrosioon tekitab päris kena pingu keermesliitesseWink
Vasta
#9

Kasutan lennukipetrooli igasugu liidete leotusel. Ja koostamisel "Rasva" vahele.
Vasta
#10

Olen kasutanud mosse piduritorude eemaldamiseks eraldusõli Mos2. Olid ka tuugalt kinni roostetanud, aga eraldusõli toimis nii hästi et lehtvõtmega sai lausa lahti keerata.
Vasta
#11

Kui spetsvahendid jänni jäävad roostega võitlemisel aitab alati kõige tavalisem 30-protsendine söögiäädikas. Ainult see hais...
Koostamisel eluaeg tõrva kasutanuna ütlen, et paremat pole. Teinekord mälu järgi taastatud, et need poldid avanesid viimati 15 aastat tagasi, tore on lehtvõtmega asjatada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne