26-02-2014, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2014, 13:02 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Priit, pea nüüd hoogu. Ma küll olen nõus Su nimekirjaga igapäevasõidukite kohta käiva osaga, kuid kähkusõiduks ei oma ükski neist märkimisväärseid võimeid. Just sellest ksf. aeroplano aga rääkis: raskuskese ebaproportsionaalselt ees, aeglane rooliülekanne jms. nüansid omavad tähtsust vaid suletud rajal paugutades. Loomulikult võivad need muutuda oluliseks ka liiklussituatsiooni lahendamisel, kuid säärasesse situatsiooni sattunud juht on kas fekaal või lihtsalt ilma õnneta. Mõlemal juhul loeb veel enam auto passiivne turvalisus
Pean aga tunistama, et rõõmu Rapla kardirajal pakub üks viieliitrine sadakakskendkuus kõvasti. Mitte võidurõõmu, vaid ehedat tunnet sellest, kuidas kurvist välja kiirendades kerkib sisemine esiratas ja järgmisesse kurvi kerge libisemisega sisse pidurdades tundub küljepeegel maad kraapsavat. Sees mängib aga mõnus muusika ja üleüldse on seal mõnus olla. Hoolimata sellest, et ajatabelis jagad viimast kohta
Rääkides Talveralli tulemuste näitamisest: millal Helmuth und Helga mit kindern aus Stuttgart oma 1986. aasta V126 võivad stardijoonele veeretada? 2016?
Pean aga tunistama, et rõõmu Rapla kardirajal pakub üks viieliitrine sadakakskendkuus kõvasti. Mitte võidurõõmu, vaid ehedat tunnet sellest, kuidas kurvist välja kiirendades kerkib sisemine esiratas ja järgmisesse kurvi kerge libisemisega sisse pidurdades tundub küljepeegel maad kraapsavat. Sees mängib aga mõnus muusika ja üleüldse on seal mõnus olla. Hoolimata sellest, et ajatabelis jagad viimast kohta
Rääkides Talveralli tulemuste näitamisest: millal Helmuth und Helga mit kindern aus Stuttgart oma 1986. aasta V126 võivad stardijoonele veeretada? 2016?