probleem K-750
#4

Küsin veel juurde, kuidas oleks mõistlikum teha, kõigepealt liivaprits ja kruntimine ning siis viia külka vann keevitusse (peale pritsi tuleb rohkem vigu välja, mida parandada) või siis kõigepealt keevitus ja siis prits ja krunt? Ja kuidas saada mootori osa ka ilusti puhtaks, kas kalts ja breakcleaner/diisel või samamoodi miski pritsiga?
Ette tänades.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
probleem K-750 - Autor: rainerso - 23-09-2012, 17:35 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: Veteran - 23-09-2012, 19:57 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: rainerso - 25-09-2012, 22:26 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: rainerso - 28-09-2012, 06:45 AM
RE: K-750 värvimine - Autor: ats97 - 28-09-2012, 09:20 AM
RE: K-750 värvimine - Autor: rainerso - 28-09-2012, 13:13 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: MeelisV - 28-09-2012, 16:06 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: muska71 - 28-09-2012, 17:20 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: uko - 28-09-2012, 19:11 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: rainerso - 29-09-2012, 18:32 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: isandpauk - 29-09-2012, 19:37 PM
RE: K-750 värvimine - Autor: rainerso - 29-09-2012, 20:45 PM
RE: probleem K-750 - Autor: rainerso - 09-02-2013, 01:43 AM
RE: probleem K-750 - Autor: fiolio - 10-02-2013, 09:56 AM
RE: probleem K-750 - Autor: rainerso - 10-02-2013, 21:17 PM
RE: probleem K-750 - Autor: heits - 10-02-2013, 22:39 PM
RE: probleem K-750 - Autor: uko - 13-02-2013, 10:52 AM
RE: probleem K-750 - Autor: rainerso - 11-09-2014, 10:22 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne