Jawa 360
#21

(28-09-2017, 08:42 AM)tõnn Kirjutas:  Kuna mehaaniku leib tuleb lauale käte abil, siis ei ole just tark tegu mootorratast käega käivitada.

Vahet pole - ka murtud jalaga ei õnnestu kuigi kiiresti töökojas ringi liibata.

Kui inimene teab, mida teeb, siis pole vahet.

Sile liikur, kuigi ma tsiklitest essugi ei tea. Ilus vaadata ikka.

Säästliku ruumikasutuse eest plusspunktid. Kuigi see võis ka tööõnnetus ollaWink
Vasta
#22

(28-09-2017, 12:19 PM)olevtoom Kirjutas:  
(28-09-2017, 08:42 AM)tõnn Kirjutas:  Kuna mehaaniku leib tuleb lauale käte abil, siis ei ole just tark tegu mootorratast käega käivitada.

Kahesilindrilist kahetaktilist on ohutu ja kerge käega käima lüüa, kui mootor vähegi korras on. Noorpõlves Iž-Jupiter 3 peal korduvalt järele proovitud.
Huvitav et kahe ja 1-silindrilistel Ižidel tundub siis selles osas suur vahe olevat. Invaliidikärul on planeta mootor ning salongi toodud "käsihoob" käivitamiseks. Eelmine omanik, kelle käest masina ostsin, rääkis et seda ei tasu reaalselt kasutada kuna vene ajal olevat olnud lai teadmine, et kui sõjas invaliidiks ei jäänud siis niimoodi käivitades saab selle vea parandada. Et kui aku tühi siis soovitas masinat käima lükata, mitte käsitsi käivitada kui plaanin näppe ka tulevikus kasutada.
Eelmine omanik on Pärnus väga tuntud vanatehnikamees, vihjeks Ford-T, niiet väljamõeldud jutuna seda ise küll ei oska võtta.

Aga teemakohane Jawa on väga kena välja tulnud! Edu masinaga!
Vasta
#23

See käega käivitamine, ei tahagi kommentaaaaaarida. Jalaga käivitamisel kaitseb varbaid jalanõu tald, ülejäänud kehaosad ei tohiks sattuda tagasilöögi piirkonda, nt. säär ja põlv.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#24

(05-10-2017, 09:46 AM)mossepower Kirjutas:  
(28-09-2017, 12:19 PM)olevtoom Kirjutas:  
(28-09-2017, 08:42 AM)tõnn Kirjutas:  Kuna mehaaniku leib tuleb lauale käte abil, siis ei ole just tark tegu mootorratast käega käivitada.

Kahesilindrilist kahetaktilist on ohutu ja kerge käega käima lüüa, kui mootor vähegi korras on. Noorpõlves Iž-Jupiter 3 peal korduvalt järele proovitud.
Huvitav et kahe ja 1-silindrilistel Ižidel tundub siis selles osas suur vahe olevat. Invaliidikärul on planeta mootor ning salongi toodud "käsihoob" käivitamiseks. Eelmine omanik, kelle käest masina ostsin, rääkis et seda ei tasu reaalselt kasutada kuna vene ajal olevat olnud lai teadmine, et kui sõjas invaliidiks ei jäänud siis niimoodi käivitades saab selle vea parandada. Et kui aku tühi siis soovitas masinat käima lükata, mitte käsitsi käivitada kui plaanin näppe ka tulevikus kasutada.
Eelmine omanik on Pärnus väga tuntud vanatehnikamees, vihjeks Ford-T, niiet väljamõeldud jutuna seda ise küll ei oska võtta

Aga teemakohane Jawa on väga kena välja tulnud! Edu masinaga!

Jutus natuke nalja ka,soovitati käima lükata,mis see invaliid pidi siis käte peal kõndima ja peaga lükkama või?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne