(18-11-2013, 17:35 PM)MAZ Kirjutas: ... ja lisaks kõigele muule asi oleneb ka onust,kes TÜV-d teostab. Üks kurikuulus koht oli Tartus, kus nii mõnigi veoauto omanik läbi nöögiti. Tänase seisuga on kurjad onud sealt minema kupatatud(altkäemaksu võtmise tõttu) ja asemel veidi targemad tegelased.
Ära kisu vanu haavu verele...
Küll oli 10 aastat eestis arvel olnud autole, furgoon ise paigaldatud, küll oli tagaluuk ilma € märgiseta, siis jälle külmutusfurgoonile külmutusseade ise paigaldatud.
Ja kui siis jälle ühel aastal maha said, siis järgmisel aastal hakkas triangel jälle otsast, ennist üle vaadatud auto osutus 5cm liialt laiaks, tõstetud abisilllaga auto kõrgus jälle 5cm liiast, ennist 8tn/17tn kandejõu täismassiga auto osutus tema tarkade raamatute järele olema vaid 4tn/13tn suhtega jne jne, rsk sellest oleks võinud raamatu kirjutada. Igal aastal muudeti sääduseid ja hr. rein oli just see kõikse õigem mees neid omasoodu tõlgendama.
Sellistest pisiasjadest nagu pidurid, tuled vai puuduv helkur ei tasu rääkida, neid oskas peale esimest korda juba sättida, aga ikka oli mõni cm valesti. Ja muidugi hr. nukki lemmikteema: lisatuled (olivad ehk kuulsa hr. Koppeliga hingesugulased?), aegumatu teema, meie kasutasime liblikmutreid.
Aga rahvusvahelist ülevaatust tehti tol ajal Lõuna pool vaid ühes pesas. Kohalikega olid odavam teises eesti otsas näitamas käia.
Kordki elus Postimeest lugedes tuli üks vanasõna meelde, mis rahvakalendrit ja koduloomi seostas...
Aga teemasse.
Kui numbrilised näitajad mis salvestuvad on ok, ja visuaalne vaade kena, katkiseid asju ei ole, siis tasub proovida, kui juba norivad, siis on ka põhjust, ehk oma elu mängus...
kohendet: lisatud smaili, et asi takkajärgi väga traagika ei tunduks.