Võrri remont
#1
Question 

Hola!

leidsin siis kuurist vörri.Riga 13 peaks olema .
Tahaks selle nyyd siis ilusasti korda teha.
Muresid on tglt palju...tuled,sumbuti jne...

Tuledega on nii et maeitea kuidas neid yhendama peaks sest alati kui 2ra yhendan juhtmed siis ei l2he võrr käima...

Sumbuti... mikstuleb sumbuti vahelt 6li s6ites(suhteliselt palju).S6idu ajal pritsib jalgade peale kuumasid pritsmeid ja p2rast on mootor õline(v2limus on kole).
veidi aega(kaks/kolm kuud)olen tiirutanud sellega.... niiet eile võtsin igavusest sumbuti kyljest 2ra. Avastasin, et see oli normaalselt 6li t2is... kallasin 0,5sesse pudelisse vist natuke alla veerandi musta 6li...
miks seda õli nii paljutuleb. kuidas summutit puhastada?
bensu sisse ma segan suht v2he 6li.T2pselt maeitea ka kui palju tuleb panna... aga olen uurinud selle kohta ja panen tunde järgi...

ja veel... kuidas 6hufiltrit puhastada...Ma olen seda kaa juba uurinud et "segu on liig rikas ning filter kui oma olemuselt täiendav takistus viib selle üle kriitilise piiri rikkaks" aga segu peakls korras olema...
Niiet kas ma peaks selle kuidagi lahti tegama vms??


jah...ok... praegu aitab...
kysin veel kui midagi on ...
Vasta
#2

Proovi sumbuti kinnitusmutter korralikult hermetiseerida. Ja ega see tunde järgi õli lisamine pole ka teab mis hea. Ise ei mäleta, mis see bensiini/õli vahekord võrrile oli. 1:50 ehk? - pole kindel.
Õhufiltri kopsik käib lahti, sees on sõrestikud, mis tuleb ükshaaval puhtaks teha, ja pärast muidugi õigesti kokku laduda. Mis puutub elektriskemaatikasse(juhtmed ja muu pundar), siis kasuta otsingut. Sealt saab igasugu teadmisi. Neid elektriskeeme vedeleb ka siin igal pool, kui otsida. Kui siit ei saa, siis motokuurist kindlasti saad.

Almost Again
Vasta
#3

T2nud ... Homme uurin asja Big Grin
Vasta
#4

http://forum.moped.ee/t373-romka-riga-13...13-6-1991a
Seal on mopeediomanikud koos, sealt saad ehk lugeda teiste kogemusi ja küsida ka.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=42194
Vasta
#6

(27-09-2012, 21:23 PM)Necro Kirjutas:  Ise ei mäleta, mis see bensiini/õli vahekord võrrile oli. 1:50 ehk? - pole kindel.
Käikudeta võrril ei mäleta minagi enam peast, aga mootoril Š-62 oli ette nähtud 1:25 ja mootoril V-50 oli 1:30
Tegu oli muidugi Avtooli ja muu "poslamaslaga", mida tänapäevaste õlidega vist võrrelda ei saa.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#7

nii. Vahetasin karpa vahelt selle tihendi (mingi punane) ära, sest sealt tilkus kytust l2bi. aga nyyd ei lähe võrr enam k2ima... =( Milles viga olla võib??
Vasta
#8

võrr on siuke hea massin, k--b oma lihtsusega ajud läbi ja arugi ei saa Big Grin.
Vaata, kui säde on, siis asi kütuses. Kas liiga palju vai liiga vähe. Liiga rikas või liiga lahja. ja vastavalt tuleb ka tegutseda. Egas seal muud kavalust ole.
Võrrile tuleb õli-bensiini vahekord teha 1 : 25.


Vasta
#9

Kui tahate vene mootoritest lahti saada,tehke palun segu vahekorras 1:50 liitrile.....
Ise teen 1:40 le ja kõik asjad veel töötavad. Aga kui Autooliga teha,siis ikka 1:20 le. Tuleb hea rasvane vedelik. Ajab tossu ka ja põnev teistel vaadata.....Big Grin
Vasta
#10

Kust saada võrrile õhufiltrit. Asi siis selles,et peale õhfiltri puhastus hakkasin toda kinni panema ja siis need kinnituse jullad murdusid sealt ära(Nyyd kolmest ainult yks alles Sad )
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne