22-11-2012, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2012, 10:47 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-11-2012, 01:07 AM)karvik Kirjutas: Laadimis ja sooja muresid aitaks oluliselt vähendada aku vahetus jaam. Kuhu viid oma tühjenenud aku ja saad sooja laetud aku vastu. Kaoks vajadus väga kiiresti laadida ja akupaki vananemise probleem jääks ka väiksemaks, kui laadimisjaama osakond võtab selle enda kanda ja lisab teenuse juurde selleks vajaliku kopika.
See muidugi tähendaks autosid mis kõik sõidavad enamvähem sama kujuga akuga ja akude vahetmine peaks olema lihtne.
Leiduks kindlasti kohe torisejaid kellel on uus aku ja ei taha endale kellegi vana akut jne, aga põhimõteliselt saab nii.
Ammu läbivaieldud teema, mis ei tööta Edumeelseet Liberaalide propageeritud Suurepärase Vabaturumajanduse Mudelis. Unifitseeritud apa (AkuPAkk) tähendaks ju kellelegi teisele juurdepääsu andmist nii infokanalile (apa ja auto peavad suhtlema) kui auto projekteerimise varasele staadiumile.
Muidugi oleks see parim lahendus liisingautode puhul. Aga "oma" auto puhul võib küll leiduda keegi, eks ei ole rahul enda Suurepäraselt Hoitud ja Ülimahtuvuslikku apat suvalise vastu välja vahetama
Muide, kunagi soojendati triikraudu koldes kuumaks aetud kive või süsi sinna laadides
(22-11-2012, 09:48 AM)umm Kirjutas:(21-11-2012, 22:22 PM)genn Kirjutas: Teisti öeldes"paagitäis"kas 2,5 või 6 eurot.Nafta saadustest sellise raha eest paaki siiski täis ei saa.
Pegoo107 võtab 4l/100. 6eurot = 4l = 100Km
EL auto reaalne läbisõit külma ja vihmaga=?
Ülalmainit pegoo kütusekulu ei ole 4 l sajale külmas ja märjas ega sügavas lumes.
Võrrelge võrreldavaid asju!
Ning täna ei saa ühtegi vedelkütust 6 euro eest 4 l, ikka 3,x...