16-11-2012, 14:32 PM
Kas pole irooniline, et samal ajal kui teie siin arutate rohelisuse üle ja riik „taob pappi”, et sotsiaaltöötaja saaks metsa- ja põllutöö diislite vahel vaikselt elektri jõul liikuda, kaalub minu kodulinna valitsus elektrilise ühistranspordi likvideerimist puht rahalistel põhjustel.
Ei, ei ostaks, sest mul on üks auto ja see peab mind viima ka sellistesse kohtadesse, kuhu juhtmed kunagi ei hakka ulatuma. Osta teine auto veel – et üks on hea ja teine odav? Hübriid – vedada kaasas kahte mootorit, samal ajal kui ökonoomne naabrimees asendab varuratta rehviparanduskomplektiga, et mitte tarbetut kaalu kaasa tassida?
Akude mahtuvuses lähikümnenditel mingit revoutsiooni oodata ei ole, seda arvab enamik teadlastest ja sellele väitele tugineb ka EV valitsus. Kui globaalselt oleks vähimgi lootus, et elektriauto sõiduulatus suureneb, ei oleks põhjust investeerida laadimispunktide võrgustikku. Kiirlaadijast saadud särts ei konkureeri lõpptarbija jaoks hinna poolest põleva vedelikuga.
Elektri auto ei ole keskkonna jaoks tervikuna tervislikum, lihtsalt ta võimaldab viia saaste tiheasustusest eemale. Aku tootmine, elektri tootmine, elektrit tootvate seadmete tootmine – need on tema kolm peamist keskkonnahävituslikku komponenti, millele klassikalisel autol on vastu panna vaid pisuke kogus CO-d.
Ei, ei ostaks, sest mul on üks auto ja see peab mind viima ka sellistesse kohtadesse, kuhu juhtmed kunagi ei hakka ulatuma. Osta teine auto veel – et üks on hea ja teine odav? Hübriid – vedada kaasas kahte mootorit, samal ajal kui ökonoomne naabrimees asendab varuratta rehviparanduskomplektiga, et mitte tarbetut kaalu kaasa tassida?
Akude mahtuvuses lähikümnenditel mingit revoutsiooni oodata ei ole, seda arvab enamik teadlastest ja sellele väitele tugineb ka EV valitsus. Kui globaalselt oleks vähimgi lootus, et elektriauto sõiduulatus suureneb, ei oleks põhjust investeerida laadimispunktide võrgustikku. Kiirlaadijast saadud särts ei konkureeri lõpptarbija jaoks hinna poolest põleva vedelikuga.
Elektri auto ei ole keskkonna jaoks tervikuna tervislikum, lihtsalt ta võimaldab viia saaste tiheasustusest eemale. Aku tootmine, elektri tootmine, elektrit tootvate seadmete tootmine – need on tema kolm peamist keskkonnahävituslikku komponenti, millele klassikalisel autol on vastu panna vaid pisuke kogus CO-d.