02-08-2019, 21:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2019, 21:41 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(02-08-2019, 19:56 PM)E303 Kirjutas: ...See 80 000 nõue ka suht absurdne , milleks seda nagu vaja on .Paistab et valitsuses on kadunud viimanegi ratsionaalne mõtlemisvõime...Viimasel ajal on hakatud tähelepanu juhtima asjaolule, et CO2 emissiooni arvestades on elektriautode enda tootmine väga kulukas võrreldes bensiinimootoriga autode tootmisega. Ainus viis kuidas seda erinevust nulli ja edasi elektriauto kasuks viia on läbisõidu arvelt kuna autoga sõitmisel on CO2 emissioon suurem bensiiniautol kui elektriautol.
Kui algselt on välja arvutatud, et elektriauto muutumiseks bensiiniautost rohelisemaks on vaja maha kärutada pea 700 000 km, siis hilisematel arvutusmudelitel on leitud selleks vahemikuks 67 0000 kuni 151 000 km (Viide). Selliseid analüüse peavad ka rohetoetuste määrajad otseloomulikult arvestama. Viimasest tulenevalt on täiesti mõistlik ka rohelisuse eesmärgil elektriauto toetus ainult juhul kui sellega teostatakse vajalik läbisõit, milleks on valitud ka arvutuste põhjal täiesti ratsionaalne 80 000 km.
Õnneks on 20 000 km aastas ka täiesti normaalne kui mitte isegi pigem vähene läbisõit. Juhul kui seda täis ei saa siis on rohelisem osta bensiiniauto käesoleva 4 aasta ja 80 000 km näitel.