26-08-2012, 21:29 PM
Arvestades praegust Eesti liikluspoliitikat (90km/h - 1 = kolonn, ehk "uimerdamine elunormiks!" ), siis pole erinevatel rehvidel mingit vahet: isegi kõige saastamad protikad suudavad autot 90 km/h märjal teel hoida.
Mina olen aastaid nii teinud, et sügise lõpus panen alla mingid suvakad protitud naeltega talvekad (talvel kuluvad vaid naelad) - kevadel teed tõmbeka, või kakud naelad välja - suvel sõidad ilma naelteta talvekatega, millel on veel palju mustrit - sügisel uuele ringile: nii on minimaalse raha eest talvel värsked naelad, ning suvel palju mustrit - ehk Eestis 89 km/h kolonnides venimiseks polegi rohkemat vaja.
Kui aga taga ajada "ülimatest ülimat" rehvi, siis võiks pilgu heita mistahes autoajakirjale - aga paljud meist ikka Saksamaa piiranguteta kiirteedel kihutamas käivad.