Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)
Mida teie teete reede õhtu pool üheksa õhtul?

Ei andnud rahu ja võtsin hüdroõli filtri pealt ära, on ju ilmselge et midagi pidi õlil viga olema et tihendi minema viskas. Kuna masin vahepeal ka tasulist tööd teinud ja tööjõud on nagu ta on, siis asi tundus kahtlane. Oligi nii, juba filtrist oli näha jäätükke, pidi ikka nii kinni olema et isegi ülevoolu klapist ei surunud piisavalt läbi.  Filtri panin sulama ja õli lasin paagist välja - või noo selle mis sealt välja tuli. Põhjas kümmekond senti jääpudrust sitta...  Viskasin puhuri peale ja see jäi tilkuma. Nüüd vaja veel välja mõelda kuidas silindritest võimalikult palju õli välja saaks. 
Eks kuskil vaadi põhjas on vett olnud vms. Mingi aeg sai veel suvel metsas 10w-40 juurde kallatud kui pill nina ees kopraauku vajus ja õli kätte ei saanud... jäi siis vahetamata ja nüüd vitsad käes ;Wink 


[Pilt: 15977395_1389467484426429_16146217616757...e=58D5BF2F]


[Pilt: 1]

[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Endal sama jama. Vesi hüdroõlis. Tagumise jagajasiibri alla settib (ei lase siibrit alla enne kui on sulatatud) ja paagis on emulsioon. Noolt ei tõsta. Kuna mul traktor alles paar päeva õuepeal ja ise ei ole veel kõike jõudnud välja uurida siis esitan paar küsimust. 
  
Kus asub hüdrofilter ja kuidas selleni ligi pääseb? 
Kas on ka võimalik kõik õli välja saada? 
Millist õli soovitate panna ja millest peaks loobuma.? Jutud räägivad et hammasrataspump ei taha vedelat lääne õli. Mul on seda võimalik hankida koppade õlivahetuspunktist.
Kui suur on õlikogus hüdrosüsteemis?
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
(14-01-2017, 00:42 AM)Ranno Kirjutas: Kus asub hüdrofilter ja kuidas selleni ligi pääseb? 
Kas on ka võimalik kõik õli välja saada? 
Millist õli soovitate panna ja millest peaks loobuma.? Jutud räägivad et hammasrataspump ei taha vedelat lääne õli. Mul on seda võimalik hankida koppade õlivahetuspunktist.
Kui suur on õlikogus hüdrosüsteemis?
Hüdrofilter asub hüdroõli paagi peal, võtad torud küljest ja 6 polti lahti siis saad kogu kupatuse välja tõsta ning paaki ka juba piiluda.
Kogu õli polegi võimalik välja saada, keedan õli läbi ja siis sisse tagasi ning masin tööle. Pärast lasen uuesti välja ning seejärel uus õli sisse. 
Ei juhtu ka lääne hüdroõliga midagi, käib samamoodi...
Üle 100 liitri läheb vast...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Kuidas toimub õli keetmine et vesi välja saaks? 
Kas suurem pump mis käigukasti küljes asub on hammasrataspump või kolbpump?
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
Hammasrataspump otseloomulikult...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Kevadtööd käimas ja mõnikord saab ka JuMZ abiks olla.
Lähipäevil vahetan lõpuks vast esimese jaga ikka ära, kaua võib seda edasi lükata. 
Talv on elektroonikale ka liiga teinud ja moodul mis temperatuurid jms näidud läbi USB tahvli ekraanile oleks pidanud kuvama ei võta enam voolu sisse. Hiina värk ka muidugi. 
Sügisesed metsatööd ja laadimine karjääris on vist mootori ka ära tapnu, jube viletsalt läheb käima. Alustan ksp kontrollimisega kui aega saan, see esimene mõte sest algusest peale on selle konkreetse kõrgsurvepumbaga igavene häda olnud. Kui siis ka paremaks ei lähe tuleb kaan maha võtta ka sisse piiluda. Töötundide järgi on mingi 6000-7000 vahel see mootor praeguseks... arvestades et isa kopaga jumz'il oli kellal 11 000 ja mootorit polnud lahti võetud, siis see katel peaks veel käima küll. ;Wink

Suvel tuleb kindlasti uus kiht võõpa peale panna, on kaotanud endise sära.  Big Grin     Aga see 4-5tunni töö, melochi...


[Pilt: 1]


[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Kevad käes ja tuli pidevalt kolvil...  On päevi kui tuleb ka kõige vanem kaevetehnika käiku lasta. 

Vaatasime nii ja naapidi ning tuleb tunnistada et ega jumziga vägapalju lääne koppadele alla ei jäägi kui koormaid laadida. Kasutusmugavus aga.... Big Grin  Rolleyes  

[Pilt: 1]


[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Kerge hooldus ka tehtud, hüdro ja mootoriõli sai uus sisse ning tagasi tööle. Õhufilter sai tellitud kuid see tuleb arvatavasti kunagi järgmine nädal.

[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta
Üks hommik igatahes jumzik enam käima ei läinud, tuli ära teha kaua edasi lükatud töö ning vahetatud sai kõrgsurvepump. Vanal pumpal jäi plunser niimoodi üles kinni et latist viskas üle ning korras see oligi... Riiulist vähetöötand pump peale ning voila, hoopis teine tera... ültes mölder kui rotisitt hambi vahele jäi.
Kui juba nokitsemine oli siis ühtlasi vahetasin ka esimese jagaja ära, sai uus ukrainia toodang peale ning hetkel toimib küll ideaalselt. Mast jõuab taas keerata nii nagu peab.
[Pilt: 1]7
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne