Toyota Corolla KE36 79' 2door wagon - Argo7up
#41
Küünlaid olen vahetanud ja puhastanu ja lähevad uuesti tahmaseks, kõik neli üsna ühte moodi. Aga kui 3. ja 4. silindril küünlajuhe maha tõmmata, siis jääb ilma oluliselt häält muutmata samamoodi tühikäigul tööle, ehk siis tõrkumine käib kaasas silindriga. Igatahes need silkud tühikäigul praktiliselt ei tööta, kuid pööret lisades hakkavad longates tööle.
Sekindaarpingeid, aaam, jään vastuse võlgu, tester on, kuid teadmiseid mitte Rolleyes
Pidurivõimendi vaakumi juhtme tegin nüüd korra pimedaks, kuid muutust ei olnud - aga iseenesest hea pakkumine, selle peale polnud veel ise tulnudki.
Vasta
#42
Jaoturi kaas ja rootor on vist vahetamata?
Vasta
#43
Kui taoks läbi rootori/kaane massi, siis peaks küünlad minema märjaks, mitte tahmaseks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#44
(05-09-2013, 17:16 PM)v6sa Kirjutas: Jaoturi kaas ja rootor on vist vahetamata?

Kaane all või peal võib olla ülelööki põhjustavat mustust, samuti võib kaane sees olevad vasest kontaktid olla nii kulunud erosiooni tõttu, et säde ei suuda ületada liiga pikka vahemikku. Selline situatsioon tekkis kunagi VAZ 2101-ga, kui jagaja kaan oli käivitamisel korraks vaid viltu peal, üks klamber polnud kinni. Momentselt sõi ühe poole kontaktid ja rootori otsa niipalju ära, et enam sädet üle ei suutnud lüüa. Aitas rootori otsale traaditüki kinnijootmine. Samuti võib üle lüüa väljaspool kaant.
Sisselaske kollektorisse mingeid kõrvalisi asju (kalts, polt, seib, tihenditükid vm.) pole sattunud kui karburaatorit vahetasid?

Lisan pildi kaane all kontakti puudumisest ehk siis lisa sädevahemikust, mis koos küünla sädevahemikuga ei luba nii pikka sädet. Võib olla nii, et madalatel pööretel süsteemis pinge langeb, sest generaator veel ei lae aga pooltuled jm. juba tarbivad, pöörete tõustes genekas tõstab pinge piisavaks, et lüüa üle lisasädevahest ja küünlasädevahest. Kas jagaja võll loksub kõvasti külgsuunas?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Инвалид информационной воины.
Vasta
#45
Taaskord head pakkumised, tõepoolest on jagaja kaan vana ja jaotur samuti, kuid kontaktid seest puhtad ja korralikud. Sai ka pimedas kapoti all käidud ja vett pihustatud juhtmetele ja kaanele, et soodustada üle löömist, kuid näha polnud mitte üht sädet...
Ja karpasid vahetasin alles peale issiase tulekut, nii et seal ei saa vist norida? Samuti ei tohiks olla troppe sisselaske kollektoris...
Ma pole nii pika näoga enam ammu ringi käinud, kuidas on võimalik, et nii lihtsal autol viga üles ei leia, see hakkab suisa uhkuse pihta juba Big Grin
Vasta
#46
Müstika... Wink

Karburaatoril vaakumvoolikuid ka küljes on?
Süütepoolini jõuab korralik + ja massi saab ka nii nagu vaja?
Karbat oled proovinud vähe timmida? Sisselaske kollektori vahelt on tihedit korras? Karba alune jalg ei lase läbi? Enne läheb päike looja kui kõik kirja saab mis viga võib olla Big Grin
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#47
Müstika indeed! Big Grin
Vaakumeid on jah, panin need kõik pimedaks, üks jagajasse, üks karpasse ning üks pidurivõimendisse. Muutusi ei olnud.
Sisselaske kolle tihend on uus ja korralik. Karpade tihendid jäi vanad, kuid panin hästi õhukese kihi kuumakindlat silikoni lisaks, igaks petteks.
Testeriga käisin süütepooli juhtmed üle, kõik normis. Massi juhtmeid lähed kerest mootorisse 2, pluss veel üks igaks juhuks starterist mootorile.

Täna viisin auto karpaspetsialisti ja vanatehnikahundi Raimo kätte, kes ennem tegutses Mäealuse 1, nüüd Tuisu 19. Las profesionaal tegutseb, eks kuuleb, mis leiab, minu vaba aeg lõppes kahjuks otsa, nüüd peab retsi raha maksma hakkama Sad Aga õnneks muud ülalpidamiskulud on sel vanuril madalad, see on ühekordne väljaminek, mida liisingumehed maksavad ilmselt iga kuu Smile Olen tal lasknud eelnevalt oma kahel autol karpasid timmida ja tulemusega siiani väga rahul olnud. Autod olid ka 30 kraadise pakasega paugupillid.

(05-09-2013, 18:12 PM)aavu Kirjutas: Lisan pildi kaane all kontakti puudumisest ehk siis lisa sädevahemikust, mis koos küünla sädevahemikuga ei luba nii pikka sädet. Võib olla nii, et madalatel pööretel süsteemis pinge langeb, sest generaator veel ei lae aga pooltuled jm. juba tarbivad, pöörete tõustes genekas tõstab pinge piisavaks, et lüüa üle lisasädevahest ja küünlasädevahest. Kas jagaja võll loksub kõvasti külgsuunas?

Kuule panen kõrva taha selle tarkusetera, aga jagaja võll ei loksu pea üldse. Algul oli küll sel mootoril jagaja võlli korpus murdunud sellest osast, mis ploki sisse käib, kuid nüüd juba teine jagaja teise kaanega, millel pole ära hammustatud kontaktid enam Smile

Tänan kaasamõtlejaid! Nüüd pole mul enam muud, kui oodata kõne. Ma ei ole alla andja, kuid praegu pidin olude sunnil tõesti pika pika näoga auto teise mehe hoolde andma.

Nüüd aga 2 liitrist ja 205hp-st volvo amazoni vaatama Smile
Vasta
#48
Nonii, sain siis täna laenu peale kaks üsna hästi töötavat karpat ning kõik mootoriprobleemid on kadunud. Nii et siis karpade remontkomplektide tellimus läheb teele üsna pea, kui olen karpa täpse identiteedi tuvastanud...
Nüüd siis saab lõpuks sõitu täisväärtuslikult nautida Smile
Vasta
#49
Juhtus nii, et peale ponnistusi pritsungi osas, läksid külge hoopis kiire swapina 2002 Yamaha R1 karpad. Aga kas keegi Tartu lähistel omab seadet, mis aitaks need neli musketäri sama nooti laulma panna?



 d



Ega muud huvitavat vahepeal vist juhtunud polegi, ilmselt ligi 50000km maha vuranud lihtsalt Big Grin Ei, tegelikult sai leevendita kardaan lastud teha, et sellest müstilisest vibrast lahti saada, mis mind kummitas. Aga nüüd siis tuleb karpad sünki ajada.
Vasta
#50
super luks, nüüd vaid vaja sul Hiiumaale tulla Smile
nüüd
-1996 Land Rover Discovery 1 2.5Tdi
-1973 Volvo 142 2.0 De Luxe


------
enne
-2001 Volvo V70 AWD 2.4T
-2004 Honda Civic 1.4 NA
-1996 Volvo 850R 2.0T
-1979 Datsun 620 1.5 NA
-1994 Volvo 480 turbo
-1992 Volvo 850 2.5 NA
-1987 Volvo 740 turbo
-1983 Mazda 626 kupee
-1973 Volvo 142 2.0 GrandLux
Vasta
#51
See elukas on endiselt toimiv. Aga alustasin suuremat elustamist, lõikan välja roostet ja keevitan külge uut plekki. Nii nagu mazda tuli valmis saada kevadeks, tuleb toyots valmis saada sügiseks, sest talvel tuleb ka millegagi sõita Smile
Esimesed poolraamid said juba tugevaks. Edasi läheme karpide taastamise ja tagasilla vahetusega.

Argo
Vasta
#52
Nii. Midagi ilusat siit ei tule, nii et õrnapõrnalised, vaadake mujale. 
Eks minagi lootsin, et kruvikeeraja ei lähe nii paljudest kohtadest läbi põhja ja karpide, kuid reaalsus pani korra täitsa maha istuma ja käisid ka täiesti mõtted see peale üv lõppu lihtsalt maha kanda. Aga siis tegin ühe porgandi, paha tuju läks üle ja asusin tööle. 
Tegemist ikkagi autoga, mis mind pea 5 aastat igapäevaselt teeninud ja väärt natuke suuremat panust, kui taastamiskõlblikud klassikud.
Eesmärgiks võtsin teha auto paremaks ja tugevamaks, sest igapäeva pill ei tohi olla väga ilus, muidu hakkab sellest kahju ja võibki seeläbi kalduda projektikaks, millega talvel liigeldes hakkab süda valutama.

Soojenduseks natuke esimest poolraami või mis sellest alles oli.
[Pilt: 20170415_210532.jpg]

Tegin tugevamaks.
[Pilt: 20170415_231517.jpg]

Ka juhi jalge alla sai tugevamat rauda.
[Pilt: 20170416_025703.jpg]

Kiskusin nina paljaks. Ausaltöeldes kartsin hullemat sealt leida, kuid tegelikult puudub kapoti all rooste pea täielikult ning pindmiselt on see vaid rattakoobastes ja ilurõve taga. Tiivadki suht tugevad.
[Pilt: 20170414_223103.jpg] 

Aga juba paar kuud tagasi sain uue sõbra käest annetuse Te40 carina sildade ja terve auto põhja näol. Esimesed püstakud ja pidurid vahetasin Carina omade vastu juba sügisel, saades vastutasuks 18mm suuremad pidurikettad ja töökindlamad sadulad. Kuid lehtvedrudel hobuvankrilaadne tagasild on mulle juba aastaid pinnuks silmas olnud. Tahtsin 4-linki ja spiraalvedrusid.
Nüüd siis avanes võimalus ka see viga parandada. Tagumine parempoolne poolraam oli nagunii läbi roostetanud ja pude. 
Esialgu plaanisin annetatud Carina põhjalt lihtsalt mõõte võtta ja originaali muuta, kuid asjaga algust tehtud, sain aru, et ühe pühapäevaga see ei õnnestuks. 
[Pilt: 20170423_130305.jpg]

Niisiis läks käiku plaan B. Peale paaritunnist filosofeerimist ja mõõtmiste maratoni lõikasin välja terve tagasilla pealse osa.
[Pilt: 20170424_040224.jpg]

Nõnda tegin ka Carina põhjaga, et saaksin ühe tükina paika enamuse tagasilla kinnituspunktidest. Corolla põhja all jätsin paigale vaid lehtvedrude esimesed kinnitused, et oleks kusagilt täpset mõõtu võtta. Hiljem tuli aga needki 20mm tahapoole nihutada ja anda väike nurk väljapoole. Igatahes sai aga terve see Carina doonorlus nii ilusti paika, et 100%liselt säilib pagasiruumi mahtuvus ning jätkuvalt saab tagaistme seljatoe korralikult ette kallutada, muutes pagasniku suureks, pikaks ja tasaseks (väikeste konarustega) põrandaks. Success!
[Pilt: 20170424_040007.jpg]

Praegu on ta lihtsalt paika punktitud ja hoiab oma kohta nii palju, et sain tagasilla proovipaigalduse ära teha. Sobib!
[Pilt: 20170424_040038.jpg]

Koopaääri tuleb veidi laiendada, aga mis saab selle vastu olla Smile
[Pilt: 20170424_040237.jpg]


Nüüd siis saan usinalt plekki lõigata ja painutada, jätku tööle!

Argo
Vasta
#53
10 stiilipunkti julge ratsionaliseerimisettepaneku eest! Niimoodi pildipealt tundub, et suurte tükkide väljalõikamine ja asemelekeevitamine iga 5 aasta järel on efektiivsem kui kapitaalne kereremont ja ülevõõpamine iga 10 aasta tagant.

P.S. Kas see Corolla on kunagi olnud pruun veel enne roostetamist ja kas kõrvalistuja jalgade juurde on lisavarustusena paigaldatud põrandaluuk talviseks kalapüügiks järvejäält ?
Vasta
#54
Kas ma saan õigesti aru, et asendasid ühe talasilla (sõltuva) teisega? Või need mitmed vardad tähendavad ikkagi sõltumatut vedrustust?
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
#55
Tänan rohkete punktide eest Teet ja jeps, see corolla oli kunagi selline kakapruun, nagu seitsmekümnendatel nii mõnigi teine auto. Kalapüügiluugi osas tuleb aga pettumust valmistada, ei ole siin õngitsemisega  mingit pistmist, lasin hoopis paar aastat tagasi kiirelt auke lappida ühel mehel, siis kui endal veel garaažikasutusvõimalus puudus. Ütleme nii, et hinna ja kvaliteedi suhe oli päris hästi paigas Smile

Tagasilla osas, jah see on endiselt sõltuv, aga jäi ka kirjeldamata miks selline töö ette sai võetud. No esiteks olid poolraamidel lehtvedrude tagumised kinnitused õhuliseks roostetanud Smile
Aga tegelikult vahetasin tõepoolest ühe talasilla lihtsalt teise vastu. Kuid miks:
- Originaalsild on väga nõrk
- puudub lsd võimalus 
- kehv ülekannete valik
- see oli väsinud ja suure lõtkuga
- lehtvedrud on raskesti reguleeritavad
- see oli suht kitsas
- uuel on lai ülekannete valik ja lsd on samuti pigem kergelt leitav
- spiraalvedrudega on sõidumugavus suurem (eriti lamavate politseinike ületus)
- uuega tuli kohe diagonaalvarras kaasa Smile
- suuremad/paremad tagapidurid
- tahtsin midagi ägedat teha 

Argo
Cool
Vasta
#56
Spiraalipealekolimine on õige otsus.
_______________________
KKK all the way...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne