(Uue) auto põhja kaitsmine (?)
#21

(29-08-2012, 23:47 PM)Ferry Kirjutas:  Minu jaoks jääb see autopõhjade ise tõrvamine paarikümne aasta tagusesse mossede ja ladade aega.
Omal peres 1998 aasta Corolla läbisõit üle 300000 km, pauke saanud nii ette kui taha ,alla pole vaadanud kuid pindmist roostet on näha küll. Ilmselt saab nii kere kui käiguosa aeg kenasti koos täis ja probleemi lahendab romula.
tõrvamise küsimuses nõus, aga see näiteks toodud auto ju ilmne näide kuidas autot ei peaks ekspluateerima - siin võib tõesti rooste enne jõuda oma töö teha kui mehhaanika pool järele annab. Selle aasta masina läbisõit peaks olema umbes poole suurem sellise tavakasutuse juures, kui päris "taksot" ei panda ega sarnast. Omal kujuneb aasta läbisõiduks ikka midagi 40 kopikatega, tööle ja tagasi, mõni hädavajalik sõit juurde, puhkusereisil ei käi, autoga ammugi mitte ...
Vasta
#22

(29-08-2012, 12:15 PM)maaks Kirjutas:  Siin eespool oli juttu mazdast - jah, see raip roostetab täiega! See et esindus 100-l isendil mingi tiivakaare välja vahetas, ei tähenda et ta (mujalt) edasi ei roostetaks! Ja roostegarantii kehtib ainult siis (ka teistel masinatel) kui vähemalt kord aastas asi ametlikus esinduses üle vaadata.
Igastahes, mina lasin krown.ee oma uuel 6-e kohe üle käia. Eks aeg näitab, kas oli õige otsus (mul plaanis teda peras vähemalt 10a pidad).
Pere teisel autol (Tucson) on samasugune töötlus tehtud ruststop.ee tegijatel.
10 a pregu uut autot pidada, siis on rooste su kõige väiksem probleem, muu auto saab lihtsalt ennem otsa, muidugi kui ikka sõita autoga
kui ei sõida väga palju siis lõpeb isegi enne ära, viimane kogemus on 09a 6ga, mis väljast näeb nagu uus välja, aga tehniliselt on vanaraud ehk majanduslikult mõttetu remontida, ehhki jah sõidab aga eletroonika ja muu on pekkis ja paraku töö tõttu näen ma selliseid masinaid sisuliselt iga päev, olenematta margist, ehk ca 300t km või 5-6aastat on piir, siis on hambad

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne