Start Šosse (старт шоссе)
#12

[quote='Soobel' pid='285960' dateline='1341135435']
Sisekummita rehv peaks olema tubeless. Sellised on rattaspordis täiesti liikvel. Sossel käib hoopis torukujuline liimitav "tubular" kumm ja needki on täiesti tootmises ja kasutamises. Kas neil ka õhukumm sees on või ei ole, polegi nii tähtis, sest seda ei parandata enam niikuinii. Vene ajal parandati küll: lõigati välimine kumm kääridega lõhki ja lapiti sisekumm ära. Siis õmmeldi välimine kumm jälle kokku. Ei kujuta ette, kuidas kummi kuju niimoodi säilis, loogika ütleb, et suure tõenäosusega sai kummi niimoodi kuskilt roti allaneelanud ussi kujuliseks ja ta hakkas sõites põnnama. Kas vist oli vene tubularil koguni punktiiriga lõikamisjoon märgitud sisemisele perimeetrile?
[/quote

Lõhkilõikamisest pole kuulnud... Remont kõis nii, et kõigepealt kakuti lahti põhjapael, mille all olev õmblus harutati lahti ning nii saadi sisekummile ligi. Torkekoht leiti loomulikult veetünnis enne üles...Ega pärast aru ei saanud, kus oli paranduskoht.

Võidukatest veel niipalju, et selle sossi mingi aste eespool olid V- 55, esimene 10-ne käiguline, Uuel rattal olid ektsentrikutega rataste kinnitus, V- 54 olid veel liblikmutrid . V- 55 tehti 55-nda aasta rahutuuriks. Sellel olid käiguvahetuslingid lenksu otstes, kuid see värk ja suur mugavus ei õigustanud end. Sõitjad kasutasid siis V-54 raamitoru küljes olevat käigu" kangi". Neid tuli siis kahelt rattalt "laenata", sest V-54 esimene käiguvaheti kang oli hammasrataste juures.

" Ustroistvo i remont velosipedov " 1956 mainib veel, et V- 54 tehti 1951.a mitmepäevasõidu Moskva- Harkov- Moskva tarbeks.
Enne V-54 oli V-53, kolmekäiguline. ühe rullikuga käiguvahetajaga, mille juurde läks kaks trossi. Jutt oli, et tugevama külgtuulega ei püsinud käik sees , Nii suur oli see plekist jurakas. See oli ka mu esimene võidukas, kuid ma ehitasin selle kohe 8 käiguliseks.
Selle ratta sadula kinnituspolt oli eespool sadulatoru, mitte taga, nagu oleme harjunud nägema. See oli suureks plussiks, kui see raam hiljem tandemi esiotsa raamiks sai - sadula taha sai teise raami poole mineva toru keevitada!





Tervitab Veteran.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Start Šosse (старт шоссе) - Autor: Heiks - 20-06-2012, 00:33 AM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: Mufff - 20-06-2012, 08:02 AM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: indrek - 20-06-2012, 08:15 AM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: kass - 20-06-2012, 16:55 PM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: hyva - 20-06-2012, 19:10 PM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: oldmoped - 21-06-2012, 00:51 AM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: Heiks - 21-06-2012, 18:08 PM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: Heiks - 30-06-2012, 16:51 PM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: IIIFFFAR - 30-06-2012, 17:51 PM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: pannkook - 30-06-2012, 20:03 PM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: Soobel - 01-07-2012, 12:37 PM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: Veteran - 01-07-2012, 15:21 PM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: zxr - 04-07-2012, 08:32 AM
RE: Start Šosse (старт шоссе) - Autor: Heiks - 18-07-2012, 12:18 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne