Postitused: 1,139
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
Oskab ehk keegi tark inimene ära põhjendada, miks on teatud perioodil toodetud Jawa 250 559 mudeli mootoritel siduripoolel ainult üks väntvõlli laager?! Kas annab midagi juurde või oli tehases laagrid otsas?! Kõigil teistel 250-stel on ikka kaks laagrit siduripoolel, vahetükk siis kahe laagri vahel. Üks illustreeriv pilt ka:
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Hilisematel 559-tel pandi teine laager juurde, sest primaarketile mõjuva veojõu õlg oli liiga suur.
Postitused: 1,139
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
Jah, aga 353-del oli ka kaks laagrit, vahepeal oleks katsetatud, kas üks laager ka kestab või mitte...
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 619
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Loodus paneb asjad nagu vaja,inimene nagu mõistus lubab(tihti katse eksimise meetotil)
Postitused: 159
Teemad: 49
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Seega siis tuleb siduri poolse väntvõlli otsa tihendi vahetamiseks alati karteri pooled laiali võtta.
Mida se "labyrinth seal" seal laagrite vahel endast kujutab. Ja mille poolest erinev on, kui "Seal ring dia 62/25x10"