Voshod 3-1982 175cc
#1

Tervist,auto-moto foorumis täitsa uus liige nüüdToungue
Vanasti sai väike fanatt oldud,nede vene mootorataste suhtes,aga 4-rattaline tegi oma töö.
Kuna väiksena sai peetud kõik tsiklid läbi,siis üle pikkade aastate jälle üks hoovipeal.
Tegemist siis 1982a väljaveerenud voshoodiga e.jänestega jawa,sain ta täitsa tasuta ja plaanis originaalis üles teha.Seisnud ta 20 aastat kuuriall.Kellel pakkuda puuduvaid osi,võib psi kribada(puuduvad osad peaks olema piltidel)
Täna võtsin ta laiali,vajab siis süütemängu,karbussi+pealmine korpus,esi hammasratta mutrit,kaasi+siduri trossi,esi spidokat jne.
Silinder paistis ka ovaalne,üks kolvirõngas ka oli katkine
Homme hakkab vaikselt juppe liivapritsitama ja värvima.
Niikauaks pilte kaWink
Hetkel enda neljarattaline projektikas värvimises ja varsti valmis,siis aega teda nokitseda on.

[Pilt: 535040_383227851730645_2131317231_n.jpg]
[Pilt: 599648_383227931730637_870665753_n.jpg]
[Pilt: 320346_383228035063960_818178189_n.jpg]
[Pilt: 556643_383228121730618_1274286367_n.jpg]
[Pilt: 406052_383228161730614_2035706421_n.jpg]
[Pilt: 580819_383312681722162_1032738970_n.jpg]
[Pilt: 409707_383312728388824_577857249_n.jpg]
[Pilt: 391402_383312745055489_979306228_n.jpg]
[Pilt: 389076_383312825055481_1148108445_n.jpg]
[Pilt: 376929_383312881722142_85978405_n.jpg]
[Pilt: 394739_383312925055471_1515725592_n.jpg]
[Pilt: 580773_383312975055466_865121678_n.jpg]
Päikest Smile
Vasta
#2

no tervist!
Konkreetset toorikut uurides saab sul olema paras jama koikide osade valjaotsimisega,pigem kaldun arvama ,et kasulikum teine komplektne voshod korvale osta kui hakata koiki asju eraldi ostma,otsima..Juppide leidmise kohapealt sageli voib abi leida osta.ee-st,automoto foorumist ka sageli motokuurist.Voshodid mulle endalei alati sudamelahedased olnud kokku neid viimase 2aastaga omanud 4tk hetkelgi tegelen kahe
vaga korraliku voshodi ilustamise,reguleerimise,hooldusega ,uks voshod 3m taiesti tehase seadmes,olekus..(5000km soitnud)\samuti oman erinevaid izheSmile\ Kui vajad taastamisel nou,tekib kusimusi saan sind kindlasti aidata nou ja pildimaterjaliga vajadusel! Esmavaatlusel kiiruga pilte uurides puuduvad osad jargmised:
1)komplektne gaasirutzka
2)rutzka korval olev suretus susteem
3)gaasitross,siduritross,esipiduritross
4)uks kuljekarbi kaan
5)korralikud paagi,kuljekarpide embleemid,margid
6) originaal k 62B karburaator
7)originaal heeblid,lingid
8)esitule vark tundub poolik ja tulevoru orig kroomitud.
9)tagaistuja tugijalgade tagused plastikkatted
10)tagumise hammasratta plastik ketikaitse,hammasratas ise tundub ka labi olevat.
11)ketikaitsme kummisukad
12)koik neli korraliku jalatoe kummid..
13)korralikud,rehvid,veljed,piduri susteemid
Kindlasti ka paljud kuljesolevad osad ,mis vaga ara kulunud,roostes,labi..
Esmapilgul kiiruga uurides jaid sellised asjad silmaSmile
Muidugi koik oleneb milliseks,kuidas ja mis otstarbeks voshodi taastad...
Vasta
#3

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=41559

Korralik palkmaja www.kodutalu.ee
Vasta
#4

(25-07-2012, 07:39 AM)erw1nike Kirjutas:  ....,pigem kaldun arvama ,et kasulikum teine komplektne voshod korvale osta kui hakata koiki asju eraldi ostma,otsima..J
1)komplektne gaasirutzka
2)rutzka korval olev suretus susteem
3)gaasitross,siduritross,esipiduritross
4)uks kuljekarbi kaan
5)korralikud paagi,kuljekarpide embleemid,margid
6) originaal k 62B karburaator
7)originaal heeblid,lingid
8)esitule vark tundub poolik ja tulevoru orig kroomitud.
9)tagaistuja tugijalgade tagused plastikkatted
10)tagumise hammasratta plastik ketikaitse,hammasratas ise tundub ka labi olevat.
11)ketikaitsme kummisukad
12)koik neli korraliku jalatoe kummid..
13)korralikud,rehvid,veljed,piduri susteemid
Kindlasti ka paljud kuljesolevad osad ,mis vaga ara kulunud,roostes,labi..
Pisut kommenteeriksin seda masinat. Üldiselt on näha,et eelkäijad pole sellelt masinalt kõiki originaal osasid maha kiskunud või neid käepärasega asendanud. Roostes osa pole mõtet karta,kui päris "paberiks" pole enam muutunud on detail võimalik veel ellu äratada.
Esilatern on mingi muu masina oma, esialgu tundub,et Minski? oma. Sellel mudelil peaks olema veel küljepeal asetseva süütelukuga latern. Kuna foto on veidi lolli nurga alt tehtud ei saa täpsemalt öelda.
Neid laternaid peaks igal laadal müüa olema ja mingi eriti defitsiitse asjaga tegu pole,küll aga võib võtme leidmine süütelukule probleemiks osutuda.
Detailide koha pealt.
Gaasirutska- see peaks olema ka mõne muu masina omaga asendatav,kui ei aja 100% originaalsust taga.
Sellel mudelil ehk mudelil 3 puudub isesuretus/kiirsuretuse süsteem erinevalt mudelist 3M,millel see juba on olemas.
Embleemid- nende leidmine on ka paras peavalu,sest siiani ükski järelturu asju valmistav kooperatiiv neid veel ei paku. Seega tuleb otsida tõsiselt, alati ei piisa siin osta.ee või foorumite vahtimisest.
Teise ratta kõrvale ostmine on ka võimalus aga enamus neist on sellises seisus,et peale 2-3 jupi maha kruvimist võib ülejäänud vanarauaks viia.
Embleemidega on veel see jama,et need on väga õrnad ja kukkumisega lähevad need kergelt puru või kõvasti kinnitades mõranevad ära.
Kummi osad- tänapäeva on saada juba klots mustriga mitase rehve ja päris ära pole ka kadunud kivikõvad või poolkõvad originaal rehvid. Kuid arvestades nende vähesust(omaaegsed jawamehed tarbisid suurema osa ära) siis soovitan juba investeerida ja mitas osta.
Jalaraudade,juhtraua jm kummiosasid on üsna võimatu saada, vähemalt neid,mis on ajastukohased.Mingeid järelturu "käkke" on poes ka liikumas.
Mudeliga 3 ja 3M on see häda veel,et vanarauas leiab väga harva nende osasid. Seega kui miskit vaja tuleb otsida,otsida ja veelkord otsida.


Vasta
#5

Lisaks tahaksin mainida,et venemaalt saab tellita ka uusi leegitorusid sumbutajaid, kahjuks ja ainult mudelile 3 ja 3M. Vanematele mudelitele saada ajastukohaseid sumbuteid on veidi keerulisem.
Samuti on siiani tootmises venemaal ka klassikaline kavrossi rehv. Hinnakirja kahjuks kommenteerida ei oska.

Nõukogude ajal Voshod just kõige populaarsem mootorratas ei olnud ja kuna ta oli rohkem siiski vaese mehe sõidu vahend. Vähemalt mulle on selline mulje jäänud. Siis muljed tema kohta on olnud seinast seina.
Ei maksnud ka suurt midagi c.a 150 rubla(rubla aja lõpus 360 rubla),siis neid osteti palju aga kuna osadele kodanikele oli selle masina remont üle jõu käiv jäid nad seisma või lihtsalt viidi peale eksplutatsiooni prügimäele/prügihunnikusse. Või anti oma lastele/lastelastele lõhkuda.
Teine probleem on paberimajandus,kuna 90date alguses kustutati Voshode massiliselt arvelt maha ja selletõttu kehtiva paberimajandusega isendeid on peaaegu võimatu leida.



Vasta
#6

(28-07-2012, 17:02 PM)MAZ Kirjutas:  ...Nõukogude ajal Voshod just kõige populaarsem mootorratas ei olnud ja kuna ta oli rohkem siiski vaese mehe sõidu vahend...
Nõuka ajal oli iga asi "populaarne", mis kaubandusvõrgust õnnestus kätte saada. Isegi Sapakas ja MAZ käru oli inimeste meelest väga hää.
Kui juba asju natuke paremini hakkas liikuma, siis ei läinud Voshod sellepärast pääle, et ta oli liiga keskmine. Kes tahtis pisikest motikat, see võttis 125 kuubikulise ja kes tahtis suurt, see vaats IZi pääle. Java oli luksusasi. Samuti suured külkorviga rattad.
Vene aja lõpul aga osteti kõiki asju, mille alla sai vähegid raha matta. Olgu see siis Voshod või sukatipiabu.

Smile Seda sukatripiabu asja peab vast selgitama.
Ajal, kui ma lasteaias käisin, käisid lapsed sukkadega ringi. Olgu siis poiss või tüdruk. Selleks, et sukad üleval seisaks, pidi neid midagi hoidma. Selleks pandi selga väike vest, mille küljes rippus neli kummipaela, mille otsas olid sukatripid. Sukad jalga, tripid kinni, peale lühiksed püksid ja mängima. Kui sukad kippusid lühikseks jääma, siis tripid paistsid püksisäärest. Toungue

Vasta
#7

Nende Voshodidega kipub asi olema nagu omal ajal Sapikutega,mille väärtus vahepeal kukkus lausa rämpsu tasemele. Kuid tänasel päeval on asjad muutunud, kõige põletumast autost, sai äkki populaarne asi. Ütle veel,et vanatehnika maailmas ei eksisteeri moevoogusid ja trende.Big Grin


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne