28-06-2022, 06:53 AM
(27-06-2022, 21:23 PM)PlyVal64 Kirjutas: ...On olevik ja tulevik aga ainult juhtme otsas, kogu elektriautondus on üks järjekordne tehnika arengu tupiktee nagu neid varemgi küllaga olnud on, viimastena tulevad meelde säästulambid kodudesse (ka admin sunniga peale surutud) ja ksenoontuled autodel. Selle peale võin lahjemat sorti mürki võtta ... no ütleme max 25 a pärast naeravad kõik selle elektriautonduse üle nagu praegu auruautode üle.
Elekter on raudselt lisaks olevikule ka tulevik ... Elekter on ju vaikne, kompaktne ja võimas! Aga ta kaalub ja maksab palju ja teda on koleraske piisavas mahus kaasas kanda.
(27-06-2022, 21:23 PM)PlyVal64 Kirjutas: ... Puugaasigeneka kui üleeilse päeva, võib aga kahjuks sinna ajaloo prügikasti jätta. Et lõikad ja vead bensiini ja diisliga võsa, et sellest siis puugaas teha, millest siis elektrit ja sooja saada? ... Ma isegi ei näe seda varianti, KUIDAS päriselt metsa üles töötada ilma vedelkütusteta? Ehk hajaasustuses, mis on ka majandusmetsad ja sealne töö, ei pääse bensiinist. Ja ei pääse ka diislist. Seda EI OLE VÕIMALIK tänaste teadmiste juures millegagi asendada. ...Suurekubatuuriliste mootorite (traktorid, veokad sj oleks veel soovitav arendada puugaasile sobivamaid "jämeda silindriga" ja aeglasema käiguga mootoreid) juures peaks olema puugaasigeneraatorite kasutamine palju lihtsam kui sõidukate juures, nendega töötab ka metsa/võsa üles. Elektri ja sooja saamiseks puugaasi kasutamine tundub jabur, ikka mootorikütuseks. Puugaasigeneraatorite professionaalset arendustööd pole 80 aastat tehtud, seega tunduvad need seadmed suured, kohmakad ja ebamõistlikud ... aga taastumatute vedelkütuste alternatiivina paistab väga sümpaatne, seal saaks ju ka muud orgaanikat vingutada a la põhk jms