Projekt: JUMZ EO 2621-Turbo ( ЮМЗ ЭО-2621)

Tere
Mul on kaevur EO-2621-B.

Ja mul on sellegipoolest probleem - hüdrauliline ahel on aurustatud.

Kas sa ei tea, mis see võib olla? Ainuke asi, mis minu meelest on - see on NS100 pumba peal? kas olete selle pumba parandanud?
Vasta

Nihujaa ne panimaju, mingi google tõlge?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

jah, kas pole see arusaadav? Smile


milline komplekt hülsid minna NS100?
[Pilt: 118.jpg] 
või


[Pilt: 108.jpg]
Vasta

(29-01-2018, 23:00 PM)nnntomas Kirjutas:  jah, kas pole see arusaadav? Smile
Budt tšelovekom, naidi kovoto, kto normalno govorit na Estonskom! Tak nehrena ne polutšaetsa Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ma ei tea seda. vabandust, hüvasti.
Vasta

JA ne tak dumal...
No cherez Google perevod tut otšen trudno, 30 - 40 % propadajet.
Piši na Russkom, hot tak, kak ja, ,znatšitelno lutše! Tut nas mnogo, kto mogut otvetit.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Võin kasutada ainult tšehhi keelt või inglise keelt Smile
Vasta

English is better, I think...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

So I ask again: Smile
I have a problem with the airing of the hydraulics. I assume that the air is coming through the NS100 pump. When the piston rods go down, they go faster and air somewhere, I think. And it's not over cuffs.

I disassembled it and I want to replace the rubbers inside - know that there have to be (on pisture above)? Should they be pierced?
Vasta

English will probably work much better, than google translate - your first posts were far from being understandable Wink

selgitus: kodaniku postitused paistavad tõesti vennasvabariik Tshehhist pärinevat.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

With mechanical problems on EO we must little bit wait, I think. I am sure, that after few hours or days somebody, who know EO and English, will answer You. Sorry, I`m not this person. 
Best regards!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Jumzi hüdraulikast JCB täpsust ei tasu otsida, gravitatsioon teeb oma...

See jumz aga sai uue kopa vahepeal.

[Pilt: 0111477647ca73a.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

[Pilt: 01115875395cc7f.jpg]
[Pilt: 0111587537922f2.jpg]
[Pilt: 0111587535afd37.jpg]
[Pilt: 01115875299d363.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Eks mõned pildid räägivad rohkem kui kõik maailma möla kokku, viimased nädalad jumzile suht tegusad olla, näinud see masin nii sood kui metsa, kohati sai juba võsas kuivenduskraavide vahel orienteerudes GPS appi võetud Big Grin Toungue 

[Pilt: 0111650257a9cdc.jpg]
[Pilt: 01116502595c606.jpg]

[Pilt: 011165026386ed9.jpg]

[Pilt: 01116502754e61b.jpg]
[Pilt: 0111650277e3249.jpg]
[Pilt: 0111650279bdf7e.jpg]
[Pilt: 0111650287144af.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ühel ilusal päeval see jumz veel kuhugi eestimaa sohu sisse vajub nii sügavale et uus meremaa kaudu tõmmatakse välja... Big Grin
Seniks aga tööd jätkuvad ja hetkel peamiselt emajõe vanajõgede ääres ja elva jõe kallastel ja soodes.

[Pilt: 011165605372f19.jpg]

[Pilt: 011165605552390.jpg]

[Pilt: 01116560574170e.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Täna maanteeametist sain vastuse et liikurmasinad ei pea omama tehno ülevaatust.  Et hooajatöö, vähe teedel jne. Samas ei leia kirjalikku juttu selle kohta kusagilt. Kuna jumzil on passis mark EO ja mudel 2621 ning kategooria LM ehk liikurmasin siis natuke nagu hakkas huvitama...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(14-12-2018, 20:07 PM)mlsluik Kirjutas:  Täna maanteeametist sain vastuse et liikurmasinad ei pea omama tehno ülevaatust.  Et hooajatöö, vähe teedel jne. Samas ei leia kirjalikku juttu selle kohta kusagilt. Kuna jumzil on passis mark EO ja mudel 2621 ning kategooria LM ehk liikurmasin siis natuke nagu hakkas huvitama...

Leidsin sellise koha...

Traktori, liikurmasina ja nende haagiste tehnonõuded, nõuded varustusele ning tehnonõuetele vastavuse kontrollimise tingimused ja kord
§ 5.  Ülevaatuse korraldamine
 (2) Kõik liiklusregistrisse kantud masinad kuuluvad korralisele ülevaatusele, välja arvatud põllumajanduslikud liikurmasinad.



Jumz on ju puhtatõuline põllumajanduslik liikurmasin.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/101...nakiri.pdf
Vasta

(14-12-2018, 22:11 PM)viplala Kirjutas:  
(14-12-2018, 20:07 PM)mlsluik Kirjutas:  Täna maanteeametist sain vastuse et liikurmasinad ei pea omama tehno ülevaatust.  Et hooajatöö, vähe teedel jne. Samas ei leia kirjalikku juttu selle kohta kusagilt. Kuna jumzil on passis mark EO ja mudel 2621 ning kategooria LM ehk liikurmasin siis natuke nagu hakkas huvitama...

Leidsin sellise koha...

Traktori, liikurmasina ja nende haagiste tehnonõuded, nõuded varustusele ning tehnonõuetele vastavuse kontrollimise tingimused ja kord
§ 5.  Ülevaatuse korraldamine
 (2) Kõik liiklusregistrisse kantud masinad kuuluvad korralisele ülevaatusele, välja arvatud põllumajanduslikud liikurmasinad.



Jumz on ju puhtatõuline põllumajanduslik liikurmasin.

Mina leian sama, kuna sama väideti ka maanteeametist ning täna arvas ka advokaadihärra et selle niipidi tõlgendamisega ei teki tal mingeid probleeme siis järgmine aasta ma enam jumzile ülevaatust ei tee vist...    Kui just miskit vahepeal ära ei muudeta, tehakse ju säädusi kui puiel lehti...


(14-12-2018, 22:16 PM)janek7 Kirjutas:  https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/101...nakiri.pdf

Ülevaatuse hinnakiri ei puutu küll asjasse aga huvitav on sellegipoolest, kus ikka küsitakse hinda... Meil siin maksab traktori ülevaatus 20€/per kone.  





Mis aga uut, käppadele said mõned uued hüdrovoolikud ja ära kaotatud lekkivad orginaal stutsid, siis sai tekitatud tagumisest jagajast viimasest vabast sektsioonist väljavõtt jne... 
Tuled käisin üle, tagumised universaalsed Valtra vms tuled ei kõlba karu peesse ka pista, pirni tagant kontaktid lähevad kuumaks ja vajuvad eest ära, peab vahepeal tagasi painutama. Tellisin hiinast led pirne, ehk pinge väiksem ja kestavad paremini või siis panen üldse ka taha uued tuled, E tähistust ju sel masinal ei pea taga ajama. 

Muus osas kalla ja talla, uut tagumist akent oleks vaja, miskit pleksiklaasist tugevamat? Kuhu peaks pöörduma? 
Üks või kaks jumzi KSP pumpa on hetkel puudu garaasist, saaks paar mootorit jälle komplekti. 




Kevadel tuleb valmistada jumzile üks väikse trumliga sõel, väike idee juba peas, rattarumm, natuke velge, hüdromootor ja sõel ning vana jumzi kopp...  Eks mõtleb seda veel vähe.  Paras hoovinarri töö sellele masinale. 

[Pilt: 88995-11741156.jpg]


[Pilt: 0111895507776e9.jpg]

[Pilt: 01118954716106b.jpg]

[Pilt: 01118954556fee7.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne