K: Sõiduautode kereehituse seos inimeste turvalisusega.
#21

(22-05-2012, 09:37 AM)aavu Kirjutas:  
(22-05-2012, 08:12 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Elan ka ise kruusatee ääres ja olen asjaga päris kursis. Nimelt enamus mühkameid kihutab talust mööda sellise auruga,et tolm lendab üle pea.

Kus sa pesu kuivatad? Vastavalt tuulele koduõues või üle tee?

Tänan küsimast. Tavaliselt siis lõunatuuled.....ehk siis maja poole. Ennemalt olime püsti hädas,tuli vihmast ilma oodata ja siis vahest ka lasime tolmata..... Aga muidu kuivas pesu ikka maja taga...ka nüüd. Tänu teedemeeste tublile soolamisele on pesu ka puhtam...Wink
Vasta
#22

Tagasi uurimistöö juurde. 23.05.2012 oli vahekaitsmine. Väga pabinasse ajas, kui 9 õpetajat olid kõik ühes ruumis ja valmis sind kuulama. Käed värisesid, siiski esimene uurimistöö.
Vastukaja oli ehk isegi vähene, kuna õpetajad olid suuremas osas naisterahvad, kuid üks asi mis jäi meelde, oli see: kuna tahtsin uurida välja turvalisimat autot. (lisaks kolme eelnevates postitustes mainitud liiklusaastate uurimisele) Muutub see väga keerukaks, kuna marke palju. Ma peaksin saama lõpuks võrdlusmomendi, ning siinkohapeal on mul natuke sassis.
Võrrelda marke? võrrelda nõukogude- lääne masinaid?
või mis te oskaksite sovitada, muidu valgub teema ehk liiga laiali.
T.M

Vasta
#23

Võrdle näiteks rahvaautosid. Ziguli vs Ford Sierra vs Mazda 6 näiteks. Peaks olema paras pähkel esimeseks korraks.

Tervitatav, et põhikoolides selliste uurimistöödega tegeletakse, praegusel ajal valdav enamik tudengeid enne teist kursust pole üldse kokku puutunud sellise töö ja kaitsmisega.
Vasta
#24

Tõesti, kogemusi saab juurde.
Kuid niigi sund on realained: matemaatika, füüsika, keemia,(tehnika ja füüsika) siis on raske kõike jõuda, ning eriti nii suurt ja mahukat tööd samal ajal teha.
T.M

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne