Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Tere jõudu.
Olen antud teemat korduvalt sirminud , aga nüüd ei leia üles infot masti pööramise keti pingutamise kohta .
Endal siis ei suuda ketti kuidagi moodi pinges hoida viskab lihtsalt hammaka pealt üle ja maha .
mäletan et midagi pidi seal kangidega mässama et pingutaks aga kuidas täpsemalt ei tule ette .
Olgu siis märgitud et Nš32 on uus Nš100 ok ja Nš 50 mis siis Nš 100 taga paikneb võib olla väsinud .
Armatuuri all paiknev P75 tundub kaa nagu lahja või saab seda veel reguleerida?
Taga on see suur sitaks raske 4 seksiooni jagaja mitte nagu uuematel 2x p80 .

Jama tekkis peale seda kui reguleerisin
" tundmatut klotsi kopa raami välis küljel mis on ühenduses masti pööramise silindritega "
pärast seda jõudis masti paremini pöörata .

Samas ei jõua tagumised tugi käpad koppa taguotsa maast lahti tõsta ja see mure juba pikemat aega kallal , selles süüdistan väsinut p75 .

Seniks jõudu jumzidega ja kõike paremat  Smile
Vasta

Kas keegi on lugenud, mitu lüli pikk on Jumz-Eo pöördekett. Katsa ketti hakkab mul  roostetama. Konservmäärde on ajahammas ära limpsinud. Jupitaks ta 3-4 masinatäieks, jõuaks siis kuuriukse juurest kuivemasse kohta tirida.
Vasta

(27-05-2017, 09:30 AM)madis132 Kirjutas:  Jama tekkis peale seda kui reguleerisin
" tundmatut klotsi kopa raami välis küljel 

Mis sa näpid asju, mille otstarvet ei tea. Kuskil on teema, milles paigutatakse see tundmatu julk jumzi ketipingutajaks, loe seda!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(27-05-2017, 23:14 PM)Marko Kirjutas:  
(27-05-2017, 09:30 AM)madis132 Kirjutas:  Jama tekkis peale seda kui reguleerisin
" tundmatut klotsi kopa raami välis küljel 

Mis sa näpid asju, mille otstarvet ei tea. Kuskil on teema, milles paigutatakse see tundmatu julk jumzi ketipingutajaks, loe seda!

Hea et keegi kiidab minu ette võtlikust .

Veel parem kui viiks selle teemani kus klotsi juttu tehakse .. aga seal teemas räägitakse mis asi ja milleks seda vaja on .
Vasta

Miks peaksin otsima? Kas arvad, et minu Google on mingi parem versioon kui Sinu oma? Oleks viite eest aitäh öelnudki aga ei, kohe tänitama...
Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(27-05-2017, 23:09 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas keegi on lugenud, mitu lüli pikk on Jumz-Eo pöördekett. Katsa ketti hakkab mul  roostetama. Konservmäärde on ajahammas ära limpsinud. Jupitaks ta 3-4 masinatäieks, jõuaks siis kuuriukse juurest kuivemasse kohta tirida.

23 lüli on keti pikkuseks, võib panna ka 24 aga siis ei keera mast lõpuni küljepeale. 

Oleks kandidaat mõnele jupile kui müüa soovid. 








Keti pingutamise kohapealt ei viitsi tõesti sõna võtta, niipalju kui olen erinevaid jumze näinud siis niipalju on ka erinevaid lahendusi külge poogitud, iseasi kui hästi need töötavad.  Vana neljase jagajaga kokku puutunud pole ja seega olen parem üldse kuss. Uuema malli kahe kolmese jagaja puhul võin küll asja lahti seletada kui kellegil vaja.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Egas polegi suurt muud midagi kui kalla ja talla.  Hüdroõli sai taaskord vahetatud mingi aeg ning esimesele saha silidrile uued tihendid ja mansetid pandud. Ei püsinud enam üleval sahk, vajus päevaga alla. Nüüd asi korras, seisab nagu vaja  Big Grin
Järgmisena peaks käppadele ja uued mansetid panema... ning ka juba masti silidrid tahaksid uusi mansette, on juba üsna mitu-mitu aastat töötanud. 

Uue kõrgsurvepumbaga on masinal ka nagu uus hingamine, mtz suri metsa ära, käisin jumziga välja vedamas, algul MTZ ja pärast täislastiga metsaveokäru. Üle pika aja nägin taas punast turbokat sel jumzil, hääl oli kena, terve mets vilises...  Toungue 
Eile käisin kopraid korrale kutsumas, soopeal kuidagi üle pajupõõsaste sõites õnnestus magistraali kaldale jõuda mis vähe kõrgem on ning kus veel liikuda kannatab. Tuletas igatahes meelde et on vist aeg topeltrattad tagasi alla panna.  Vahepeal tuli kopaga hoogu juurde lükata. 

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Jumz Jaurab Jõudsalt !
Aaga endal tekkis uitmõte , ma nagu oleks sellest ka siin teemas lugenud ,
Jumzi-le mugavam , läänelikum jagaja...
millised peaksid vähemalt siis olema hüdro jagaja andmed mis kogu seda kopa möllu opereerivad ?
noo saan juu aru et 40 l/min pole just kõige suutlikum , aga kuidas oleks 70-80 l/min ?
ja milliseid ohte / probleeme võiks veel ette näha ? Peale selle et kõik hüdro liitmikud tuleks ümber mängida .

Mul pole enam probleemi sellega et ketti ei pingutaks või et tõsta ei jõua , vaid on mure koht meeeletud õli lekked jagaja siibrite vahelt , 4-le jagajale (vanatüüp) pole kusagilt tihendeid või muud saada , taastamine pole otstarbekas.

https://www.kuldnebors.ee/search/polluma...ing=jagaja

kas antud stiilinäitel oleks mingi mõte või parem tulemus?

Lpg Madis !
Vasta

Mina isiklikult poogiks sinna 100-120 l/min jagaja/jagajad. Miks nii jämedad? Aga selleks, et tagada õli võimalikult vaba liikumine. Õigesti dimensioneeritud ja valitud siibrid tagavad ka selliste vooluhulkade juures sujuva ja täpse töö, kuid õli kuumutamine on suurusjärkude võrra väiksem. Samuti on jagaja kange ka lihtsam liigutada. Kui veel eriti peeneks minna, siis ka hoovad asendada kas piloothüdraulilistega (nagu moodsa aja ekskavaatoritel juba tavaks on saanud) või siis kasvõi trossjuhtimisega, kui "ohvriks" on uuema variandi masin, millel kaks eraldi jagajat. 
Olles igasuguseid jupstükke aegade jooksul näppinud, siis ei teeks oma panuseid mitte odavatele ja kõikuva kvaliteediga Bulgaaria või Hiina päritolu isenditele, vaid näiteks itaallasele või miks mitte ka rootslasele.
Vasta

Kuna peale esimese jagaja vahetust oli pööramine kuidagi harjumatult kiire siis mingi aeg sai siis NS32 pumba ja esimese jagaja vahele pandud T40 pealt pärinev klapp, mis osa õlist tagasi paaki juhib. Et pööramine aeglasem oleks muidugi. Ja ongi. Siis mingi aeg kirjutasin et saha silindril said mansetid vahetatud, kirjutan täna uuesti sest vahetasin taas, töötunde tuli neil kokku 4... Igaüks teeb omad järeldused mis mansette tänapäeval poest osta saab. Olid uued ja slaavi kirjadega. Sittagi ei maksnud, sittagi ei kestnud kah. Üks pooleks, teine pahupidi ja pehmed kui närimiskumm. Neid võib saarikuks vast ainult kasutada...  Kuna pühapäeval poest uusi tuua ei saa siis sorisin varusid ja leidsin ühe sinise lääne manseti 65/80 ja ühe vana vene oma, kõva kui tellis. Pistsin need sisse ja töö võis jätkuda. 
Pumba timmisin ka häälejärgi veidi vähemaks, oli jube rikka seguga kuidagi saanud, kohe niipalju olin peale keeranud et tuli taas meelde et mingi hetk peaks ikkagi siduri ära vahetama.  Big Grin Big Grin Rolleyes Toungue

Mingi hetk käis FB arutelu jumzi silindrite tihendite üle. Selgitan teemat seega siin sest millegipärast palju loevad seda koomiksit siin suure huviga, heh imelikud olete. 
Peasilindriga lood suht selged, masti teise seksiooni topeltsilindritel olid vanad mansetid 55/80 ja uuemal versioonil 65/80. Vana jumzi masti pööramise silindrid olid aga miskipärast peenemad poisid ehk 50/80. Aegade jooksul kindlasti omavahel silindreid vahetatud ja paigaldatud remondikäigus seda mis parasjagu võtta on. Kui mansette ja tihendeid vahetada siis kõigeõigem on vana lahti võtta ja tihendid näpus puudi manu uute järgi tatsata, võtta ikka korralik lääne tihend sisse sest muu müügilolev kraam ei kõlba kohe mitte. 

Üldiselt õhtupoolikul sai tööd tehtud küllalt ja homme jätkub, nügin liiva laiali..

[Pilt: 1]


[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kellegil mingit suvalist kulpi ei vedele kuskil aiaveeres, võiks vähemalt meeter lai olla.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kuna orginaalid kummist nupud olid oma aja ära elanud siis seetõttu tuli midagi ette võtta et jagaja kangid paremini kätte sobiks. Siinkohal sai taaskord kaks hobi üheks liidetud. 
Augud puurisin sisse, törts liimi ka vahele ja voila. Pööramise kang sai oranzi nupu nagu kord ja kohus, ülejäänud valged. Läheb istmega kenasti kokku. Big Grin  Toungue 
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ma ei viitsinud nende kangidega maadelda.

           

Kevadel, kui masinaga toimetama hakkasin , siis tegin kõne ka Meelisele. Sain kohe teada, kuidas keti pingule saab.
Vasta

Tead olen täitsa isegi paar korda mõelnud et tuleks neid kange vähemaks võtta, nagu nu pogodi multikas praegu. Võid oma sisteemist paar lähivaadet ka teha, tundub päris hea olevat.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(02-08-2017, 23:12 PM)reljo86 Kirjutas:  Kevadel, kui masinaga toimetama hakkasin , siis tegin kõne ka Meelisele. Sain kohe teada, kuidas keti pingule saab.

Oleks ka sellest infost huvitatud. Wink
Ma seni tean ainult seda nippi, et liigutada masti ühest äärest teise. Korraks nagu on abi, aga paar tõstmist hiljem jälle lõtk vähemalt kühvli laiuse jagu. Uuema tüübi kopp siis. Pööramine esimese jagaja pealt.
Vasta

Peab peamasti tõstma ja keerama samal ajal. Eelmised operaatorid kurtsid, et kett läheb lõdvaks, aga mul ei ole peale esimest pingutust probleeme olnud. Kahe kangiga saab ju kõike korraga liigutada kah.
Vasta

Seesamune, et Penskar ikka läheb homme Tagadi laadale ja paneb paar 23 lülilist ketijuppi kongis kaasa. Oli see mastipööramise kett  42 mm sammuga? Oli veel üks tahtja peale Meelise, Harjumaalt. Vast loeb veel ja saab mu laadalt kätte. Olen oranzis jopis, käistel valge pikipael. Seitsmekümne ja vähe üle hambutu ja kurre vanamehenäss, telefoni 578777507 melus kindlasti ei kuule seal. Hõigake kõrva ˇTere Penskarˇja siis kaugemale, sest võite ka vale, mitte nii rahuarmastava mehe otsa sattuda...
Vasta

Seda Meelise uma põle mõtet kaasa tassi, es ole teda homme laadal näha, keegi peab tüüd ka tegema kui teised ringi prassi.  Tulen ise kunagi järgi või vaatab hiljem kus ja kuna... Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

kah üks tubli jumpsimees: https://www.youtube.com/watch?v=CsZmZo0n5hA
Vasta

Ei ole seegi masin varjusurmas vaid üsna tihti on tuli kolvil ja teeb vahest üsna ränka tööd. Viimasel ajal on metsas ja soopeal toimetanud, täna sai vahelduseks kõvema pinnase peale kruusa laadima ka... Big Grin

Topeltrattad said alla tagasi ning see tähendab antud masina jaoks vaid järjest raskemaid ülesandeid mida teha tuleb... Big Grin


[Pilt: 011135552365962.jpg]

[Pilt: 0111355531ec705.jpg]

[Pilt: 01113555619da79.jpg]

[Pilt: 0111355565116a6.jpg]

[Pilt: 011135556964bd7.jpg]

[Pilt: 0111355563b800a.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne