24-06-2022, 09:24 AM
Soetusmaksumus on tõesti kõrgem, kuid ka see vahe väheneb. Ning liisingu korral on intress madalam, mis kokkuvõttes tähendab päris mitme tuhande võrra väiksemat intressikulu.
Järelturul on juba hulgem kümnekonna aasta vanuseid masinaid. Enamasti suht väikeste ja väsinud akudega, mis on iseloomulik toonasele akutehnoloogiale. Sõitev iMiev alates 4000 ja sõitev Leaf alates 5000. Vanad Teslad suisa alates 30000. Teslad-leafid seejuures päris muljetavaldavate läbisõitudega. On see nüüd hea jääkväärtus või mitte jääb igaühe otsustada.
Otselink hetkepakkumistele https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?bn=2&a=101102&ssid=60949362&h[0]=6&ae=3&af=100&otsi=otsi&ak=0
Järelturul on juba hulgem kümnekonna aasta vanuseid masinaid. Enamasti suht väikeste ja väsinud akudega, mis on iseloomulik toonasele akutehnoloogiale. Sõitev iMiev alates 4000 ja sõitev Leaf alates 5000. Vanad Teslad suisa alates 30000. Teslad-leafid seejuures päris muljetavaldavate läbisõitudega. On see nüüd hea jääkväärtus või mitte jääb igaühe otsustada.
Otselink hetkepakkumistele https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?bn=2&a=101102&ssid=60949362&h[0]=6&ae=3&af=100&otsi=otsi&ak=0