20-06-2022, 10:50 AM
Samaväärne täiselektriline auto kipub uuena maksma ikka veel poolteist-kaks korda rohkem kui sisepõlemismootoriga auto.
Siin tuleb mängu ka liisingu saamise võimekus, 20k versus 30-40k, lihtsalt ei pruugi võimekusest piisata, ja samuti on psühholoogiline tõrge maksta vastavalt suuremat liisingumakset, isegi kui sõita on "odavam" elektrikaga.
Kortermajades laadimisvõimalus puudub, seega on elektriauto omamine täna luksus, kõigepealt on vaja eramaja.
Mul isiklikult on vaja suurt universaalkerega autot, käruvedamise võimekusega, meeldib ka automatkamine, seega täna ma ei valiks 30000+ euro eest uut Leafi, vaid ikka suure mõne aasta vanuse diiselsakslase.
Siin tuleb mängu ka liisingu saamise võimekus, 20k versus 30-40k, lihtsalt ei pruugi võimekusest piisata, ja samuti on psühholoogiline tõrge maksta vastavalt suuremat liisingumakset, isegi kui sõita on "odavam" elektrikaga.
Kortermajades laadimisvõimalus puudub, seega on elektriauto omamine täna luksus, kõigepealt on vaja eramaja.
Mul isiklikult on vaja suurt universaalkerega autot, käruvedamise võimekusega, meeldib ka automatkamine, seega täna ma ei valiks 30000+ euro eest uut Leafi, vaid ikka suure mõne aasta vanuse diiselsakslase.