26-04-2017, 09:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2017, 09:18 AM ja muutjaks oli argo7up.)
Tänan rohkete punktide eest Teet ja jeps, see corolla oli kunagi selline kakapruun, nagu seitsmekümnendatel nii mõnigi teine auto. Kalapüügiluugi osas tuleb aga pettumust valmistada, ei ole siin õngitsemisega mingit pistmist, lasin hoopis paar aastat tagasi kiirelt auke lappida ühel mehel, siis kui endal veel garaažikasutusvõimalus puudus. Ütleme nii, et hinna ja kvaliteedi suhe oli päris hästi paigas
Tagasilla osas, jah see on endiselt sõltuv, aga jäi ka kirjeldamata miks selline töö ette sai võetud. No esiteks olid poolraamidel lehtvedrude tagumised kinnitused õhuliseks roostetanud
Aga tegelikult vahetasin tõepoolest ühe talasilla lihtsalt teise vastu. Kuid miks:
- Originaalsild on väga nõrk
- puudub lsd võimalus
- kehv ülekannete valik
- see oli väsinud ja suure lõtkuga
- lehtvedrud on raskesti reguleeritavad
- see oli suht kitsas
- uuel on lai ülekannete valik ja lsd on samuti pigem kergelt leitav
- spiraalvedrudega on sõidumugavus suurem (eriti lamavate politseinike ületus)
- uuega tuli kohe diagonaalvarras kaasa
- suuremad/paremad tagapidurid
- tahtsin midagi ägedat teha
Argo
Tagasilla osas, jah see on endiselt sõltuv, aga jäi ka kirjeldamata miks selline töö ette sai võetud. No esiteks olid poolraamidel lehtvedrude tagumised kinnitused õhuliseks roostetanud
Aga tegelikult vahetasin tõepoolest ühe talasilla lihtsalt teise vastu. Kuid miks:
- Originaalsild on väga nõrk
- puudub lsd võimalus
- kehv ülekannete valik
- see oli väsinud ja suure lõtkuga
- lehtvedrud on raskesti reguleeritavad
- see oli suht kitsas
- uuel on lai ülekannete valik ja lsd on samuti pigem kergelt leitav
- spiraalvedrudega on sõidumugavus suurem (eriti lamavate politseinike ületus)
- uuega tuli kohe diagonaalvarras kaasa
- suuremad/paremad tagapidurid
- tahtsin midagi ägedat teha
Argo