03-09-2013, 12:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2013, 12:34 PM ja muutjaks oli argo7up.)
24. sain peale garaazipäevi esimest korda hääled masinale sisse ehk siis 25. olingi juba jämehäälselt kruisimas uue konega
Aga saaga jätkub, nädalavahetusel sai vahetatud käigukast ja differ, kuid sees on ikkagi veel mingi vibra, mille päritolu teeb mulle muret, sest ma ei tea , mis seda genereerib.
Uus(vana) käigukast käis lahti, vaheasin simmerid ja kontrollisin lõtkud, ehk siis sealt ei saaks nagu tulla.
Mul seisis riiulis üks head korras 4.4 ülekandega reduktor, ka see sai undava 3.9 asemele pandud. Igaks juhuks. Külgi vana mootoriga ta küll vibra ei tekitanud, ehkki ulgus täitsa okeilt.
Kardaan on värskelt Autocardan-is laastud tasakaalustada koos leevenduspuksiga.
Rattaid olen samuti vahetanud, kuigi nende veaks ma seda ei pea, sest vibra on tegelikult praktiliselt kogu aeg, kui auto liigub, vahest süvenev, vahest rahunev.
Ma poleks uskunud, aga mul hakkavad ideed otsa lõppema
Kontrollin veel esiratta laagreid, äkki on raskem mootor koostööd laiade veljgedega need ära peenestanud.
Aga saaga jätkub, nädalavahetusel sai vahetatud käigukast ja differ, kuid sees on ikkagi veel mingi vibra, mille päritolu teeb mulle muret, sest ma ei tea , mis seda genereerib.
Uus(vana) käigukast käis lahti, vaheasin simmerid ja kontrollisin lõtkud, ehk siis sealt ei saaks nagu tulla.
Mul seisis riiulis üks head korras 4.4 ülekandega reduktor, ka see sai undava 3.9 asemele pandud. Igaks juhuks. Külgi vana mootoriga ta küll vibra ei tekitanud, ehkki ulgus täitsa okeilt.
Kardaan on värskelt Autocardan-is laastud tasakaalustada koos leevenduspuksiga.
Rattaid olen samuti vahetanud, kuigi nende veaks ma seda ei pea, sest vibra on tegelikult praktiliselt kogu aeg, kui auto liigub, vahest süvenev, vahest rahunev.
Ma poleks uskunud, aga mul hakkavad ideed otsa lõppema
Kontrollin veel esiratta laagreid, äkki on raskem mootor koostööd laiade veljgedega need ära peenestanud.