Masin majapidamisse
#61

Tänan pakkumast, aga lihtsam on ise rahulikult kaevata kui joodikut taga ajada ja vaielda temaga.
Vasta
#62

See pisike punane on Fergusson? Mul naabrimehel 2 tk taolisi ja on ka ülimalt rahul.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#63

Tee pilt vähe suuremaks - sinna on peale kirjutatud International B-275
Vasta
#64

Vabandust, ei tulnd selel pealegi enne. Taoline International ka naabril olemas, sellega ta kuuldavasti eriti rahul pole, ei ole ka uurinud, mis põhjustel. Ise tean öelda, et sel töötab hüdrosüsteem kuidagi veidralt teistmoodi, aga see võis olla ka konkreetse isendi mingi probleem.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#65

Pisike ja armas ja PRIA abil ka mitte eriti kallis N. Holland. Töövabat päeva tal väga harva. [Pilt: 21485783143a34_l.jpg]
Vasta
#66

Soojendaks vana teema taas üles, mis seda uut ikka teha kui vana olemas on.Selle 3 aastaga mis see teema soikus on olnud, on ehk mõni jaapani raudruun siinsegi foorumlase õuele sattunud ja ehk on ksf nii lahke ja jagaks töökindluse-varuosade jms osas infot. Ehk saaks talvepoole ühe oma õuele ka nurru lööma tuua. Hetkel hinnaklass 5000 ümber, tegema hakkaks sellega aiamaaharimist, paar ha niitmist, õu lumest puhtaks ja metsast mõni puujupp koju. Venepäritolu T16-t ja T25-e ei taha ja ei hakka kaaluma ka. On palju humaansemaid viise enda õliseks tegemiseks, vabandan kui see nüüd kedagi riivas. Nii, et kes ostnud olge palun lahked ja jagage infot ja kogemusi palun Rolleyes

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes
Vasta
#67

Kui kärmelt teed võid endale John Deer'i osta. Peaks su hinnaklassi kenasti sobima http://www.osta.ee/john-deere-2120-69564...src=search

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#68

(02-10-2015, 11:56 AM)rbr999 Kirjutas:  Soojendaks vana teema taas üles, mis seda uut ikka teha kui vana olemas on.Selle 3 aastaga mis see teema soikus on olnud, on ehk mõni jaapani raudruun siinsegi foorumlase õuele sattunud ja ehk on ksf nii lahke ja jagaks töökindluse-varuosade jms osas infot. Ehk saaks talvepoole ühe oma õuele ka nurru lööma tuua. Hetkel hinnaklass 5000 ümber, tegema hakkaks sellega aiamaaharimist, paar ha niitmist, õu lumest puhtaks ja metsast mõni puujupp koju. Venepäritolu T16-t ja T25-e ei taha ja ei hakka kaaluma ka. On palju humaansemaid viise enda õliseks tegemiseks, vabandan kui see nüüd kedagi riivas. Nii, et kes ostnud olge palun lahked ja jagage infot ja kogemusi palun  Rolleyes

Ma olen veel õige värske traktorist ja suuri kogemusi ei ole. Mis ei keela antud teemal pikalt jutustamast Toungue
Kevadel ostsin Iseki 185 (http://www.agrotehnika.ee/index.php?page...roup_id=29). Traktori hinnas sisaldus mullafrees, juurde ostsin transpordikasti/-kopa (umbes sellise: http://www.agrotehnika.ee/index.php?page...roup_id=29), kuulpea-haagisekonksu, adra/vaheltharimise komplekti ja hooldusniiduki.
Traktor on muidugi kulumisjälgedega, kuid mehaanilises mõttes igati korras. Töötunnilugeja ütles 1060 h. Mootor (kolmesilindriline diisel, ja tolleaegsete Isekide mudelinimes sisalduv arv märgib kümnendikhobujõude Wink) käivitub imelihtsalt, käigud lülituvad kergesti ja täpselt, sidur ühendab piisava sujuvusega, pidurid töötavad... Nelikvedu on lülitatav, keskdiferentsiaal lukustatav ja jõuvõtuvõllil kolm kiirust. Võimendita rooli tuleb armastusega keerata, kuid 9-aastane poiss tuli sellega enam-vähem toime.
Mullafreesiga tasandasin metssigade üleskistud murukamarat ja see käis õige lihtsalt. Kopaga olen vedanud igasugu kraami, kuid üle 300 kilo sinna panna eriti ei saa -- esirattad hakkavad maast lahti tõusma. Sain esiraamile umbes 2 puuda raskusi kinnitada, siis läks asi paremaks. Hooldusniiduki tööga olen samuti rahul, see ei jäta muidugi kena niidetud muru enda järele, kuid see-eest hekseldab peeneks ka sentimeetri-paari jämedused vahtravõsud ning ei karda väga kive.
Miks just selle traktori valisin? Kui ausalt ära rääkida, siis sellepärast, et ma jämeda inimesena mahtusin sinna märksa paremini peale kui teistele. Muuhulgas oli mulle tähtis, et ei oleks n.-ö. kardaanitunnelit, ja nendel Isekidel ongi jalgealune tasane.
Töökindluse-remondi asjus ütles traktori müüja, et nn. kulumaterjale on saada, aga kui midagi spetsiifilist üles ütleb, siis tuleb arvestada, et aparaat on 30 aastat tagasi tehtud ja jaapanlased tema eest enam ei hoolitse. Lisades, et suuri jamasid ette tulnud ei ole.
Kui Sul, ksf! rbr999, mingeid küsimusi on, võid erasõnumi saata.
Vasta
#69

(02-10-2015, 11:56 AM)rbr999 Kirjutas:  Venepäritolu T16-t ja T25-e ei taha ja ei hakka kaaluma ka. On palju humaansemaid viise enda õliseks tegemiseks, vabandan kui see nüüd kedagi riivas. Nii, et kes ostnud olge palun lahked ja jagage infot ja kogemusi palun  Rolleyes

Jumala õige Wink Kui juba hinnaklass 5K, siis natuke juurde ja saad uue hiinlase kätte Smile OK, heask orras vanad japsid olevat/on ka väga head aga neid kabiiniga väga ei leia ja siis tahetakse ikkagi VANA asja eest ulmesummasid saada. Pluss see, mida juba öeldi: japs ei tee 30 aastat varuosi... Kuskil siin oli kunagi ka dongfengi teema ja nee dvist isegi ei lagunenud?
Ma kahtlustan, et kulutades selle 5K sissemaksele ja korralikele tööriistadele aga võttes korraliku asja jagub (töö)rõõmu kauemaks. Kioti võiks teoorias olla korralik Lõuna-Korea toode? 
Vasta
#70

koiotit kiidetakse, flint-is müüdav traktor on hüdro kastiga, sujuv astmevaba edasi-tagasin ja senised omanikud paistavad ka rahul olevat... 
Vasta
#71

Nonäe, arutelu läkski käima, tänud vastamast.
Olevtoom, kas see väikest ühe-kahe õlmalist sahka ka tõmmata jõuab?
Esialgu piidlen ikkagi silmanurgast jaapanlast edasi, seda cherryt märkasin ka ja on suht ahvatlev, kuigi ei mahu enam eelarvesse. Kabiini puudumine, et korra kaks nädalas lund lükata ei valmista ka probleemi, teenust ei kavatse pakkuma hakata Wink Eelistaks ikkagi väiksemat sorti masinat, vaja millegagi astelpajude vahel niita ja asjatada, eespool pakutud deerekas oli muidu vägev, selline viisakas konditsioonis tiksuks kauakaua ja teeks meele rõõmsaks.
Kioti 12000+ hind ei ole enam sobiv kahjuks, eelarve on eelarve Smile

Tänaseid toimetusi ära viska homse varna, ülehomme on ka päev Rolleyes
Vasta
#72

(05-10-2015, 22:17 PM)rbr999 Kirjutas:  Nonäe, arutelu läkski käima, tänud vastamast.
Olevtoom, kas see väikest ühe-kahe õlmalist sahka ka tõmmata jõuab?
Esialgu piidlen ikkagi silmanurgast jaapanlast edasi, seda cherryt märkasin ka ja on suht ahvatlev, kuigi ei mahu enam eelarvesse. Kabiini puudumine, et korra kaks nädalas lund lükata ei valmista ka probleemi, teenust ei kavatse pakkuma hakata  Wink  Eelistaks ikkagi väiksemat sorti masinat, vaja millegagi astelpajude vahel niita ja asjatada, eespool pakutud deerekas oli muidu vägev, selline viisakas konditsioonis tiksuks kauakaua ja teeks meele rõõmsaks.
Kioti 12000+ hind ei ole enam sobiv kahjuks, eelarve on eelarve  Smile

Ma hakatuseks ütlen, et uhiuue korealase või hiinlase ostu välistas minulgi see üks ja räpane tegur.
Kündmine minu arvates ei tohiks väiksemate mahtude puhul teema olla, sest mullafrees teeb nii saha kui kultivaatori töö ära, ja päris asjalikult.
Vagude ajamist -- tunnistan, et ei ole proovinud, kuid küsimus jääb mitte niivõrd jõu, kuivõrd haardumise taha, ma arvan. Sest -- kaotad teepikkuses, võidad jõus -- ja mu Isekil on aeglasi käike massiliselt:
http://www.valorem.ee/DSC00205_crop.jpg


Probleemiks võib olla traktori väike kaal -- ca 600-700 kilo. Samas on tal nelikvedu ja lukustatav keskdiffer... Ei tea. Kaapima olen teise ikka saanud, kuid pigem valede juhtimisvõtete tõttu.
Vasta
#73

Tere kõigile. Sai isegi üks kulutus tehtud ja kümmekond aastat uuem isend muretsetud seniste kõrvale. Miks selle valisin? Soovisin freesi taha ja laadurit ette. Algselt sai vaadatud Flindist TYM-e, Talutehnikast Bransoneid ja muidugi hiinlased Farmestis ja Talutehnikas. TYM ja Branson nii nn. automaatkastiga, kui ka tavalisega. Kuid olen esialgu veel käikudega variandi poolt, kuna sõites ringi variaatoriga sõiduautoga - see ei ole ikka päris see õige  Smile  (Kirjelduse järgi astmevaba käigukast peaks siis midagi sellist olema). Sai proovitud ka hiinlasi. Hiinlastel siis DongFeng/Foton 354 numbriga masinaid, kuna neil on sile jalgealune. 
Ja siis sattusin Nordamusesse Cherysid (samuti hiinlane) vaatama. Seal näidati kogu traktoripark rahulikult ette, ehk siis vanad jaapanlased ka. Ega ma neid varem ei olnud uurinud, kuid kui neid käima pandi ja juhtimist tutvustati, siis sinnapoole mõte kaldus. Neil väikestel on hiina DongFeng/Foton 200 seeria omadega sarnane kliirens (Yanmar FX265-l 34cm koos esilaaduriga), kuid ergonoomika on minu arusaamise järgi märgatavalt parem. Samuti hiina vs jaapani 3-sil. mootori hääl jaapanlasel kõrvale parem.
Mis meeldis - puhas põrand (ka teistel jaapanlastel), veel piisavalt pisike, et sõiduauto garaazi mahtuda, hüdrolülitusega käigkast (midagi nagu T150K/K700), siduriga on lülitatav 3 kiirust ja parema käe all siis 3 edasi 1 tagasi + neutraal. Kusjuures siduriga lülitatav on hoob edasi-tagasi, mitte mingit käikude tagaotsimist. Puudub väline summuti, kõik on kapoti all. Madal peale astumine. Kasutamisega saab hakkama nii abikaasa kui 6 aastane poeg.
See oli ka vist ainuke vana traktor, millel sai rattavahe seada 1,4m peale. Siis küll ta ei pööra enam nii hästi - rehv läheb vastu esilaaduri konstruktsiooni. 
Mis võib probleeme valmistada - tagumine rehv lai - 12,4 tolli, eks kevadel näe, kuidas vao vahele mahub.
Mis muret teeb hetkel - tühikäigul ei lae akut. Ei tea, kas peabki nii olema, tuleb veel uurida.
Mis tuleb veel selgeks teha - neil jaapanlastel on mingi omapärane tagumise rippsüsteemi juhtimine. Paistab olema magnetklappidega nupumäng. Saab seada sügavuse ja siis on nupust üles/alla. Minu freesil ei ole automaatse kalde ja sügavuse reguleerimist ja seega kahjuks enamus sellest nn. "UFO" süsteemist ei ole kasutatav. 

Lõpetuseks - annan enesele aru, et see on min. 25 aastat vana traktor koos kõigi sellest tulenevate varuosaprobleemidega. Hinna poolest (ilma freesi ja laadurita) 2x odavam odavaimast hiinlasest ja 3-4x odavam automaatkastiga TYM/Bransonist. Tutvusin ka enne ostu google abiga laias maailmas kirja panduga. Esimese nädala ja 500m2 freesimise on üle elanud - seega jään rahule. Pealegi freesitud aiamaa on märgatavalt kenam kui küntud.

Lõpetuseks. Yanmaril on antud hobused jõuvõtuvõllilt reaalselt saadavad hobused.
Vasta
#74

(05-10-2015, 23:50 PM)hajameelne Kirjutas:  ...Mis tuleb veel selgeks teha - neil jaapanlastel on mingi omapärane tagumise rippsüsteemi juhtimine. Paistab olema magnetklappidega nupumäng. Saab seada sügavuse ja siis on nupust üles/alla. Minu freesil ei ole automaatse kalde ja sügavuse reguleerimist ja seega kahjuks enamus sellest nn. "UFO" süsteemist ei ole kasutatav. ...
See on liiga uus traktor Toungue ... Mu Isekil on rippsüsteemi kõrgus kaunis lineaarselt sõltuv vastava juhtkangi asendist.
Kuid ksf! hajameelse sõnadele, et "freesitud aiamaa on märgatavalt kenam kui küntud" saan ainult takka kiita. Kivide vastu kaitsevad freesiterasid lõikepoldid ja kui mõni tera peakski kaduma minema, on need täitsa müügil.
Vasta
#75

Kas Yanmar pole mitte ainus, mille varuosade järjepidevus ulatub ka tänasesse päeva, vähemalt mingil määral? Eestis peaks neid esindama Peetri talutehnika.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne