20-02-2022, 20:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2022, 20:33 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Seda "päriselt-päriselt" teemat on erinevates kohtades lõputult lahatud ja kui soetusmaksumus/amort jätta arvestamata, on elektrikas ikka odav küll. Täietsi eraldi teema ongi täna juba OMA PV-laadimisjaam, mis ka maja toidab ja elektriauto võimekus ise olla off-grid akupakk. Täna on see veel väheste lisafeatuur aga põhimõtteliselt peaks kõik seda suutma teha. Tulevikus raudselt suudavadki. Ionic5'e oma PV-katus on ka selgelt tuleviku featuur. Ise bensiini kodus ikkagi ei tee. Muidugi, kuidas millaski paneelid maksustatakse ja kodus toodetud ning liiklusvahendisse laetud elektrile kütuseaktsiis selga lüüakse, on vaid ajaküsimus. Lihtsalt aastat me veel ei tea... Ehk praegu on elektriauto omandamas ka muid väärtuseid, kui lihtsalt neljal rattal oma tagumendi ringivedamise vahend.
Mis aga toda odavpunni puudutab, siis rumeenlane tegi meile omases kliimas ehk videos on näha -1-0 kraadi kõigub ja aku temperatuur 8 kraadi, täiesti tühja akuga kestvustesti. Ja Spring sõitis sellest hetkest, kui näidik näitas 0% akut, 41 km! Täiesti ulme. Tänane odavaim elektriauto sõidab tühja akuga KOLMANDIKU 10 aasta taguse odavauto täisaku läbisõidust Kui see pole areng, siis mis areng üldse on
Mis aga toda odavpunni puudutab, siis rumeenlane tegi meile omases kliimas ehk videos on näha -1-0 kraadi kõigub ja aku temperatuur 8 kraadi, täiesti tühja akuga kestvustesti. Ja Spring sõitis sellest hetkest, kui näidik näitas 0% akut, 41 km! Täiesti ulme. Tänane odavaim elektriauto sõidab tühja akuga KOLMANDIKU 10 aasta taguse odavauto täisaku läbisõidust Kui see pole areng, siis mis areng üldse on