18-11-2012, 14:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2012, 14:24 PM ja muutjaks oli aavu.)
See kiirlaadimine peaks vist tähendama ka väga tõhusat akude samaaegset jahutamist, mis omakorda neelab mingi osa tarbitud energiast. Aeglase ehk tavalaadimisega kuumeneb aku vist samuti kui mobiili aku, laadimise lõpuks. Siis ju erilist jahutust pole vaja. Või on kuidagi teisiti?
Talvel "tankides" on jälle vaja akud mingi temperatuurini üles soojendada, et laadimine saaks alata.
Tarbimisel, näituseks kusagile kõrge mäe otsa ronimisel pikka aega peaks ka mingi jahutus olema nii akudel kui mootoril ja võimalik, et ka nn. gaasipedaalil.
Talvel "tankides" on jälle vaja akud mingi temperatuurini üles soojendada, et laadimine saaks alata.
Tarbimisel, näituseks kusagile kõrge mäe otsa ronimisel pikka aega peaks ka mingi jahutus olema nii akudel kui mootoril ja võimalik, et ka nn. gaasipedaalil.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.