Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta
#5

(29-08-2012, 11:27 AM)v6sa Kirjutas:  Ma kaaperdan hetkel selle teema, kuna minu mure servapidi sellega haakub. Loodetavasti teemaalgataja ei pahanda.

Patsient on Dolmar MS-4510 ehk üsna lähedane teemaalgataja tööloomale.

Käivitub kenasti, veab hästi. Aga kui soojast peast seisata (näiteks FlexiBlade jõhvide vahetuseks), siis enam ei käivitu. Jahtub pool tunnikest, käivitub koheselt ja müdistab mõnuga edasi.

Tehtud: uus küünal, karburaatori puhastus, läbipuhumine, tihendite-membraanide vahetus ja uus bensufilter. Sellega kadus tühikäigu ebaühtlus ja praegu käib kenasti. Samuti sai paika keeratud häälestus.

Probleemid ilmnesid peale Alexela tanklast saadud kütuse tankimist. See tegi seni aastaid tõrkumata töötanud küünla poole paagitäiega punaseks ja rikkus karburaatori pumbamembraani. Huvitav on see, et samal ajal tangitud autopaagitäis kestis jälle tavapärasest kauemWink

Eile sai sunnitud pausi tõttu jahtumise ajal huvi pärast kompressiooni mõõdetud - kell tõusis ühe tõmbega (see on 3 pööret/survetakti) 9+ bar peale. Täpsemalt ei viitsinud uurida (kella tagasilöögiklapp lekib...).

Uus küünal on kenasti kohvipruun (tõsi, kuna käib alles 3. paagitäis, siis ainult osaliselt). Vana küünal kattus punaka kihiga. Kusjuures sama küünal PS-400 peal (sama tootja pisike mootorsaag) käib kenasti edasi...

Kahtlustan ise sädet, kuna see on nõrguke ja "hüplev" - sinine, kuid "õbluke" lahendus tekib sädevahes kord siin, kord seal. Küünla sädevahe on praegu umbes 0,5 mm, see sai 0,7 pealt meelerahu huvides vähe koomale tõmmatud, kuid mõju see ei avaldanud.

Nüüd kaks küsimust:
1) kas 40+ kuubikut 2-taktimootorile on see 9 bar hea (kolb ja rõngad on väljalaskeaknast kaedes priimad);
2) kas süütemängu (seal on kogu elu ju vaiku valatud) saab kuidagi multimeetriga vigaeks ka tõdeda? Vaigust tuleb välja kaks otsa: seiskamiseks ja küünlale. Kas ma peaksin mingeid kindlaid väärtusi (peale katkestuse?) sealt mõõta saama? Või on need igal mudelil siiski erinevad...

Süütemängu kahtlustan nadivõitu sädeme ja pooli südamiku moodustavate teraslehtede korrodeerumise tõttu...

Aga selle kättesaamiseks tuleb kogu jõuülekanne maha lammutada - süüde on siduripoolses otsas ja üks poltidest nii sügaval, et seda ei saa kätte ilma mootorit ajamist lahutamata.

Loomulikult on alternatiiv minna teenindusse, kuid tegelikult ei ole see lihtne mootor raketiteadus ja peab käima hakkama... Lihtsalt mõnda asja tasuks teada. Ehk kasutaja Gravity (või keegi teine) oskab minu küsimustele vastata...

Oe.

1. Tee ära surve/vaakumtest! Survet peab sul karter hoidma püsivalt 0.8bari ning vaakumit 0.3 bari siis võib heaks lugeda.

2. Kui sul membraanid kõvad ja küünal punane siis on kütus liiga väävlirikas. Samuti võib etanool mõjuda kummidetailidele pahasti.

3. Kõige lihtsam on sul võtta mõnest teisest tanklast uus sorts kütus ning teha uus segu 1:50 le. Väike mootor on tundlikum kütusesuhtes kuna nendel jõuvaru praktiliselt pole. Üldisel öeldes.

4. Süütemoodulit sa muudmoodi defekteerida ei saa kui tahad veenduda selle TÄIELIKUS töövõimes kui katsetad uuega. Süütemoodul võib muuta ka süüteajastust olenevalt seadmest. Ma Makita puhul ei oska nii täpselt öelda.

Kas süütemoodul on peal kuidagi "paistes või "tursunud" ?

5. Võib olla sul on karburaatori seadistus vale ning liigarikka tühikäigu tõttu ei saa sa teda soojalt käivitada.

6. Kui käega tõmmates on tunda,et mootor läheb üle survetakti takistusega siis võib lugeda kompressiooni heaks. Muidu peab mootor vabalt liikuma,st ilm "poomiseta" .

9 bari on täitsa normaalne aga see oleneb ka natukene mõõtmismeetodist.

7. Kas peale soojalt käivitamise proovi on küünal märg või kuiv?


------

See,et vahetati tihendid ning midagi kuskil keerati ei oma mingit REAALSET seost sellega,et masin oleks nüüd töökorras.

Vasta


Sõnumeid selles teemas
Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 17-08-2012, 22:38 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 20-08-2012, 10:54 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 20-08-2012, 11:43 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 29-08-2012, 11:27 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 29-08-2012, 12:20 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 29-08-2012, 12:26 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 29-08-2012, 14:20 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 29-08-2012, 14:31 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: aavu - 29-08-2012, 15:41 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 29-08-2012, 19:08 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 29-08-2012, 21:28 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: v6sa - 30-08-2012, 08:11 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 30-08-2012, 11:09 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 29-08-2012, 20:11 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 04-09-2012, 21:53 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 05-09-2012, 11:07 AM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 05-09-2012, 15:35 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 21-09-2012, 19:39 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: Gravity - 22-09-2012, 12:09 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 22-09-2012, 21:32 PM
RE: Küsimus Stihl FS 450 võsasae kohta - Autor: JaakH - 20-11-2013, 03:27 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne