27-06-2022, 14:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2022, 14:14 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(27-06-2022, 12:29 PM)Peeter2 Kirjutas:(27-06-2022, 11:38 AM)v6sa Kirjutas: Esiteks: kustotsast oli anno 1922 tuleohtlikku bensiini ja täiesti teadmata tehnoloogiaid kasutav auto suure perspektiiviga pusinäss tavalise inimese jaoks? Kõige paremal juhul peeti seda "rikaste mänguasjaks", tavapärasemalt lihtsalt eluohtlikuks peletiseks, mis normaalsed hobuliikurid kraavi ehmatas.oh issand hoia, Ford T tootmist alustati 1908...
...
Ja esimene auto patenteeriti 1896. Kuidas see on relevantne elektriautode hankimise seisukohast?
Kui uskuda seda allikat, siis oli 1922 Eestis 245 autot. Hobuseid oli Maalehe väitel 192199.
Hetkel näikse olevat Eestis 2932 elektrilist M1 ja N1 (sh. maastikumasinad lisandiga xG) sõidukit: https://www.transpordiamet.ee/soidukite-statistika. Kokku on sääraseid sõidukeid 934933.
Seega kui sajand tagasi oli iga auto kohta 784 hobust, siis täna on iga elektriauto kohta 319 autot.
Ja kõigest hoolimata enamus teist ei puutu hobustega enam kokku... Täpselt sama saab juhtuma ka elektrisõidukitega.