identifitseerimine...
#21

(16-03-2014, 23:02 PM)Sõjavara Kirjutas:  Kiitus kassile,kes võttis võõrast muret kanda ja aitas nimetu velopressi koju ajada.

Jah, tõesti, mõned kohe on sellised, et kargavad kohe appi, kui vaja, toetavad ning abistavad, astuvad nõrgemate ja rumalamate eest välja, ei salli ülekohut ega kurjust, lendavad kosmosesse ja kuule, loovad imekauneid laule ning luuletusi...
Jah, selline see kass on!
Aga vastus oli juba ammu ksf! Urmeti postituses olemas, ise ta aga millegi pärast sellele ei viidanud
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=45658
ilmselt peaks ka selle raamil teisel pool numbrit olema aastaarv, huvitav, milline?
Vasta
#22

Võibolla ma ei viidanud millegile, sest ei jälgi väga jalgratta teemasid.
Vasta
#23

säärane märk on säärase mõõduga näiteks


   
Vasta
#24

Patriaga ühel pool,tänud kõigile kes kaasa elasid-aitasid.
Riputan järgmise tundmatu objekti (ei hakanud uut teemat tegema).Kõik nõutavad parameetrid (kassiaukude vahe jne)on plitidel.Ise suutsin leida sarnase esihargi, Valdo "Rudonil" ja porilauad justkui rootslased(tagumise porilaua otsakaar),aga selle teadmisega pole miskit peale hakata.Sadul ja vändad tulid samast aidast,aga ilmselt need ei ole selle isendi omad.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                   
Vasta
#25

Minu tagasihoidliku arusaamise järgi igale uuele asjale, mis eelmisega otseselt ei haaku, peaks ikka ka uus teema tulema, aga muidugi võib ka kõik asjad ühte teemasse kuhjata nagu mõnedki ka siin foorumis armastavad teha, selline pidev katkematu on-line suhtlemine...
Selge on, et porilauad pole selle raami omad, tagumine justkui lausa meesteratta oma, rootsi päritoluga tõesti ja ilmselt Monarki omad nagu ka tulekinnituse kronstein. Ratta küljes olev sadul tundub n-liidu päritolu ja esihargil Rudoniga küll suurt ühist ei näe olevat, muud ei oska mina küll arvata esimese hooga, esmaspäeval vaatan korraliku kuvariga uuesti pilte, vb selleks ajaks juba asi ära ka tuvastatud.
Vasta
#26

Pole küll veel esmaspäev, aga nüüd näen juba, et on tõesti Rudoni esihark ja esiporilaua ninal vist porilauaembleemi auku pole mis Monarkil peaks olema ja muidu ka ei sobi sellise lambikronsteiniga Monarkile need porilauad. Tundub väga meelevaldsetest käepärast olevatest tukkidest koostatud jalgratas. Kelle - mille raam on, ei oska mina pakkuda. Pedaalidega vändad on kangesti läti tegu-nägu.
Vasta
#27

Esiporilaual ikkagi on embleemiauk ja kahvlikinnituse kohal tugev süvend,mis esiharki väga täpselt istub.Tagumine porilaud ilmselt jah meesteratta oma ,kuna puuduvad nn kleidivõrgu augud.Võimalik muidugi,et esihark koos porilaudadega on mingilt teiselt rattalt.Rudoni kahvlil ka mõningane erinevus,nimelt puuduvad sellel hargil ,tugevduse ülaservas, horisontaalsed triibud.
Uue teema tegemisest...tuginedes vanasõnale,et üks loll jõuab rohkem küsida (teemasi algatada) kui sada tarka... ja et vähem Teie foorumit risustada,pidasin õigemaks oma vanaraud siia teemasse sokutada.Muidugi võib ju teha teema a la "identifitseerida nimetu rauahunnik"!?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#28

Rudonil oli 10 aasta vältel vähemalt 2 veidi erinevat esiharki, nagu ka siin on näha. Poeilauad on vist ikkagi ühest paarist ja kui tagumise loeme valeks, sis ka esimene ei ole päris õige. See asimese porilaua süvend esihargi kohal on sujuva kumerusega ja just nn rootsi tüüpi esihargile sobiv, seal istuks see porilaud nagu "ema süles". Esihargi ülamutri all on lisaks monarki tulekronsale vist ka mingi lisaseib?, et esihargi toru pikkust raamikaela toruga sobitada?
Vasta
#29

Ksf! Sõjavarale pakuks, et tegu võiks olla siiski meie foorumiga, mitte "Teie foorumiga" nagu Ta mainis. Aga pagan seda teab, mulle ka tundub juba hulga aega, et tegu on "nende" järelhaagise ja mootorsae, rasketehnika ja vabataama foorumiga. Ja selge on, et jalgratta teema eriti kedagi siin ei eruta.

Aga teema (vahe)kokkuvõtteks kirjutaks siia, et Patria WKC sõjaväejalgratta numeratsiooniga on vist lood nii, et ainult? neile omasele 4-kohalisele? (kas ka näit 3 või 5-kohalised???, ilmselt mitte, sest nähtud on ainult neli 4-kohalise numbriga raami) numbrikombinatsioonile järgneb ladina tähestiku trükitäht, mis 1941-l aastal oli L, 1942-l oli M ja 1943-l oli N. Kas see täpseltnii oli, seda ei tea aga praeguse info kohaselt sellised teadmised meil on. Lisaks on sadulamuhvil oleva aastaarvu ees Patria WKC logo, rüütlikiivri kujutis.
Nüüd võiks keegi teema pealkirja teha vihje Patria WKC-le, et info oleks leitav, paraku ksf! Oldmoped pole ammu siia nägu näidanud ega üldse temalt elumärki pole jupp aega minuni kostnud... Sad
Vasta
#30

5+ isand Kass. Paistab, et tähtede saladus lõpuks lahendatud.
Vasta
#31

Lisan mõne pildi taastatud WKC Patria ratastest (41 ja 43 ).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#32

Näeb hea välja. Ainult see valge lambi juhe riivab mu lühinägelikke silmi Rolleyes
Vasta
#33

Ei hakanud originaali rikkuma (oli teine lambiga kaasas). Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne